Корисні SEO-поради для інтернет-магазинів

20.06.2018
Корисні SEO-поради для інтернет-магазинів
Автор:

Безліч інтернет-магазинів змагаються в пошукових системах за право показати свої товари користувачам якнайвище. Хто перемагає? Сьогодні SEO грає за новими правилами, і Google бере до уваги те, наскільки корисними сайти є для відвідувачів. Таким чином, на пошукову видачу впливають юзабіліті інтернет-магазинів, швидкість завантаження сторінок, цікавий контент, рівень конверсій та багато інших факторів. І всі ці тенденції відображаються в сучасних SEO-порадах для інтернет-магазинів. Давайте розглянемо декілька з них просто зараз.

Поради для SEO інтернет-магазинів

Мета-тайтли і мета-описи

Мета-тайтли і мета-описи ваших товарів допомагають пошуковикам зрозуміти, про що ваші сторінки. Однак, помилково вважати, що вони — не для людей, адже часто саме мета-тайтли і мета-описи виводиться в пошукових результатах. Тож потрібно одночасно зробити їх привабливими та переконливими і збагатити ключовими словами.

Крім того, вони повинні бути правильної довжини — згідно з рекомендаціями Google’а, які часто змінюються. Зараз рекомендовано «вкладатися» в 60 знаків для тайтлу і в 150 для опису. Якщо розмістити найважливіші ключові слова на початку, ви можете бути певні, що вони в будь-якому випадку не «обріжуться» в сніпеті.

На додачу до усіх деталей про товар, в мета-тайтли і мета-описи можна включити слова, з якими їх можуть шукати користувачі — на кшталт «купити», «найкращі», «дешеві», «онлайн», «безкоштовна доставка» і так далі.

Правильні URL-и

Одна з основних порад для SEO інтернет-магазинів пов’язана з URL-ами. Зрозумілі URL-и сторінок — яскравий приклад того, де сходяться інтереси користувачів і пошукових систем. Адже і тим, і тим подобається послідовна структура URL-ів та інформативні назви.

Ідеальна структура виглядає так: https://website.com/category/subcategory/product. URL-и повинні містити ключові слова для рубрик і товарів відповідно. Рубрика, підрубрика чи назва товару може писатися двома словами, розділеними дефісом. Частина URL’а, що відповідає за товар, може бути довшою, адже вона повинна містити унікальні деталі товару.

Пошукові системи також поважають стислість, що також необхідно враховувати при створенні URL-а.

Розширені сніпети

Короткі фрагменти тексту, що демонструються в пошукових результатах, прийнято називати «сніпетами». Найкраще привертають увагу людей розширені сніпети (“rich snippets”), які містять в собі додаткові елементи (зіркові рейтинги, відгуки покупців, наявність, ціна і так далі). Вони можуть надати вам перевагу в пошуковій видачі перед конкурентами, підняти показник клікабельності і привести відвідувачів до вас.

Назви і описи товарів

У назві кожного товару повинно бути чітко вказано, що він собою являє, і бути унікальним порівняно з іншими товарами. Це можна зробити, вказавши конкретну модель або ключові характеристики, які відрізняють товар від інших.

Бажано створювати унікальні описи товарів, а не брати їх у виробника, адже Google може відфільтрувати однакові описи від безлічі сайтів.

Описи повинні бути послідовними у своїй структурі, щоб всі характеристики та переваги товару подавались в одному й тому самому порядку. Тоді користувачі зможуть легко їх порівнювати.

ALT-теги і оптимізація зображень товарів

Багато користувачів шукають товари через зображення, а не через стандартну функцію пошуку. Тож допоможіть вашим товарам знаходитись — додайте відповідні ALT-теги, які розкажуть пошуковикам, що на зображенні. Якщо товарів багато, додавання ALT-тегів можна автоматизувати. Одного разу ми описували, як автоматизувати додавання ALT-тегів до сайтів, побудованих на Drupal.

Зображення повинні бути високої якості і при цьому оптимізовані, щоб вони виконували свою головну місію, але і не знижували швидкість завантаження сторінок вашого інтернет-магазину.

Додаткові пропозиції товарів

Пропонувати споріднені товари — відома техніка, що дозволяє підвищити тривалість сесії користувача на сайті. Зі сторінки конкретного товару можна запрошувати користувачів переглянути схожі товари, а також товари, які користувачі також обрали, і так далі.

Це може почати працювати ще з головної сторінки — якщо, наприклад, розміщувати новинки та акції. Використовуючи цю можливість, ви ніколи не втрачаєте шанс зацікавити користувача, навіть в таких «безнадійних» місцях, як сторінка 404.

Перехід на HTTPS

Завдяки HTTPS-протоколу, дані на сайті передаються в зашифрованому вигляді, і хакерам набагато складніше їх викрасти. Ці та інші причини перейти на HTTPS — вагомі для всіх сайтів, але для інтернет-магазинів — особливо, оскільки вони мають справу з конфіденційною інформацію в процесах оплати товару.

Google поважає захищені сайти і підтверджує, що дає їм як мінімум невелику перевагу в пошуковій видачі. Крім того, браузери позначають HTTPS-сайти як «захищені» і HTTP-сайти як «незахищені», що прямо відображається на поведінці користувачів. Вони можуть одразу залишити сайт і цим підвищити “bounce rate” (показник відмов) або, навпаки, продовжити досліджувати сайт і врешті-решт здійснити конверсію.

Статті з посиланнями на товари

Багато SEO-порад для інтернет-магазинів пов’язані з хорошим контентом. Ось одна із них.

Якісні статті часто займають високі позиції в пошуковій видачі. Тож їхня присутність в інтернет-магазині може надати вам перевагу над конкурентами. В статтях можна давати посилання на відповідні товари. Особливо ефективно працюють огляди різних моделей товару або інструкції для покупця, збагачені цікавими зображеннями та відео.

Товари, яких немає в наявності

Коли товару немає в наявності, користувачу це не завжди ясно. Його можуть перенаправляти на головну сторінку сайту чи на сторінку схожого товару або показувати йому помилку 404 — без пояснень.

Іноді повідомлення про те, що товару немає в наявності, показується лише тоді, коли користувач почав обирати кольори чи розміри, що призводить до розчарування.

Повинно бути зрозуміло з самого початку, що товару немає, і це повідомлення помітним на сторінці товару. При цьому можна скористатися можливостями запропонувати інший товар, які ми обговорювали в попередньому пункті.

Сторінки категорій

Не варто недооцінювати силу добре оптимізованих сторінок для конкретних категорій товарів. Вони можуть служить потужними лендінг-сторінками на вашому сайті. Переконливий та унікальний контент на них, підсилений лінками на товари, — ключ до гарних пошукових результатів.

Наостанок

Це лише короткий огляд особливостей SEO для інтернет-магазинів. Довірте пошукову оптимізацію нашій команді SEO-експертів, і нехай ваш інтернет-магазин приваблює пошукові системи, наче магніт!

Голосів: 1 Рейтинг: 5

Також по темі

1

Ми навели список найважливіших показників Google Analytics, які потрібно регулярно відлідковувати.

2

Отже, в сьогоднішній статті ви дізнаєтеся, як зробити так, щоб UX веб-дизайн цінувався пошуковими ботами, задовільняв користувачів і покращував ваш бізнес.

3

У сьогоднішньому блозі Друпал 8 також буде в центрі уваги, однак, з аспекту SEO. Ми розглянемо, які модулі та які інші функції D8 призначені для оптимізації вашого веб-ресурсу для пошукових систем...

4

Мабуть, перше місце серед сервісів веб-аналітики по праву належить Google Analytics, якому зараз надає перевагу більшість інтернет-користувачів. Цей багатофункціональний інструмент дозволяє...

5

Ефективне представлення вашого бізнесу в інтернеті важливе для оффлайн діяльності вашої компанії. Для допомоги вам у цьому існує багато як платних, так і безкоштовних помічників: програм, додатків...

Subscribe to our blog updates