Категорії

Сайти для конференцій та інших заходів: поради щодо створення

16.12.2016
Сайти для конференцій та інших заходів: поради щодо створення
Автор:

Організація заходів — справжнє мистецтво, в якому кожен штрих доповнює ідеальну картину. І важливим штрихом до вашого шедевру буде створення сайту, що презентуватиме його світові. Відвідувачі приходитимуть на сайт і вирішуватимуть, чи ставати учасниками заходу. А спонсори визначатимуться, чи варта ваша конференція їхніх вкладень. Що ж варто врахувати під час створення сайту заходу, щоб він був справді привабливим та переконливим? Давайте вияснимо це просто зараз.

Будуйте завчасно: дайте Google час знайти вас

Прийняття рішень в останній момент іноді трапляється під час організації заходів. Але це не підходить для створення сайту. Ваш сайт повинен добре «знаходитись» у пошуковиках задовго до конференції. А Гуглу може знадобитися кілька тижнів, а іноді й більше, щоб проіндексувати ваші сторінки. Хоча грамотний SEO-спеціаліст може суттєво прискорити індексацію.

Приваблюйте, розважайте, привертайте увагу

Нехай відвідувачі зануряться в атмосферу вашого заходу з перших кроків на сайті. Привабливі великі зображення або слайдери на головній сторінці (зі щасливими учасниками, з панорамами міста і т.д.) підійдуть для цього чудово. Відео може підсилити враження. А такі елементи, як лічильник часу до початку заходу, допоможуть розпалити інтерес і стимулювати реєстрацію.

Переконайтеся, що необхідні елементи сайту чітко помітні та прості у використанні:

  • «Що, де, коли» вашого заходу: на головній сторінці повинно бути добре видно дату, час, місце та основну тематику заходу. Для кращої візуалізації місця додайте карту. До речі, посилання на сторінки з додатковою інформацією про місто проведення, його визначні місця та готелі можуть підштовхнути до позитивного рішення.
  • Легка реєстрація / оплата: важливо не лише, щоб кнопки реєстрації / оплати були на видному місці, а й щоб сам процес був швидким та легким, з мінімальною кількістю обов’язкових полів. Функціонал оплати можна розробити індивідуально, а можна скористатися одним з готових сервісів із продажу квитків, які добре себе зарекомендували.
  • Програма, розклад і доповідачі: викладіть теми доповідей чи тренінгів, імена доповідачів, додайте їхні фото, короткі резюме та досягнення, аби всі знали, чого очікувати від заходу і чому варто приходити.
  • Інформація про спонсорство: розмістіть логотипи спонсорів, опишіть переваги спонсорства, створіть чітко помітні кнопки для подання заявки.
  • Іконки соціальних мереж: коли йдеться про заходи, значна частка просування припадає на соціальні мережі. Там є хороший функціонал щодо створення заходу, публікації новин, залучення аудиторії, отримання від неї вподобань та репостів. Тож нехай ваші сторінки соцмереж працюють в тандемі з сайтом. Можна також створити спеціальний #хештег для соціальних мереж і згадувати його на сайті.
  • Ваші контакти: включіть усі популярні способи зв’язку з вами, аби потенційні учасники / спонсори могли задати свої питання.

Залучайте користувачів мобільних пристроїв

Респонсивний сайт, який адаптується до екрану мобільного пристрою, уже стає «елементарною ввічливістю» 21-го століття, а не питанням, над яким варто замислюватись.

Тримайте аудиторію в курсі

Регулярно публікуючи цікаві новини та блоги про захід, ви зможете розпалити інтерес, нагадати про захід тим, хто планує йти, і привернути увагу тих, хто сумнівається. Це допоможе також привернути увагу Гугла.

Підтримуйте свій унікальний стиль

Всі кольори та шрифти на сайті повинні ідеально поєднуватись із спеціально створеним логотипом заходу, щоб створювати єдине враження.

Незабутнього заходу вам! А якщо бажаєте доручити створення сайту експертам, ми чекаємо на ваші повідомлення.

2 votes, Рейтинг: 5

Також по темі

1

Менші екрани — більше клопотів? Хоча з цим твердженням погодиться більшість розробників, «творити» для мобільної аудиторії дійсно варто зусиль! Добре, що є корисні інструменти, які роблять...

2

Створення програмного забезпечення у вигляді мікросервісів шалено набирає популярність на противагу монолітному підходу. Тож розробник ви чи власник бізнесу, маєте свій додаток чи лише плануєте...

3

Час для нової порції корисної інформації з проект-менеджменту від нашого експерта Іванни aka Vania ;) Ми вже дізнавалися більше про...

4

Якісно проведена робота фахівців QA вкрай важлива, оскільки вона дозволяє вам бути впевненим, що ваш веб-сайт буде мати такий функціонал, яким ви його задумали. Хочете дізнатися більше про роботу...

5

Звісно, наш улюблений Drupal вміє творити дива. Але іноді ефект ще більш більш чудовий від поєднання одного фреймворка з іншим. Адже буває, що дуети звучить навіть більш переконливо, ніж соло-...

Давайте обговоримо ваш проект у всіх деталях

Шукаєте хороших Drupal-розробників? А ми тут! Яким би ви хотіли бачити проект своєї мрії? Зв’яжіться з нами і розкажіть про це. Із задоволенням втілимо вашу мрію в життя!

Приєднуйтесь до людей, які вже підписалися!

Хочете бути в курсі важливих і цікавих речей, що відбуваються? Ми інформуватимемо Вас про розвиток та нові події в Drupal, дизайні, тестуванні та ін.

Відпишіться у будь-який час