Ви б хотіли бути більш переконливими в своїй маркетинговій кампанії, приходити в потрібне місце в потрібний час із потрібними пропозиціями, підвищувати рівень конверсії і заощаджувати час та гроші? Це лише деякі з переваг, які дає хороше розуміння своєї цільової аудиторії. Замість того, щоб намагатися догодити всім, варто точно знати, на кого ви спрямовуєте свій рекламний посил, щоб сформулювати його більш влучно і точно.
Це може включати в себе як аналіз фактичної та потенційної аудиторії, так і визначення ваших власних вподобань з приводу того, які групи людей цікавлять вас більше. Тоді ви зможете сфокусувати на них ваші маркетингові зусилля.
Вивчення наявної статистики, а також хороша уява і розуміння людей — ось найкраща комбінація для успішної роботи з цільовою аудиторією.
Пізнайте свою цільову аудиторію: декілька простих порад
Подумайте про проблему, яку вирішує ваш продукт
Яку проблему вирішує ваш продукт і в який спосіб? Які люди можуть цікавитись цим продуктом і чому? Уявіть себе на місці цих людей, подумайте про їхні потреби та уподобання в усіх деталях. І відповідно звертайтеся до них у своїй рекламній кампанії — з акцентом на цих потребах та на рішенні, яке ви пропонуєте.
Використовуйте статистичні онлайн-інструменти
Інструменти на кшталт Google Analytics для сайту і Facebook для сторінки в соціальних мережах стануть вашими вірними помічниками в визначенні демографічних особливостей, інтересів та звичок вашої цільової аудиторії, а також їхньої поведінки на ваших сторінках.
Запропонуйте нагороду за участь в опитуванні
Люди зазвичай не люблять опитувань про своє життя, тож ви можете запропонувати якусь винагороду за це на своєму сайті. Це може бути знижка, спецпропозиція або щось у цьому дусі. Завдяки цінній інформації, яку ви отримаєте, все швидко окупиться. Не забудьте включити питання про думку людей та їхні очікування від вашого продукту.
Зверніть погляд на конкурентів
Пильно придивіться до компаній, що пропонують схожу продукцію чи послуги, та спробуйте проаналізувати їхню аудиторію. Також можна переглянути готові дослідження щодо них або вашої галузі загалом. Використовуйте цю статистику для розуміння тренду, але обов’язково знайдіть особливу “родзинку”, яка відрізняє ваш продукт від їхніх. На ній потрібно робити акцент — нехай це буде вашою візитною карткою.
Довіряйте демографічним даним...але “без фанатизму”
Демографічні дані — це цілий “світ” важливих підказок для вас про те, як розмовляти з цільовою аудиторією. Вік, подружній статус, кількість дітей, освіта та багато інших факторів допоможуть вам краще сформувати маркетингову кампанію, обрати більш правильну лексику, більш привабливий контент і так далі.
Також ви можете суттєво зекономити кошти, якщо таргетуватимете рекламу згідно з демографічними факторами. Зокрема, з такими речами, як географічне розташування, це працює особливо добре — ви можете показувати оголошення лише людям із конкретних регіонів і не платити зайвого.
Однак, не захоплюйтесь демографічними даними “сліпо” і не ставайте надто упередженими. Наприклад, люди не завжди вписуються в наші уявлення про те, чим вони повинні цікавитись залежно від свого віку. Тож підходьте до цього вдумливо — не “лишіть за бортом” чудових потенційних клієнтів.
Визначте цінності людей, та нехай ваша реклама перекликається з ними
Цінності ще важливіші за демографічну статистику. Дізнайтеся цінності ваших клієнтів та сформуйте маркетингову кампанію так, щоб вона з ними перекликалися.
Дізнайтеся “правильні” час і місце
Будьте там, де ваша цільова аудиторія. Визначте, які сайти вона любить відвідувати та розміщуйте там рекламу. Дізнайтеся, яким соціальним мережам вона віддає перевагу та сфокусуйте свою кампанію на них. Час також має значення — за допомогою статистики, а також власних логічних висновків, визначте, в який час більша ймовірність прочитання ваших постів чи реклами.
Створюйте “персоналії”
Надзвичайно популярний тренд — створення “персоналій”. Це портрети ваших клієнтів з якомога більшою кількістю деталей, та іноді навіть з фото. Вони допомагають візуалізувати клієнтів та постійно уявляти їх перед собою на кожному кроці маркетингової кампанії.
Це може бути портрет одного ідеального клієнта, якщо ж у вас є різні групи продуктів, то для вас ідеальним рішенням буде створення декількох “персоналій”. Ви зможете поділити рекламну кампанію на кілька напрямків та, наприклад, розсилати більш персоналізовані пропозиції.
Удачі в розумінні цільової аудиторії, і нехай саме ваші пропозиції роблять її щасливою! :)