Кілька місяців тому безліч інтернет користувачів активно обговорювали гучну заяву керівника пошукових сервісів Яндекса з приводу змін в алгоритмі ранжування цієї системи, а саме про скасування ранжування посилань. Деякі сео-оптимізатори почали панікувати з цього приводу, інші ж поставилися абсолютно спокійно або навіть зраділи такій зміні. Але на конференції Яндекс.Директа з'явилася нова заява, в якій йдеться про те, що ранжування посилань все ж буде скасовано, але це стосується тільки половини комерційних запитів. І судячи з цієї заяви, у виграші залишилися ті сео-оптимізатори, які ніяк не відреагували на новину. Багато хто вже не вірить у подібні обіцянки, але все ж краще бути готовим до можливих нововведень. У блозі ми розглянемо основні наслідки скасування ранжування посилань та ті заходи, яких необхідно дотриматись, щоб рейтинг вашого сайту не понизився.
Отже, панікувати з приводу введення цього алгоритму не варто, адже паніка ні до чого доброго не приведе. Та й впровадження цієї технології планується тільки в Московській області і тільки на половину комерційних запитів. Так що продовжуйте далі розвивати сайти та отримувати хороші результати.
Що може статися після такого нововведення, сказати поки складно, але вже можна висунути деякі припущення:
- з ринку підуть ті люди, які займалися лише закупівлею посилань;
- зникнуть сео-компанії, які надавали послуги по швидкому нарощуванню посилань;
- зросте попит на контекстну рекламу;
- низькоякісні посилання враховуватися не будуть (зараз, власне, вони теж дуже слабо враховуються);
- більше уваги приділятиметься внутрішнім і зовнішнім факторам (текстовим, посилальним, поведінковим, комерційним, соціальним, внутрішнім факторам домену).
- До текстових факторів відносять: тексти, унікальність вмісту сайту (контенту), точне входження ключових слів, орфографію та синтаксис, семантичне ядро текстів і т.д.
- До посилальних чинників відносять кількість і якість посилань, які ведуть на сайт.
- До поведінкових факторів відносять: кількість відвідувачів, зацікавленість користувачів, час перебування на сайті, кількість сторінок, число повернень на сайт, коефіцієнт відмов.
- До комерційних факторів відносять: авторитетність сайту, зручність сайту, рівень довіри.
- До соціальних чинників відносять посилання та трафік із соціальних мереж (останній на даний момент не має великого значення, оскільки отримав свій розвиток тільки з кінця 2013 року).
- До внутрішніх факторів домену відносять: вік сайту, URL сторінок та інше.
- потрібно подбати про якісні посилання;
- відповідно, прибрати весь посилальний “непотріб”;
- слід подумати про підвищення юзабіліті сайту;
- а також прагнути до покращення всіх перерахованих вище факторів.
Все це в сукупності вплине не тільки на позиції сайту та трафік з пошуку, а й на конверсію.
Заява Яндекса про скасування ранжування посилань дуже гучна, але тільки час і практика покажуть, чи втілиться вона в життя. Ну а наша думка така, що посилання і далі працюватимуть, якщо обрати правильну стратегію нарощування посилальної маси.