Ідеї для респонсивної навігації на складних сайтах

10.05.2018
Ідеї для респонсивної навігації на складних сайтах
Автор:

Експерти одностайні в тому, що простота — запорука успіху, коли йдеться про хорошу навігацію на сайті. Однак, якщо у вас багато товарів, послуг, департаментів і так далі, ваш сайт навряд чи обійдеться без складних меню. Отже, суперзадача — зробити так, щоб ці меню були зручними для користувачів, а також відповідали принципам респонсивного веб-дизайну для ідеального відображення на будь-яких пристроях. Звучить складно? Ну що ж, зробимо складне простим! Давайте розглянемо декілька ідей щодо респонсивної навігації на складних сайтах.

Можливості з респонсивної навігації на складних сайтах

Меню «акордеон»

Складний респонсивний сайт може виглядати чудово з меню типу «акордеон». Користувач бачитиме основне меню — швидше за все, вертикально розташоване. Підпункти меню відкриватимуться після кліку. А щоб користувач знав про таку можливість, меню має спеціальні позначки (плюси, стрілочки, знаки вставки, цифри з кількістю підпунктів, і так далі). Ця техніка дозволяє створювати багато рівнів. Попередньо відкриті підпункти можуть згортатися, коли користувач переходить до нових, а можуть — тільки після другого кліку. Для багаторівневих меню такого типу також застосовується термін “multi-toggle”.

Багаторівневні пуш-меню

Як і в меню «акордеон», в багаторівневих пуш-меню підпункти відкриваються після кліку. Однак, їх особливість у тому, що вони відкриваються вправо і накладаються на попередні категорії або перекривають їх повністю. Меню також мають кнопку «назад» для зручної навігації. Чудова перевага — безмежна кількість вкладених категорій.

Меню, що виїжджають справа наліво

У цьому типі меню користувач також може активувати підпункти, клікнувши на основне меню. На відміну від пуш-меню, тут підпункти відкриваються, не накладаючись на попередні. Натомість, вся конструкція зміщується вліво. Таке цікаве анімоване меню чудово підійде складним сайтам з респонсивною навігацією.

Меню “off-canvas”

Такі меню розташовані поза основним екраном користувача і з’являються лише тоді, коли він їх активує. Ця техніка — прекрасна з точки зору юзабіліті на мобільних пристроях. Вона поєднується з іншими техніками і дарує вам цінний простір для складної респонсивної навігації.

Окремі меню для різної аудиторії

Чудова практика для складних сайтів — пропонувати різний контент різним категоріям користувачів. Наприклад, ви можете запитати своїх відвідувачів, чоловічий чи жіночий одяг їх цікавить, шукають вони роботу чи пропонують її, агентами з нерухомості чи покупцями вони є, і так далі. Після цього вони перейдуть на відповідні сторінки вашого сайту і побачать меню спеціально для себе. Завдяки цьому можна обійтися без надмірних рівнів.

Тільки основне меню

А тепер — ще раз згадаємо про простоту. Для деяких сайтів абсолютно достатньо пропонувати лише основне меню. Клікаючи на конкретний розділ, користувачі отримують те, що хотіли. А там уже їм запропонують більш детальну категоризацію.

Навігація в футері

Можна також дати користувачам можливість спочатку переглянути сайт, а потім вирішити, куди вони хочуть на ньому піти. Футер з усіма корисними лінками чудово для цього підійде.

Наостанок

Це ще далеко не повне «меню» усіх можливостей щодо навігації! ;) Якщо у вас є складний сайт або ви хотіли б його замовити, довірте нашій команді все, в тому числі й забезпечення ідеальної респонсивної навігації. Ми знайдемо найкращі підходи та можемо поєднати різні техніки для вашого конкретного випадку.

Нехай на вашому складному сайті буде найзручніша респонсивна навігація!

Голосів: 1 Рейтинг: 5

Також по темі

1

Можна обрати одну із готових безкоштовних тем для Drupal 8 на основі Bootstrap. Ви їх також зможете потім кастомізувати на свій смак — самостійно або з допомогою...

2

Чому ви повинні проводити тестування юзабіліті та покращувати користувацький досвід? Які причини того, що вам варто намагатися зробити свій веб-продукт дружнім для користувачів? Чому UX дизайн...

3

Візьміть цікавий контент і гарний дизайн у рівних частинах та обережно їх змішайте. Приблизно так могла б виглядати формула створення найбільш переконливого посилу до користувачів вашого сайту....

4

Який саме ІТ-спеціаліст і з якими навичками вам потрібен? Оскільки дехто все ще плутає веб-розробників та веб-дизайнерів, давайте прояснимо, яка між ними різниця.

5

Ви повинні користуватись одним неймовірно простим, але таким корисним трюком, а саме, ставити себе на місце клієнта та передбачати, щоб ви зробили в якості користувача. Пропонуємо відразу...

Subscribe to our blog updates