SEO-поради для виведення сайту в ТОП Google у 2020

14.02.2020
Expert SEO Tips to Rank Higher in 2020
Автор:

Розуміння та реалізація принципів SEO не тільки підніме вашу платформу вище у пошуковій видачі Google, але й підвищить трафік і, як результат, конверсію. Ми вже писали про основні SEO-поради для початківців. Але якщо ви хочете вивести свій сайт у ТОП Google, вам необхідно дізнатися про SEO-поради експертів.

Сьогодні, команда веб-розробників InternetDevels пояснює, як покращити рейтинг вашого сайту у 2020 році за допомогою SEO.

Як SEO може збільшити трафік?

Оптимізація для пошукових систем або просто SEO — це набір методів, які допомагають збільшити рейтинг сайтів у результатах пошуку. Позиція на першій сторінці пошуку означає, що більше людей побачать та відвідають ваш веб-сайт. Як результат, ви отримаєте більше трафіку, конверсій, збільшите продажі та зробите свій веб-сайт більш популярним! Однак високий рейтинг в Google можливий лише завдяки експертним SEO-порадам.

Тренди SEO 2020

Перестаньте запитувати "Які найкращі SEO-поради для швидкого виведення в топ?” Збережіть цей чекліст, щоб завжди бути готовим оптимізувати сайт для пошукових систем та збільшити ваш трафік!

Підвищіть швидкість завантаження веб-сайту

Висока швидкість завантаження сторінки підвищує рейтинг веб-сайтів. Люди ненавидять чекати і навіть секунда затримки може дуже роздратувати користувача. З 2010 року Google включив швидкість завантаження сторінки до свого алгоритму ранжування, щоб забезпечити кращий досвід користування. Чим швидше завантажується ваш веб-сайт, тим вище він буде відображатися на сторінці результатів Google.

Шляхи збільшення швидкості завантаження веб-сайту:

  • Надійний хостинг-провайдер
  • Стислі зображення
  • Оновлені CMS, теми, модулі та плагіни
  • AMP сторінки
  • Кешинг
  • і більше!

Дізнайтеся, як збільшити швидкість завантаження сайту у 2020 році.

Підбирайте релевантні ключові слова

Головна SEO-порада: підбирайте релевантні ключові слова. Це допоможе вам отримати більше трафіку за допомогою органічного пошуку. 

Сервіси для пошуку ключових слів:

Не забувайте про ключові слова LSI. Це слова чи фрази з високим ступенем відповідності вашій цільовій темі. Google використовує ключові слова LSI для визначення якості контенту та його відповідності пошуковому запиту користувача.

Збільшуйте час перебування користувача на сторінці

Час затримки — це час, який людина проводить за переглядом веб-сторінки після натискання на неї зі сторінки результатів пошуку. Ваша мета — якомога довше тримати увагу користувача на вашому сайті. В іншому випадку ви отримаєте високий показник відмов, і Google може навіть заблокувати ваш сайт.

Дізнайтеся, як зменшити показник відмов.

Оптимізуйте контент під фрагменти відповідей (Featured Snippets)

Featured snippets — це частини контенту, що відображаються у верхній частині органічного пошуку Google. Ви повинні визначити найпоширеніші запитання ваших клієнтів та оптимізувати ваш контент так, щоб він містив відповіді, які можна вибрати для даних фрагментів.

Оптимізуйте застарілий контент

Регулярно оновлюйте свій старий контент відповідно до нових алгоритмів пошукової системи, щоб покращити SEO. В іншому випадку ваша платформа буде наповнена застарілою інформацією і навіть може зникнути з органічних результатів пошуку. Не забувайте про стратегію Google E-A-T, що захищає користувачів від неякісного та нерелевантного контенту.

Останнім часом Google включив у свою пошукову стратегію алгоритм BERT. BERT призначений для розрізнення нюансів у використанні англійської мови. Це допоможе краще зрозуміти наміри користувача, які стоять за пошуковим запитом. Мета — отримати більш релевантні результати пошуку. Ви можете використовувати BERT для підготовки власної системи обробки мови для відповідей на запитання чи інших завдань. За допомогою алгоритму BERT стає можливою оптимізація, сфокусована на інтересах користувача.

Використовуйте гостьовий постинг

Гостьовий постинг — це ще одна SEO-порада, яка збільшить ваш трафік. Це означає писати блоги для інших сайтів, пов’язаних із вашою тематикою. Пишучи для іншого сайту, ви можете зв’язатися з новими читачами та ознайомити їх із вашим брендом. Не забудьте додати посилання на вашу цільову сторінку!

Оптимізуйте сайт для голосового пошуку

Топ SEO-порада 2020 року — оптимізація веб-сайту для голосового пошуку. Відсоток пошукових запитів за допомогою голосу вже досяг 50%, і це число зростає! Ця технологія навіть може замінити текстовий пошук за кілька років, оскільки це зручніше і швидше. Переконайтеся, що ваш веб-сайт готовий до майбутніх змін!

Дізнайтеся, як оптимізувати веб-сайт для голосового пошуку.

Створіть XML sitemap

XML Sitemap — це список посилань на всі важливі сторінки вашого сайту. За допомогою Sitemap Google або інші пошукові системи можуть переглядати вміст веб-сайту та полегшувати доступ до веб-сторінок користувачам.

Замініть непрацюючі посилання

Раз на місяць або два перевіряйте, чи немає на вашому веб-сайті непрацюючих посилань. Ви повинні перевіряти як внутрішні, так і зовнішні посилання. Замініть їх на ті, які працюють якомога швидше, або ваш сайт може втратити трафік та конверсії!

Візуалізуйте контент

Ще одна SEO-порада: текст без зображень — це не лише нудно, але й погано для оптимізації для пошукових систем. Візуалізуйте свій контент! Додайте відповідні зображення та відео, щоб пояснити тему більш глибоко. Не забувайте про ALT (альтернативний) текст для зображень та відео. Це короткий опис того, що відображається на малюнку, щоб зробити ваш веб-сайт доступнішим.

Оптимізуйте веб-сайт для мобільних пристроїв

З 2019 року Google використовує мобільну версію веб-сайту для індексації та ранжування:

‘Starting July 1, 2019, Mobile Content Priority Indexing has been enabled by default for all new sites (they’ve just been published or weren’t in the Google index). Pages that have existed for a long time are still checked for compliance with the criteria listed in the recommendations. As soon as the site is ready to switch to a new indexing method, we will notify its owner in the Search Console. Notifications about new sites are not required to be sent, since in their case the new method is used by default.’

Перевірте чи оптимізований ваш веб-сайт для різних девайсів за допомогою цього тесту від Google: Mobile-Friendly Test.

Зробіть технічну SEO оптимізацію

Технічна сторона SEO включає:

  • Додайте файл robots.txt — це файл, який вказує пошуковій системі, які веб-сторінки сканувати, а які ні.
  • Встановіть канонічні веб-сторінки — встановіть канонічну URL адресу для сторінок, якщо у вас є одна сторінка, доступна за кількома URL-адресами. В іншому випадку Google ідентифікує контент як дублікат.
  • hreflang attributes — ці атрибути повідомляють Google про локалізовані версії вашої сторінки, щоб пошукова система показувала результати конкретною мовою.
  • HTML код — спробуйте стиснути та зменшити розмір HTML-коду.
  • Дублікати — переконайтеся, що немає дублікатів мета тегів та сторінок.

Розробіть стратегію для роботи в соцмережах

Дайте користувачам можливість ділитися цікавими публікаціями з вашого веб-сайту через соціальні мережі. Це збільшить ваш трафік та зробить ваш бренд більш популярним.

Це можна зробити, додавши спеціальні плагіни або модулі на сайт. Якщо ви не знайомі з веб-розробкою, просто зв’яжіться з нашою службою веб-підтримки, і ми додамо таку функціональність на ваш сайт.

Настав час увійти в топ Google за допомогою SEO!

Якщо ви хочете покращити рейтинг вашого сайту в Google, ви повинні бути в курсі всіх останніх тенденцій SEO та бути готовими впроваджувати їх якомога швидше. На щастя, існує команда фахівців, які знають, як легко покращити SEO.

Зверніться до команди InternetDevels для SEO аудиту, щоб побачити, що потрібно вдосконалити, а також розраховуйте на нас, якщо ви хочете збільшити свій рейтинг в Google у 2020 році!

Голосів: 1 Рейтинг: 5

Також по темі

1

Команда InternetDevels пояснює, що таке пошукова оптимізація сайту, а також ділиться основними SEO порадами для початківців!

2

Нехай найкращі сайті чудово шукаються в Google! З метою допомогти вам у пошуковій оптимізації, ми ділимося з вами статтями про SEO і дизайн, SEO для інтернет-магазинів та іншими. Однак, є дуже...

3

Вижміть найкраще з Google Analytics за допомогою нашого простого гайду, як розпочати роботу з цим сервісом.

4

Голосовий пошук — це нова тенденція, яка вже стала частиною нашого повсякденного життя. Команда...

5

З вами таке траплялося? Відкриваєте звіт “Помилки Сканування” у пошуковій консолі Google і бачите сотні 400-их, 404-их та 500-их помилок? Давайте розберемося, чому так важливо слідкувати,...

Subscribe to our blog updates