Просування сайтів під Яндекс

16.10.2014
Автор:

У той час як Гугл посилив заходи по боротьбі з купівлі/продажу посилань, Яндекс взагалі вирішив від них відмовитися. І тут з'явилося одне питання, яке хвилює всіх веб-майстрів та сеошників рунету, а саме: як просунути сайт в Яндексі? Всі пам'ятають, що на конференції IBC Russia представник Яндекса Олександр Садовський повідомив, що з 2014 пошуковик в своєму алгоритмі ранжування сайтів за комерційними запитами більше не буде орієнтуватися на кількість посилань. Ця заява шокувала всіх власників сайтів, веб-майстрів та СЕО експертів рунету. За словами Олександра Садовського, вже було проведено ряд експериментів ранжування сайтів без урахування посилань, і видача від цього не перестала бути релевантною. Він також повідомив, що з 800 показників алгоритму видачі перестануть враховуватися лише 50 пунктів, пов’язаних із зовнішніми посиланнями.

У зв'язку з цими нововведеннями перед власниками комерційних сайтів постало найголовніше питання: Як просуватися під Яндекс?

На сео-форумах кипіли пристрасті. Дехто не вірили що без зовнішніх посилань не можна забезпечити якісну видачу, адже багато нових низькоякісних сайтів вирветься в ТОП, тим самим обійшовши дійсно корисні ресурси. Інші ж намагалися виділити основні фактори впливу на пошукову видачу без посилань. Так чи інакше, але все зводиться до того, що лише якісні та оптимізовані сайти будуть конкурентноспроможними.

Існує ще близько 750 факторів, які враховуються при ранжуванні списку видачі в Яндексі. Але з нашої точки зору, насправді основних факторів всього кілька десятків, а все інше — це похідні від них. Крім внутрішньої оптимізації (мета-теги, сео-тексти і перелінковка) є ще й інші інструменти, які меншою мірою, але теж спроможні просунути сайт в Яндексі.

1. Лічильники 

Для початку встановіть Google Analytics і Yandex Metrika для того, щоб надати пошуковикам повну інформацію про картину поведінкових факторів відвідувачів вашого сайту. Налаштуйте найважливіші для вас цілі і конверсії. Відстежуйте точки виходу та показники відмов і намагайтеся мінімізувати їх.

2. Контент

В першу чергу потрібно наповнити сайт якісним контентом, а саме забезпечити потенційних відвідувачів якісною інформацією:

  • На сайті: адреси представництв, телефони (+зворотний дзвінок), карта доїзду, умови і способи оплати та доставки, гарантії, відгуки клієнтів і т.ін.;

  • Про товар (послугу): ціна, короткий і докладний технічний опис, текст, що продає (рекламний текст), акції, відгуки, рейтинги, альтернативи, фото, відео, таблиці порівнянь і т.д.

Зрозуміло, що технічні характеристики товару будуть зовсім неунікальними, тому додайте корисну інформацію від себе — це тільки допоможе просунути сайт в ТОП Яндекса.

3. Юзабіліті 

  • Зручна структура подачі повної інформації, яку шукає відвідувач, повинна підвищити коефіцієнт конверсії;

  • Зручний функціонал стимулюватиме до активних дій: кліків, реєстрації, покупок;

  • Унікальний, приємний оку дизайн не тільки врахується пошуковиком, але і затримає відвідувачів на сайті.

* Краще замовити юзабіліті-аудит у професіоналів і бути спокійним за поведінковий фактор, адже пошукові системи почали активно відслідковувати дії відвідувачів на сайті і враховувати конверсію в ранжуванні.

4. Посилання

Так, посилання. Ми вважаємо, що не враховуються тільки ті лінки, які "сховані" в архівах на сторінках без трафіку, а сео-ефект приносять посилання, які передають конверсійний трафік. Тому треба знайти тематичні блоги з гарною відвідуваністю і замовити у блогера огляд бренду або товарів. У якості підказки, наприклад, можна купити посилання на біржі RotaPost в тематичному блозі Liveinternet або Livejornal, але треба вибирати тільки найавторитетніші блоги, які цитують сотнями (можна перевірити це, перейшовши на них і переглянувши кількість репостів статей). Також потрібно поставити умову в завданні, щоб посилання було в новій тематичній статті. Важливо, що після публікації такої статті вона розійдеться сотнями серед інших блогерів з вашим посиланням. Це призведе до збільшення кількості тематичних відвідувачів, що сподобається Яндексу та допоможе просунути сайт в пошуковій системі. Зрозуміло, що це також призведе до нарощуванню маси посилань, що сподобається Гуглу.

Також потрібно виділити тематичні форуми, вести там активну діяльність, і наче ненароком показувати користувачам форуму посилання з короткою рекомендацією.

5. Контекстна реклама 

Як показує практика, Яндекс вирішив "посадити на голку" всі комерційні сайти контекстної реклами, тому найбільше грошей крутиться саме у цій сфері. Чому б не забрати у сеошників "шматок пирога"? Виходячи з цього, як і очікувалося, збільшився прибуток корпорації (компанія Яндекс нещодавно оголосила фінансові результати за 2-й квартал 2014 року. В минулому звітному періоді консолідована виручка компанії Яндекс зросла на 32% порівняно з показниками аналогічного періоду в 2013 році).

Але зараз мова йде не про це. Хоч і за великі гроші, але контекстна реклама все таки є джерелом потенційних клієнтів, тому про неї не можна забувати.

* Коротко згадаємо Google: були помічені часті випадки, коли в результаті активного використання Google AdWords з чималим денним бюджетом, спостерігалася позитивна динаміка в органічній видачі за комерційними запитами. Таким чином, можна припустити, що Google в ранжуванні враховує присутність сайту в його контекстній рекламі.

6. Соціальні мережі 

Пошукові системи стали більш уважно ставитися до соціальних сигналів, і навіть почали враховувати їх у своїх алгоритмах ранжування. Тому для того, щоб просунути сайт в Яндексі, необхідно вести активність в соціальних мережах. Наприклад, варто зробити таке:

  • Встановити на сайті найпопулярніші кнопки соцмереж;

  • Створити і активно розвивати спільноту від вашого ресурсу;

  • Нарощувати кола живих потенційних клієнтів;

  • Постійно оновлювати корисну інформацію для ваших підписників;

  • Рекламуватися в інших тематичних спільнотах.

Це не панацея і далеко не весь список додаткових інструментів, але вони допоможуть поліпшити ваш сайт в очах пошуковиків і відвідувачів. Сподіваюся, ця стаття стане вам у нагоді і допоможе просунути сайт в Яндексі.

І нехай прибуде з Вами ТОП.

 
Голосів: 1 Рейтинг: 5

Також по темі

1

Нещодавно компанія SearchMetrics провела щорічне дослідження, в ході якого проаналізувала головні фактори ранжування в Google. Результати виявилися досить цікавими.

2

Переоптимізація веб сторінок часто призводить до того, що сайти втрачають свої позиції у видачі. Уникнути цього можна скориставшись нашими порадами.

3

Унікальність контенту суттєво впливає на результати ранжування сайту пошуковиками. Якщо ви не надто креативні, щоб генерувати тексти самостійно, скористайтеся нашими порадами.

4

Більше ніж 100 годин контенту щохвилини завантажуються на YouTube. Ми розповімо, як оптимізувати відео, щоб воно було першим не тільки в Ютубі, а й у видачі Google.

5

Нещодавно ми представили "золотий" список SEO модулів, рекомендованих для успішної пошукової оптимізації...

Subscribe to our blog updates