Відтоді як з’явився Google, компанія постійно покращує пошукові алгоритми, щоб надати користувачам релевантний контент. Як SEO (пошукова оптимізація), так і UX (досвід користування) є ключовими для пошукової системи Google - вони нероздільні. Юзабіліті - це точка концентрації для UX-дизайнерів, в той час як SEO-професіонали звертають свою увагу на рейтинг сайту. SEO визначає, чи зможе користувач знайти ваш ресурс у сильному потоці інформації. Мета UX - це залучити і втримати користувача на сайті. SEO та UX мають різні цілі, проте саме ці аспекти є найважливішими для вашої веб-сторінки. Як примирити цих, на перший погляд різних, опонентів?
SEO оптимізація
Google прикладає багато зусиль, щоб покращити алгоритми пошуку, зробити їх більш точними і відповідними до запитів користувачів. Наприклад, фільтр “Panda” був створений для того, щоб знаходити сайти з низько-якісним контентом, і знизити їх у рейтингу. Google, так само як і користувачі, зацікавлений у цінному контенті. Сьогодні, найкраща оптимізація вимагає стислості. Вам не потрібно перевантажувати ваші тексти незліченною кількістю ключовиків, оскільки це погано вплине на їхню якість. Якщо ваш контент переповнений ними, це відображатиметься радше негативно ніж позитивно.
UX
Пошукові роботи звертають свою увагу не лише на стратегії оптимізації, а й на те, наскільки веб-сайт зручний у користуванні. Вони перевіряють, як люди реагують на сторінку, аналізують, чи відвідувачі знайшли те, що шукали, чи ваш сайт легко знайти, і чи у користувачів виникає бажання щось придбати. Якщо люди покидають ресурс відразу, Google вважає це “стрибком”, і розглядає сайт менш релевантним ніж інші.
SEO + UX = успішний проект
Кожен веб-сайт містить мета-тайтли (meta-titles), певну структуру, контент, та інші необхідні елеминти. Давайте розглянемо їх з точки зору SEO і UX.
Element | SEO | UX |
Мета-тайтли | Описують пошуковим системам зміст контенту. Запам’ятайте, що у даному випадку ключові слова є важливими. | Вказують мету сторінки. Мета-теги слід писати цікаво, і робити легкими для читання. |
Контент | Пошукові системи шукають унікальні тексти, які не є переповнені ключовиками. | Контент повинен виглядати привабливо і давати змістовні відповіді на запитання користувачів. |
Структура сайту | Чудова структура дозволяє пошуковим роботам ефективно індексувати сторінки. | Ознака гарної навігації - користувач знайде те, що бажає без зайвого руху мишкою. |
Бредкрамби | Показують структуру сайту. | Допомагають користувачам легко рухатись по сайту. Бредкрамби дозволяють переглянути шлях, і відвідувачі чітко бачать, яким чином вони потрапили на ту, чи іншу частину веб-ресурсу. |
Пошук | Пошук на сайті допомагає пошуковим системам аналізувати, що саме користувачі хотіли знайти на вашому ресурсі. | Корисний для UX, оскільки дає можливість швидко знайти певні сторінки і продукти. |
Підіб’ємо підсумки
SEO та UX значно збільшать шанси на успіх для вашого веб-сайту. При розробці веб-платформи, зверніть увагу на два важливі компоненти - досвід взаємодії з кристувачем і пошукову оптимізацію, адже вони доповнюють один одного і мають спільну мету. Якщо у вас виникли проблеми з пошуковою оптимізацією або UX дизайном, наша команда допоможе вашій платформі відповідати бажанням користувачів і вимогам пошукових систем.