Дизайн та SEO: поради, які варто враховувати при розробці сайту

12.12.2017
SEO-friendly website design
Автор:

Якщо ви створили або плануєте створити веб-сайт для представлення свого бізнесу в інтернеті, то ви, очевидно, повинні бути зацікавленими в тому, щоб ваш сайт могли легко знайти якомога більше відвідувачів. Це і є головною метою пошукової оптимізації. До речі, турбуючись про пошукове просування, можете вбити двох зайців одним пострілом, адже SEO та UX — взаємопов'язані поняття, які доповнюють один одного. Пошуковики найвище оцінюють ті веб-ресурси, які забезпечують кращий користувальницький досвід, і, таким чином, мають високі показники кількості кліків і низькі показники відмов. Отже, в сьогоднішній статті ви дізнаєтеся, як зробити так, щоб UX веб-дизайн цінувався пошуковими ботами, задовільняв користувачів і покращував ваш бізнес.

Поради щодо дизайну, який позитивно впливає на SEO сайту

Подумайте двічі при виборі CMS

Система управління контентом, обрана для створення веб-сайту, впливає на загальний успіх. Наприклад, Drupal 8 має багато модулів і можливостей для SEO, які допоможуть вам налаштувати сканування та індексування, легко і швидко створити метатети і переадресації та багато іншого. WordPress також буде хорошим варіантом, оскільки він також розроблений з думкою про SEO. Просто переконайтеся, що обрана вами CMS є вдалою, перш ніж почати нею користуватися. Звичайно, можливо пізніше перенести сайт з однієї платформи на іншу, але краще думати одразу.

Дружній до пошукових систем означає і дружній до мобільних пристроїв

З 2015 року адаптованість до мобільних пристроїв стала ще одним критерієм ранжування Google. Сайти, оптимізовані для мобільних пристроїв, відображаються вище на сторінці результатів пошуку, ніж ті, які адаптовані лише для настільних комп'ютерів. Перевірте свій веб-сайт за допомогою Mobile-Friendly Test від Google, щоб дізнатися, чи легко користуватися вашим сайтом на мобільних пристроях.

Впровадьте респонсивний веб-дизайн, щоб зробити ваш веб-сайт зручним для мобільних користувачів. Якщо ви цього ще не зробили, скористайтеся безкоштовними онлайн-інструментами для перевірки адаптивності сайту та побачте, як ваші сторінки відображаються на безлічі можливих розмірах екранів мобільних пристроїв.

SEO-дружні сайти повинні швидко завантажуватися

Час, поки веб-сторінка повністю завантажиться, входить до алгоритмів Google та враховується при ранжуванні. Щоб перевірити, наскільки швидкий ваш сайт, пройдіть тест мобільної швидкості від Google, скористайтеся ще одним інструментом Google для всіх пристроїв PageSpeed Insights, який також показує наявну та запропоновану оптимізацію чи іншими інструментами для перевірки та підвищення швидкості веб-сайту.

Якщо ваша сторінка завантажується довше, ніж 1,5-2 секунди, ви ризикуєте втратити багатьох розчарованих та нетерплячих користувачів, які могли б стати вашими клієнтами. На швидкість завантаження впливає багато факторів, включаючи час відгуку сервера тощо. Що стосується дизайну, уникайте графічних елементів великих розмірів, які багато важать або скористайтеся програмами для стиснення зображень.

Заголовки HTML дозволяють пошуковим системам розуміти, про що ваш контент

Пошуковики визначають загальний зміст сторінки, опираючися на теги HTML, щоб потім показати належні результати до пошукових запитів. Найважливіший текст, який узагальнює те, про йдеться на даній сторінці, наприклад, заголовок статті, слід позначати як H1. Подальші підзаголовки H2, H3 і т. д. мають спадний порядок важливості.

Теги заголовків HTML — короткі та точні фрагменти тексту. Щоб передати основну ідею у стислій формі, вони повинні містити ключові слова, що стосуються відповідного тексту чи підпункту. Також спробуйте зробити їх найближеними до запитів користувачів, які зазвичай формулюються як зв’язна фраза або запитання, що містить ключові слова. Правильно написані теги HTML дозволяють пошуковим системам донести ваш контент до правильної аудиторії, не вводячи в оману решту користувачів інтернету.

Використовуйте найбільший шрифт на сторінці для H1. H2 має бути меншим, ніж H1, але більшим, ніж решта тексту, і так далі, щоб зберегти ієрархію. Словом, всі заголовки повинні виділятися з-поміж основного тексту своїм розміром шрифту, відступом та/або навіть інколи кольором. Такий дизайн сприяє тому, що ваш текстовий контент легко обробляється та правильно інтерпретується як відвідувачами вашого сайту, так і пошуковими ботами.

Пошуково оптимізовані сайти повинні містити контекстні посилання

Очевидно, що неможливо вмістити всю вашу інформацію на одній веб-сторінці. До того ж, розділена на невеликі порції, вона сприймається краще. Тож, основна мета контекстних лінків полягає в тому, щоб вказати на розташування схожого контенту або всередині, або за межами веб-ресурсу.

Внутрішні контекстні посилання покращують навігацію веб-сайту та спонукають відвідувачів провести більше часу на сайті. Зовнішні контекстні посилання, що ведуть до авторитетних ресурсів, підвищують вашу надійність і довіру в очах пошукових систем. Посилання і пов'язані сторінки порівнюються для визначення відпорвідності, яка також враховується при ранжуванні. Щоб ваші посилання візуально вирізнялися з-поміж не клікабельного тексту, виділіть якори кольором та нижнім підкресленням. Важливо підкреслювати лінки, тому що ця невелика деталь дизайну покращує користувацький досвід для людей з порушеннями зору, не здатних розрізняти кольори. Таким чином це допоможе вашому веб-сайту відповідати стандартам веб-доступності.

Якщо хочете оптимізувати свій веб-сайт для пошукових систем або розробити SEO-дружній веб-сайт з нуля, зверніться до наших фахівців, які завжди готові допомогти.

Голосів: 1 Рейтинг: 5

Також по темі

1

У сьогоднішньому блозі Друпал 8 також буде в центрі уваги, однак, з аспекту SEO. Ми розглянемо, які модулі та які інші функції D8 призначені для оптимізації вашого веб-ресурсу для пошукових систем...

2

Мабуть, перше місце серед сервісів веб-аналітики по праву належить Google Analytics, якому зараз надає перевагу більшість інтернет-користувачів. Цей багатофункціональний інструмент дозволяє...

3

Ефективне представлення вашого бізнесу в інтернеті важливе для оффлайн діяльності вашої компанії. Для допомоги вам у цьому існує багато як платних, так і безкоштовних помічників: програм, додатків...

4

Які модулі варто встановити та які кроки здійснити, аби використовувати найкращі SEO-практики з Drupal’ом — саме такі рекомендації надає вам модуль SEO Checklist. Він робить це у один з...

5

«Дайте мені, будь ласка, свою електронну адресу» — таке прохання залюбки озвучив би будь-який маркетолог до своєї...

Subscribe to our blog updates