Піксель Facebook для бізнесу електронної комерції: простий гід

07.10.2020
Піксель Facebook для бізнесу електронної комерції: простий гід
Автор:

Якщо ви розміщуєте рекламу в Facebook або плануєте її запускати, то піксель конверсії Facebook є обов'язковою частиною цього процесу. Вам може бути це не потрібно лише в одному випадку — якщо ви хочете викинути гроші на вітер.
Сьогодні, Internetdevels веб девелопмент компанія проведе вас у світ Facebook Pixel і пояснить все, що цього стосується.

Що таке піксель Facebook?

Той, хто вже пробував запускати рекламу в Facebook, знає, що це непросте завдання. Безсумнівно, реклама в Facebook працює, але потрібно знати, як це робити правильно. Крім того, попередньою умовою успішного запуску реклами є використання Facebook Pixel. Тільки Facebook Pixel для електронної комерції може надати вам таку детальну аналітику, дані про потенційних клієнтів і їх поведінку на вашому сайті.

Facebook Pixel надає аналітичні дані про:

  1. час, проведений на вашій сторінці
  2. перегляди ваших сторінок
  3. товари, які були додано в кошик
  4. покупки
  5. як далеко прогортали вашу сторінку

і багато інших не менш важливих деталей.

Facebook Pixel — це аналітичний інструмент Facebook. Це як Google Analytics, але тільки для Facebook. Він дає вам детальну аналітику про рекламу на Facebook, і показує, наскільки вона була ефективною і як користувачі взаємодіяли з нею.

Як працює Facebook Pixel?

Facebook Pixel починає працювати відразу ж після установки. Тому незалежно від того, запустили ви рекламу або плануєте запускати її в майбутньому, він вам все одно знадобиться. Інструмент Facebook Pixel збирає всі необхідні дані, і на їх основі ви можете сформувати майбутню рекламу в Facebook краще.

6 етапів роботи Facebook Pixel

Етап 1. Встановлення Facebook Pixel

Щоб встановити цей піксель, вам потрібно додати на свій сайт спеціальний фрагмент коду.

Етап 2. Збір даних

Після установки піксель негайно почне збирати дані про користувачів, їх дії, місцеперебування, переваги і т. д.

Етап 3. Формування висновків про поведінку користувачів

Всі дані, отримані на попередніх етапах, можна використовувати для формування користувацьких аудиторій у Facebook, щоб пізніше адаптувати рекламу під конкретну аудиторію.

Етап 4. Формування потенційної аудиторії

Всі дані, отримані на попередніх етапах, можна використовувати для формування користувацьких аудиторій у Facebook, щоб пізніше адаптувати рекламу під конкретну аудиторію.

Етап 5. Налаштування торгів

Зниження вартості може стимулювати бажання людей купувати.

Етап 6. Створення рекламної стратегії в Facebook.

Після оцінки даних про переходи ви готові створити кращу рекламну стратегію в Facebook.
Все не все так страшно і заплутано, справді.

Для чого вашому магазину потрібен піксель конверсії Facebook?

Установка пікселя Facebook для електронної комерції підвищить ефективність вашої рекламної кампанії у Facebook. Після встановлення цього пікселя ви можете бути впевнені, що ваша реклама буде показана тільки тим, кому це буде цікаво. Впровадження Facebook Pixel в сайт електронної комерції збільшить кількість конверсій.

Вам слід використовувати піксель Facebook, щоб:

1. Отримати інформацію про відстеження конверсій

Це дозволить вам зрозуміти:

  • як користувачі взаємодіють з вашою сторінкою
  • з яких пристроїв користувачі переглядають рекламу
2. Використати інформацію для створення цільової аудиторії

Це дозволить вам:

  • створити рекламу для людей, яким вона буде цікава
  • показувати рекламу для користувачів, які вже відвідували ваш сайт раніше
3. Оптимізувати рекламу на основі вартості

Пікселі допоможуть вам:

  • проаналізувати суму, яку користувачі витрачали на вашому сайті раніше
  • показувати рекламу відповідно до платоспроможності аудиторії
4. Отримати доступ до інших інструментів для додаткової аналітики

Встановіть піксель Facebook, щоб:

  • відслідковувати різні показники
  • створювати індивідуальні аудиторії для вашого сайту
5. Отримайте більше custom events

Використовуючи  Facebook pixel custom events, ви можете:

  • збирати більш детальну інформацію про відвідувачів
  • сортувати різні типи користувачів по групах

Як створити піксель Facebook для сайту електронної комерції?

У наступній частині ми пропонуємо вам покрокове керівництво по створенню вашого першого пікселя Facebook!

1. Перш за все, вам потрібно відкрити диспетчер подій.

2. Далі вам слід вибрати бізнес профіль для роботи.

3. Потім перейдіть в розділ «Підключити джерела даних».

4. Після цього з'явиться таблиця, в якій необхідно вибрати Web і натиснути «Почати роботу».

web-data-sources

5. Потім виберіть Facebook Pixel і натисніть Підключитися.

facebook-pixel

6. Введіть додаткові дані: ім'я пікселя і URL вашого сайту.

add-details

7. Клацніть Продовжити.

Як встановити піксель конверсії Facebook на ваш сайт?

Після того, як ви успішно створили ваш перший піксель Facebook, вам необхідно додати його на свій сайт.

Є 3 варіанти додавання Facebook pixel на сайт:

1. вручну

2. через партнерську інтеграцію

3. через емейл з інструкціями

Перший спосіб. Додати код пікселя на сайт вручну

  • Відкрийте диспетчер подій.
  • Виберіть конкретний піксель, який потрібно налаштувати.
  • Виберіть «Продовжити налаштування пікселів».
  • Виділіть фрагмент коду, який потрібно встановити.
  • Скопіюйте цей код.
  • Вставте фрагмент коду під заголовком перед закінченням тегу заголовка.
  • Клацніть Готово.

Другий спосіб. Через партнерську інтеграцію

  • Відкрийте диспетчер подій.
  • Виберіть конкретний піксель, який потрібно налаштувати.
  • Виберіть «Продовжити налаштування пікселів».
  • Виберіть партнера зі списку можливих.
  • Використовуйте екранні інструкції по налаштуванню.
  • От і все

Третій спосіб. Установка через електронну пошту

  • Відкрийте диспетчер подій.
  • Виберіть конкретний піксель, який потрібно налаштувати.
  • Виберіть «Продовжити налаштування пікселів».
  • Натисніть кнопку Надіслати інструкції електронною поштою.
  • Введіть вашу адресу електронної пошти, на яку потрібно надіслати лист з інструкціями.
  • Натисніть Надіслати, і все.

Встановіть піксель конверсії Facebook на ваш сайт в веб-компанії Internetdevels!

Як бачите, установка пікселя Facebook на сайт — це трохи клопітно, але потрібно. Тільки використовуючи пікселі Facebook для електронної комерції, ви зможете побачити всю детальну статистику реклами в Facebook.
Веб розробники з Internetdevels завжди на зв'язку, щоб допомогти вам. Зв'яжіться з нами зараз, щоб отримати професійну допомогу від веб-розробників і встановити пікселі Facebook на ваш сайт!

Голосів: 1 Рейтинг: 5

Також по темі

1

Якщо ви вже створили WordPress веб сайт для вашого бізнесу, то не забувайте підтримувати його.

2

Добре розроблена цільова сторінка WordPress може принести стільки переваг компанії, як ніяка інша стратегія.

3

Оптимізація конверсії може здаватися чимись незрозумілим. Тому сьогодні ми розповімо вам, що цей “секретний код” означає.

4

Чи знаєте ви, як збільшити кількість...

5

Якщо одного дня ви запускаєте сайт для стартапу, то розраховуйте, що він повинен мати здатність рости разом із вашим бізнесом. Інтернет-магазини особливо сильно потребують цього вміння. Давайте...

Subscribe to our blog updates