Помилки веб-дизайну, які коштують вам конверсії

13.03.2019
Помилки веб-дизайну, які коштують вам конверсії
Автор:

Веб-дизайн має величезний вплив на конверсію. Відвідувачу потрібно всього кілька секунд, щоб вирішити, чи хоче він залишитися на вашій платформі. Це рішення залежить не тільки від змісту, а й від візуального наповнення.

Дизайн має значення. UI та UX можуть допомогти вам розширити інтернет-бізнес, або, навпаки, зруйнувати його. Дізнайтеся, які помилки веб-дизайну найбільш поширені.

Як помилки веб-дизайну впливають на конверсію?

Ваш веб-сайт може виглядати красиво, але це не означає, що дизайнерських помилок немає. Наступна статистика показує, що:

  • 38% людей залишать веб-сайт, якщо він вміст або дизайн їм не подобаються.
  • 47% людей очікують, що веб-сторінка завантажиться за дві секунди або менше.
  • 94% людей закриють і перестануть довіряти веб-сайту, якщо дизайн поганий.
  • 95% відвідувачів погодилися, що UX важливий.

10 помилок веб-дизайну, які вбивають конверсію

Команда InternetDevels підготувала список найбільш поширених помилок веб-дизайну, щоб допомогти вам вижати максимум з вашого сайту.

Ви більше дбаєте про зовнішній вигляд веб-сайту, а не UX.

Багато власників веб-сайтів не приділяють достатньо уваги UX і більше зосереджуються на тому, як веб-сайт виглядає. Однак важливішим є те, щоб користувачі могли знайти інформацію, яку вони шукають, за мінімальну кількість кліків.

Якщо користувачі не можуть зрозуміти, що робити далі, вони просто покинуть ваш веб-сайт. Переконайтеся, що ваш веб-сайт зручний для користування. Зробіть всі елементи видимими незалежно від розміру екрана. Створіть чіткі кнопки заклику до дії (call-to-action), які будуть легко-доступні для ваших відвідувачів.

Ви ігноруєте адаптивність веб-сайту.

Використання мобільного Інтернету набуває все більшої популярності. Мобільний UX впливає на ефективність веб-сайту та його рейтинг у результатах пошуку.

Адаптивний веб-дизайн — це більше, ніж підгонка довгих текстів до розмірів екрану мобільного телефону. Швидке завантаження, легка навігація та видимі заклики до дій спонукають відвідувачів витрачати більше часу на веб-сайті, переходячи з сторінки на сторінку. Це, у свою чергу, збільшує шанси на конверсію.

Навігація веб-сайту заплутана.

Чітка навігація сайту допомагає перетворити відвідувачів на клієнтів. Це єдиний спосіб, яким вони можуть знайти ваші продукти або послуги. Якщо структура веб-сайту добре організована, а навігація інтуїтивна, відвідувачі з легкістю знайдуть шлях до дій, які ви від них очікуєте (кнопки «заклик до дії»).

Якщо навігація веб-сайту заплутана, відвідувачі вийдуть з платформи і, ймовірно, ніколи не повернуться. Зробіть так, аби для всіх користувачів було легко знайти те, що вони шукають.

Ви використовуєте занадто багато кольорів та стилів.

Кольори та шрифти відіграють дуже важливу роль у веб-дизайні. Вони допомагають виділити кнопки, посилання та інші важливі елементи веб-сторінки.

Занадто багато кольорів і стилів заплутує користувачів. Кожна веб-сторінка повинна передавати однакові дизайнерські принципи. Не показуйте досконалість дизайну жертвуючи при цьому UX. Люди втомилися від різноманітності кольорів і стилів. Спрощення кольорової палітри — це тренд веб-дизайну на 2019 рік.

Швидкість завантаження веб-сайту повільна.

Користувачі Інтернету очікують негайного отримання інформації, яку вони шукають, і можуть роздратуватися навіть через секунду затримки. Якщо веб-сайт завантажується повільно, більшість людей залишать його і більше ніколи не повернуться.

Збільшення швидкості завантаження веб-сайту покращує конверсію. Ви можете зробити це, оптимізуючи зображення, увімкнувши кешування або очистивши код. Дізнайтеся більше в нашому блозі про те, як збільшити швидкість сторінки в 2019 році.

У вас немає кнопок із закликом до дії.

Чи є на вашому веб-сайті кнопки заклику до дії (CTA)? Чи добре їх видно? CTA зазвичай відображається в заголовку або у вигляді кнопки, і відрізняється від інших елементів сторінки. 

Якщо ви хочете мати високу конверсію на вашому сайті, створіть привабливу і зрозумілу кнопку заклику до дії.

У вас немає нижнього колонтитула.

Нижній колонтитул — це блок інформації, який видно на кожній сторінці вашого сайту. Люди зазвичай прокручують вниз, щоб знайти конкретну інформацію (контакти, меню, соціальні мережі), тому скористайтеся усіма можливостями нижнього колонтитулу веб-сторінки і розмістіть там найважливішу інформацію.

Дизайн вашої форми занадто складний.

Спокусливо задавати користувачам якомога більше запитань у контактних формах, однак не робіть цього! Відвідувачі не будуть дуже раді заповнювати всі ці поля форм для реєстрації або розміщення замовлення. Більшість з них просто роздратується і піде. 

Люди не люблять довіряти свої особисті дані незнайомцям. Запитуйте лише ту інформацію, яку потрібно для реєстрації нового користувача: повне ім'я, електронна пошта, контактний номер.

Ви використовуєте растрові зображення.

Використання растрових зображень замість векторів є поширеною помилкою веб-дизайну. Растрові зображення складаються з пікселів, які стають розмитими при збільшенні. Вектори створюються за допомогою геометричних ліній і кривих. Векторна графіка виглядає різкою незалежно від того, до якого розміру масштабується. 

Якщо ви не хочете, щоб ваш дизайн став піксельним, зробіть його більшим, ніж потрібно. Зображення з високою роздільною здатністю все ще будуть чіткими при зменшенні масштабу. Ви завжди можете зменшити роздільну здатність, але ви ніколи не зможете її збільшити.

Ви використовуєте текст замість картинок.

Надто багато тексту змусить ваших відвідувачів піти з сайту, оскільки нічого не зможе привернути їхню увагу. Розмістіть найважливішу інформацію на зображеннях і зробіть їх доступними для всіх. Пам'ятайте, що інформації в мережі занадто багато, не робіть надлишок інформації принаймні на вашому веб-сайті.

І ще декілька порад як уникнути помилок веб-дизайну. 

  • використовуйте відповідні шрифти
  • не ігноруйте правила візуальної ієрархії
  • переконайтеся, що кернінг (пробіл між буквами) однаковий
  • оберіть підходящі комбінації кольорів
  • правильно масштабуйте елементи
  • переконайтеся, що достатньо білого простору
  • не розміщуйте елементи веб-сторінки довільно
  • ефективно використовуйте контраст
  • use the same visual layouts on the whole website

Покращіть веб-дизайн вже сьогодні!

Не так просто уникати помилок веб-дизайну, однак виправити їх легко. Виділяйте трохи часу кожного місяця для перевірки платформи на наявність помилок у дизайні. Подивіться на сайт очима ваших потенційних клієнтів. Чи зрозуміла навігація? Чи надає сайт всю необхідну інформацію? Чи подобаються вам шрифти та кольори? Використовуйте A/B тестування, щоб визначити, які зміни більш ефективні.

Якщо ви не знаєте, з чого почати, напишіть дизайнерам InternetDevels. Ми перевіримо ваш сайт на наявність помилок веб-дизайну та допоможемо оптимізувати платформу для задоволення всіх потреб сучасних споживачів.

Голосів: 1 Рейтинг: 5

Також по темі

1

З часом багато речей змінюються, тому рекомендуємо вам робити редизайн веб сайту кожні 12-15 місяців, щоб впровадити нові функціональні можливості, оновлення та візуальні ефекти. Наші веб-...

2

Чи потрібний UI/UX дизайн для сайту стартапу? Чи не є марною тратою часу і грошей розробка UI/UX дизайну, перш ніж ви дізнаєтеся, чи ваш продукт і послуги мають успіх серед клієнтів? Кращі фахівці...

3

Що перше привертає вашу увагу, коли ви відвідуєте інтернет-магазин? Без сумніву, це дизайн сайту та його зовнішній вигляд. Виникає питання, які найкращі теми для електронної торгівлі? Не...

4

Ми переконані, що ви багато чули про веб-дизайн для B2B сайтів і задавалися питанням, як створити успішний B2B веб-сайт. У цій статті ми зупинимося на тому, що таке веб-дизайн для B2B та розповімо...

5

Якщо ви відкрили бізнес в Інтернеті, його успіх великою мірою залежить від роботи сайту. Оскільки конкуренція між різними брендами є великою, це означає, що ваш веб-ресурс повинен відповідати усім...

Subscribe to our blog updates