Цей блог присвячений всім власникам бізнесу та тим, хто хоче дізнатися, як запустити успішну email-маркетингову кампанію.
Проведення успішної email-маркетингової кампанії — це мистецтво. Все розсилки, які ви створюєте, подібні творам мистецтва. Використовуйте їх, щоб досягти сердець і розуму ваших читачів.
Наша веб девелопмент компанія пропонує перелік найефективніших порад для запуску успішної email-маркетингової кампанії. Дотримуючись їх, ви зможете поліпшити старі способи проведення email-маркетингової кампанії або ж застосувати їх для створення абсолютно нової маркетингової кампанії електронною поштою.
Професійні поради для створення успішної email-маркетингової кампанії
Ми могли б поговорити про те, що таке маркетингова кампанія електронною поштою, для чого вона потрібна і т. д. Проте, ми впевнені, що ви це вже знаєте — можливо, ви навіть намагалися і не змогли створити успішну email-маркетингову кампанію. Тому, ми вирішили зосередитися тільки на цих конкретних порадах. Запрошуємо вас прочитати вибрані та ефективні поради по запуску потужної email-маркетингової кампанії.
16 кращих порад щодо ведення email-маркетингової кампанії
1. Збільшуйте список підписників
Якщо ви хочете побудувати успішну email-маркетингову кампанію, то все буде марно без якісної бази підписників. Органічно розширюйте аудиторію. Наприклад, ви можете створити цільову сторінку, створити матеріали, щоб відвідувачі залишили адресу електронної пошти, провести роздачу і багато іншого. Повірте, це суперпотужні способи отримати електронну адресу ваших відвідувачів.
2. Персоналізуйте email-маркетингову кампанію
За персоналізацією майбутнє, і це активно використовується вже сьогодні. Якщо ви ще не використовували персоналізацію, то зараз саме час це зробити. Налаштуйте ваші CTA, посилання, електронну пошту, відправляйте актуальні пропозиції, надсилайте листи в зручний час. Ви помітите, що аудиторія набагато частіше взаємодіє з такими розсилками.
3. Сегментує ваші електронні листи
Проаналізуйте ваш бізнес. Яка у вас аудиторія? Швидше за все, це різні люди з різними смаками та потребами. Так що не відправляйте всім один і той же інформаційний email. Спробуйте застосувати сегментований електронний маркетинг. Постійно сегментує аудиторію за категоріями. Це допоможе вам надати їм тільки актуальний контент.
Наприклад, навіщо відправляти комусь пропозицію купити ноутбук, якщо він купив його у вас минулого тижня?
4. Якість важливіша за кількість
Тут ми хочемо поговорити про те, що основна проблема вашої маркетингової кампанії електронною поштою — це часті розсилки. Якщо вам нема про що написати електронного листа, то писати його взагалі не потрібно. Спробуйте розсилати інформаційний email один або два рази на місяць, але робіть це якісно і цікаво. Ваш успіх не залежить від кількості відправлених повідомлень.
Крім того, якщо ви часто проводите рекламну кампанію електронною поштою, то ваші повідомлення можуть потрапити в спам.
5. Зосередьтеся на дизайні email-маркетингової кампанії
изайн вашого електронного листа може як передати ідею, так і відвернути від неї. Не захоплюйтеся надмірно яскравим дизайном. Зробіть email простим, легким для навігації. В ідеалі ви повинні розробити й використовувати єдиний стиль для всіх ваших розсилок. Пам'ятайте, що ваша головна мета — це звернутися за допомогою слів.
6. Додайте заклик до дії
Один з основних порад по електронному маркетингу — це правильно використовувати заклик до дії. Ви ж пишете і відправляєте повідомлення з метою щось продати? Заклик до дії спрямовує відвідувачів туди, куди ви хочете. Уважно ставтеся до формулювання закликів до дії.
7. Сформулюйте переконливу тему листа
Рядок з теми вашого електронного листа — це гачок, на який можуть потрапити ваші клієнти. Рядок теми — це те, що буде видно користувачам, незалежно від того, відкривають вони електронного листа чи ні. Детальному обміркуйте його. Тема повинна бути короткою, але цікавою.
Це як обгортковий папір — одержувач повинен захотіти відкрити його якомога швидше.
8. Зробіть електронні листи зручними для перегляду на мобільних пристроях
Сьогодні більша частина трафіку генерується з мобільних пристроїв, і прогнозується, що ця цифра зростатиме в майбутньому. Подумайте над дизайном та текстом повідомлень, для того, щоб їх було легко переглядати на мобільному.
9. Тестуйте, тестуйте, тестуйте
Перш ніж відправити будь-яке повідомлення підписникам, перевірте, чи відображається воно так, як ви хочете. Часто проблеми трапляються з посиланнями, неправильним відображенням дизайнів або поганим відображенням на різних пристроях.
Як варіант, ви можете попередньо відправити повідомлення на поштову скриньку колеги і подивитися, як воно буде відображатися. Це допоможете вам змінити email без шкоди для вашого бізнесу.
10. Відстежуйте ваші дані
Запуск email-маркетингової кампанії не допоможе, якщо ви не відстежуєте отримані дані, наприклад:
- відсоток відкриття
- на скільки адрес електронної пошти неможливо було доставити email
- в який час доби відкриваються ваші повідомлення
- в які дні тижня люди читають ваші листи
та більше.
Усі ці дані дозволять вам створити успішну email-маркетингову кампанію.
11. Емейли мають бути короткими
Ми помітили, що короткі електронні листи відкриваються і читаються набагато частіше, ніж довгі.
Просто спробуйте писати короткі листи і подивіться, чи підійде ця техніка вашій аудиторії. Можливо, вони чекали саме цього.
12. Залишайтеся в курсі
Електронний маркетинг — це область, яка постійно розвивається і змінюється. Передбачити, що буде через рік, практично неможливо. Однак, щоб створити успішну email-маркетингову кампанію, вам просто потрібно вчитися на своїх помилках. Ретельно аналізуйте всі отримані дані та змінюйте свою кампанію, щоб домогтися досконалості.
13. Пишіть для Інтернету
Написання електронних листів — це особливий жанр письма. Для того, щоб ці листи читалися, вони повинні бути добре структурованими. Дотримуйтесь таких коротких правил при їх написанні:
- Зберігайте логічну структуру пошти
- Не пишіть довгих абзаців
- Розбийте весь текст на абзаци та виділяйте підзаголовки
14. Уникайте вживання великих літер та множинних знаків оклику
Намагайтеся якомога рідше використовувати велику літеру і багато знаків оклику в розсилках, бо це часто сприймається як спам. Якщо ваш лист потрапляє в папку зі спамом, то відсоток відкриттів листів впаде.
15. Нехай читачі дізнаються хто ви
Ще один хороший трюк, який відмінно працює, — це відправляти електронні листи не з загальної пошти компанії, а з приватної. Покажіть вашим підписникам, що ви справжня людина, і вони це оцінять.
16. Вкрадіть кращі ідеї
Ми маємо на увазі зовсім законну крадіжку. Просто слідкуйте за новими розсилками ваших конкурентів, і ви отримаєте масу ідей. Ви побачите, які тактики вони використовують, а які ви можете використовувати у своїй компанії.
Створіть успішну email-маркетингову кампанію з веб девелопмент компанією Internetdevels!
Електронний маркетинг — це сфера, яка постійно змінюється. Сьогодні ми постаралися дати вам всі корисні поради для запуску успішної email-маркетингової кампанії. Вони будуть працювати незалежно від змін і тенденцій.
Також не забувайте, що наші веб розробники завжди напоготові й будуть раді зробити все, що в їх силах, щоб створити для вас дійсно ефективну email-маркетингову кампанію.
Пам'ятайте, що створення успішної маркетингової кампанії електронною поштою вимагає часу — ви повинні постійно працювати й шукати кращі способи дізнатися секрет ідеальної кампанії.