Як використовувати мікророзмітку (структуровані дані) для B2B сайту

26.05.2021
How to Use Structured Data for B2B
Автор:

Сайти B2B, як правило, не дуже турбуються про використання мікророзмітки. Але структуровані дані для B2B так само важливі, як і для будь-якого іншого бізнесу. Мікророзмітка - це потужний інструмент. Вона працює як спеціальна мова, яку розуміють тільки пошукові системи. Додавши розмітку структурованих даних на ваш B2B-сайт, ви спростите пошуковим системам розуміння вашого контенту. А це означає, що є висока ймовірність того, що вони будуть сканувати вашу інформацію швидше і краще відображати її в пошукових запитах.

Не ігноруйте використання мікророзмітки для сайтів B2B. Наша компанія по веброзробці пропонує вам інформативний блог про те, що таке структуровані дані, яка їх роль, що робить їх особливими і як правильно та ефективно використовувати мікророзмітку для B2B сайтів.

Що таке мікророзмітка (структуровані дані)?

Краще раз показати ніж сто раз розказувати. Ось так виглядають структуровані дані:

Тепер, коли ви побачили, як вони виглядають, ми можемо розповісти трохи більше про те, що таке мікродані. Мікророзмітка - це додаткове джерело інформації, такі як метадані для пошукових систем.

Прописуючи їх, ви пояснюєте, про що ваш контент, чи є в ньому зображення, відео, рецепт і т. д. Пошукові системи читають код і використовують його для того, щоб показати результат пошуку більш конкретним і багатим чином. Для того, щоб зробити це, вам необхідно розмістити фрагмент коду на вашому сайті.

Чим більше структурованих даних для B2B сайту ви надасте для Google, тим більше корисної інформації він передасть користувачам. Це означає, що ваш сайт отримає більше відвідувань, кліків і більш високий трафік.

Крім того, ваш контент може потрапити в різні додаткові блоки пошукових систем.

Найпоширеніші спеціальні елементи видачі Google

  • Результати розширеного пошуку

Після того, як ви пропишите основну інформацію, пошукові системи можуть показувати її у вигляді розширених результатів пошуку. Це стимулює потенційних B2B клієнтів відвідати ваш сайт.

  • Сніпет відгуків

Наявність відгуків про ваш B2B бізнес допоможе вам отримати вищий CTR. Але не забувайте, що Google перевіряє всі ваші відгуки, щоб уникнути спекуляцій.

  • Карусель

Додайте зображення та інформацію про це в структуровані дані, щоб ваш B2B сайт потрапив в карусель. Це допоможе вашій компанії залишатися в топі пошукових запитів.

  • Відео

Мультимедійні файли можуть стати великою підмогою, особливо коли справа доходить до результату видачі пошукових систем. Якщо у вас на сторінці  є корисне відео, то ви повинні використати його, щоб потрапити в топ пошукових запитів.

  • Відображення на картах

Інший варіант потрапити в поле зору B2B клієнтів - це додати ваше місце розташування на карти. Потім, коли люди шукають в Google «компанії B2B (певного регіону)», вони, швидше за все, знайдуть ваш вебсайт і адресу. Все це збільшує шанси на те, що потенційні клієнти перейдуть на ваш сайт. 

Як мікророзмітка може поліпшити SEO B2B сайту?

Звичайно, структуровані дані покращують пошукову оптимізацію вашого B2B-сайту. Основна проблема B2B сайтів полягає в тому, що вони не враховують важливість додавання мікророзмітки й SEO та відкладають це на другий план. А пізніше власники сайтів не розуміють, чому мають так мало клієнтів. Все взаємопов'язано.

Всі основні пошукові системи підтримують ті B2B сайти, які використовують структуровані дані. Таким чином, такі сайти отримують переваги у вигляді кращих результатів в пошуку. Мікророзмітка допоможе вам залишатися на вершині рейтингу, але також вимагають деяких порад по SEO.

Структуровані дані покращують пошукову оптимізацію B2B і допомагають ще невідомим компаніям. Вони допомагають ранжувати ваш B2B сайт за допомогою цільових ключових слів, збільшують органічний пошук, покращують CTR і привертають більше якісних клієнтів. Наприклад, пошукові системи можуть використати відео з вашого сайту, відгуки про вас, зображення або інформацію і відображати їх прямо в результатах пошуку. Будьте до цього готові.

5 найпоширеніших форматів Rich Snippet для вашої B2B компанії

Існує понад 500 типів даних мікророзмітки. Необов'язково використовувати їх всіх. Почніть поступово додавати основні структуровані дані до вашого B2B сайту.

  1. Продукти й пропозиції

Ця мікророзмітка показує, які послуги ви надаєте, які товари продаєте і їх вартість. Все це буде відображатися безпосередньо в результатах пошуку.

  1. Відео

Якщо ви додасте відео на сайт, то така розмітка вам стане в пригоді. Вона покаже пошуковим системам, що на вашому сайті є відео, і його можна буде показати у відео каруселі.

  1. Local Business, Organization

Розмітка бізнесу й організацій дозволяє відображати адресну інформацію вашої B2B компанії, контакти, відгуки клієнтів і посилання на інші джерела.

  1. Події

Використовуйте schema-розмітку подій, щоб розповісти про майбутні конференції або інші події, які можуть бути цікаві користувачам. Додаткові відомості про час і місце проведення заходу тільки поліпшать ситуацію.

  1. Блоги

Це одна із самих базових даних мікророзмітки для будь-якого бізнесу, а особливо для B2B. Google вибере релевантний контент з ваших блогів і покаже його користувачам при пошуку.

Як використовувати структуровані дані Google?

Головне правило при впровадженні мікророзмітки на сайті - не кидатися в це з головою, додавайте її потроху. Спочатку почніть додавати структуровані дані на головні сторінки вашого B2B-сайту. Виберіть кілька сторінок з цінною інформацією, яка може привести вас до клієнта, і додайте до них мікродані.

Ваш головний помічник - Google Structured Data Markup Helper. Google надасть ваші дані в JSON-LOD або іншому форматі. Після цього вам потрібно буде додати на ваш сайт структуровані дані.

Сервіси для роботи з мікророзміткою:

Google розробляє цей інструмент, щоб допомогти вам перевірити розмітку і переконатися, що вона працює правильно.

Це коротке керівництво по роботі зі структурованими даними та Bing.

Це офіційний сайт, де ви можете знайти абсолютно все про розмітку Schema.org.

Цей інструмент допоможе вам перевірити вашу загальнодоступну сторінку, щоб побачити, які структуровані дані з розширеними результатами можуть бути створені.

Це інструмент, який допоможе вам правильно створити код для типових випадків.

Але є один нюанс - потрібно бути обережним і не допускати помилок, бо це може погіршити ваше становище і рейтинг сайту. Google буде збитий з пантелику і не зрозуміє, про що ваша сторінка. Є спеціальні фахівці з SEO, які роблять це кожен день і можуть полегшити вам життя.

Як перевірити мікророзмітку?

  • Щоб протестувати мікророзмітку на сайті, ви повинні використати Structured Data Testing Tool. Він показує, як виглядають ваші сторінки з уже доданими розмітками структурованих даних.
  • Потім вставте код і натисніть кнопку попереднього перегляду.
  • Таким чином ви можете перевірити кожен елемент розмітки.
  • В цьому інструменті зручно редагувати HTML.
  • Ще одна додаткова можливість протестувати або додати структуровані дані до B2B сайту - це найняти SEO-спеціаліста.

Чи готові ви почати використовувати мікророзмітку для вашого B2B-сайту?

Мікророзмітка для B2B сайту важлива. Нас досі дивує, що так мало компаній використовують цей SEO метод повною мірою.

Зрештою, це один з елементів, який допомагає вашій B2B-компанії випереджати конкурентів в органічному пошуку.

Ви використовуєте мікророзмітку для сайту вашої B2B компанії? Ще ні? Тоді зв'яжіться з нашою аутсорсинговою компанією по веброзробці, щоб дізнатися про це більше!

Голосів: 1 Рейтинг: 5

Також по темі

1

В онлайн-бізнесі важливо зрозуміти причини, через які маркетингові кампанії конкурентів на багато кроків випереджають ваші.

2

Команда веб-розробників InternetDevels пояснює, як покращити рейтинг вашого сайту у 2020 році за допомогою SEO.

3

Команда InternetDevels пояснює, що таке пошукова оптимізація сайту, а також ділиться основними SEO порадами для початківців!

4

Нехай найкращі сайті чудово шукаються в Google! З метою допомогти вам у пошуковій оптимізації, ми ділимося з вами статтями про SEO і дизайн, SEO для інтернет-магазинів та іншими. Однак, є дуже...

5

Вижміть найкраще з Google Analytics за допомогою нашого простого гайду, як розпочати роботу з цим сервісом.

Subscribe to our blog updates