Як кажуть, немає меж досконалості. Якщо ваш бізнес представлений в інтернеті, його успіх залежить від інтерфейсу та функціоналу вашого веб-ресурсу. Ми давали поради, як зробити цільову сторінку ефективною та як покращити мобільний досвід покупок в інтернеті. Сьогоднішня ж стаття містить загальні поради, які підійдуть будь-якому веб-сайту та допоможуть покращити користувацький досвід та показник конверсій.
Поради для підвищення ефективності веб-сайту
Подайте як шоу-кейс те, що не може вмістити відгук
Приклади з практики завжди є більш надійними, ніж голі обіцянки. Тому, важливо, щоб користувачі змогли прочитати не тільки про те, що ви можете робити, але й про те, що ви дійсно зробили. Окрім інформації про спектр своїх послуг, публікуйте також відгуки та приклади робіт, як, наприклад, наш шоу-кейс, який ми розмістили в блозі. Оскільки відгуки мають дуже коротку форму, шоу-кейси дозволяють розповісти набагато більше про те, як ви чи ваша компанія змінили життя ваших клієнтів.
Якщо ваш клієнт не хоче розголошувати себе, нічого страшного, просто не використовуйте власні назви та розпізнавальні знаки. От без чого дійсно не може обійтись ефективний шоу-кейс — це детальна інформація про сам ваш робочий процес та отриманий результат.
Зробіть контактну інформацію помітною
Хоча інтернет дає можливість обмінюватися інформацією віртуально, люди хочуть відчувати, що за веб-сайтами стоять реальні люди. Вкажіть фізичну адресу свого офісу разом із номером телефону, електронною поштою, скайпом тощо. Відвідувачі сайту відчувають себе більш безпечно, коли вони впевнені, що в разі чого зможуть з вами легко зв’язатися. Отже, не ховайте контактні дані, наче ви не готові спілкуватися зі своїми клієнтами. Багато сайтів (наш теж) розміщують список контактних даних внизу сторінки, а також роблять "Контакти" однією з категорій на панелі, що відображається у верхній частині кожної сторінки сайту, і веде прямо до зручної веб-форми.
Повторіть свій заклик до дії на довгих сторінках
Не будьте надто нав'язливими, але просто дайте знати відвідувачам сайту, що речі або сервіси, які вони бачать на вашому веб-сайті і які їм сподобалися, можливо замовити, купити, щоб користуватися самими. На довгих сторінках, наприклад, блогу, легко забути про call-to-action кнопки та гіперпосилання, проте важливо не втратити своїх користувачів, готових стати споживачами.
Зробіть систему навігації інтуїтивно зрозумілою
Коли нові відвідувачі потрапляють на ваш веб-сайт, вони почуваються, ніби потрапили в нове місто. Навіть будучи в захваті від краси архітектури, вони отримають негативне враження, якщо заблукають у мішанині вулиць з відсутністю вказівних знаків, приречені бігати колами та втрачати безцінний час у відчаї знайти шлях до потрібного місця.
На відміну від прикладу з містом, користувачі, які не змогли зорієнтуватися на вашому сайті, знайдуть вихід, просто закривши вкладку з вашим сайтом та почнуть шукати зручнішу альтернативу серед веб-ресурсів ваших конкурентів.
Скористайтеся порадами, як покращити навігацію на сайті, щоб можна було без проблем здогадатися, де шукати потрібну інформацію. Зробіть навігацію інтуїтивно зрозумілою і логічною, щоб уникнути плутанини та забезпечити позитивний користувацький досвід.
Налаштуйте відкривання зовнішніх посилань у нових вкладках
Швидше за все, у вас є кілька гіперпосилань або кнопок на вашому веб-сайті, що ведуть на сторонні джерела. Якщо вони відкриваються в тій самій же вкладці, ви змушуєте користувачів покинути свій веб-сайт. І якщо вони далі продовжать блукати у межах цього зовнішнього веб-ресурсу, то їм буде важко повернутися на ваш сайт. Тому, щоб не втратити своїх потенційних клієнтів, краще налаштувати відкривання зовнішніх лінків нових вкладках чи вікнах.
Що стосується внутрішніх посилань, можете встановити їх відкривання, де хочете, залежно від їх важливості. Якщо ви бажаєте надати деяку додаткову інформацію, але не відволікати увагу від теми, на якій зосереджені користувачі, нова вкладка також буде хорошою ідеєю. Якщо ваш внутрішній лінк веде, наприклад, до наступного кроку процедури покупки, то краще завантажити його на тій же вкладці. Також турбуйтеся про зручну та продуману навігаційну систему на своєму веб-сайті, щоб користувачі могли легко повернутися до будь-якої категорії, сторінки пагінації чи вікна пошуку з будь-якої поточної сторінки.
Маленькі помічники корисні в досягненні великих цілей. Отже, ми сподіваємось, ці легкі, але важливі поради сприятимуть успіху вашого бізнесу. Якщо у вас є будь-які питання, звертайтеся до нас.