Редизайн логотипу: коли і навіщо?

04.10.2019
Редизайн логотипу: коли і навіщо?
Автор:

Якщо ви хочете завоювати серця мільйонів — вам слід створити унікальний логотип, який приверне увагу та запам’ятається. Дуже часто логотип доводиться змінювати і коригувати, щоб він відповідав змінам у компанії та загальним тенденціям на ринку.

Ми ділимося кількома цінними порадами щодо редизайну логотипу вашого бренду, які допоможуть вам не боятися нового.

Редизайн логотипу та оновлення логотипу

Існує два способи зміни логотипу вашого бренду: повний редизайн або просте оновлення. Яка різниця?

Редизайн логотипу — це складний процес, який включає в себе новий макет, нове послання та абсолютно інші кольорові схеми.

Оновлення логотипу просте — це невеликі зміни наявного зображення. Наприклад, зміна кольору, інше розташування тексту, інший шрифт або розмір.

Для чого потрібен редизайн логотипу?

Все з часом розвивається. Так само і ваша компанія. Клієнти хочуть відчувати, що ви дбаєте про бренд та йдете в ногу з часом. Не будьте консервативними та старомодними. Зміни — це добре. Крім того, редизайн логотипу може викликати додатковий інтерес до вашого бренду, і, як результат, ви отримаєте більше трафіку та продажів. І остання причина: вам просто потрібно слідувати новим тенденціям веб-дизайну.

redesign your brand's logo

redesign your brand's logo

redesign your brand's logo

Речі, які слід враховувати під час редизайну логотипу

Як змінився ваш бізнес?

Що змінилося у вашому бізнесі за останні кілька років? Можливо, у вас є абсолютно нова продуктова лінійка або ви пропонуєте абсолютно нові види послуг? Якщо ваш бізнес змінився або розширився, подумайте про редизайн логотипу. Можливо, нові риси вашого бренду можна візуалізувати в логотипі.

Чи змінилась ваша цільова аудиторія?

Якщо ви ведете бізнес уже досить тривалий час, то, напевно, здобули нових клієнтів, які відрізняються від попереднього покоління своїми вподобаннями та потребами. Хто ваша нова цільова аудиторія? Переробляйте логотип так, щоб звернутися до нових потенційних клієнтів та розширити свою клієнтську базу.

У вас з’явилася нова місія?

З часом у компаній з’являються нові орієнтири та місії. Якщо погляди вашої компанії зовсім інші, ніж були на початку, відобразіть ці зміни в логотипі.

Які елементи ви хочете зберегти?

Перш ніж вносити будь-які зміни, подумайте, які елементи дизайну є важливою частиною вашого бренду. Що неможливо змінити? Можливо, люди впізнають ваш бренд за кольором чи певним шрифтом? Залиште елементи логотипу, які допомагають вам виділятися.

Поради для успішного редизайну логотипу

Ось кілька корисних порад, які допоможуть вам створити незабутній логотип:

  • Прагніть до простоти
  • Правильно скористайтеся кольорами та контрастами
  • Гарна картинка може бути кращою за слова
  • Співвідносьте логотип до місії вашої компанії
  • Будьте унікальними і уникайте кліше
  • Створіть логотип у векторному форматі
  • Переконайтеся, що шрифт легко читається
  • Використовуйте вільний простір розумно

InternetDevels: ваше надійне рішення для послуг із редизайну логотипу

Під час редизайну логотипу, ви можете також подумати над оновленням або перепроектування веб-сайту компанії. Напишіть InternetDevels, щоб дізнатися більше про будь-які послуги веб-дизайну!

Голосів: 1 Рейтинг: 5

Також по темі

1

Сьогодні акцентуємо увагу на дизайні банківських сайтів незалежно від CMS. Давайте переглянемо декілька чудових прикладів.

2

Останній гарячий тренд веб-дизайну — це використання великих шрифтів. Сьогодні команда InternetDevels розповідає найголовніше про використання великого шрифту в веб-дизайні.

3

Фонове відео є потужним інструментом веб-дизайну для отримання переходів і збільшення трафіку. Сьогодні команда InternetDevels досліджує, коли і як використовувати фонові відео.

4

Правильно використана анімація може збагатити функціональність і збільшити залученість на вашому сайті. Дізнайтеся, як анімація може покращити UX.

5

UI та UX можуть допомогти вам розширити інтернет-бізнес, або, навпаки, зруйнувати його. Дізнайтеся, які помилки веб-дизайну найбільш поширені та як їх уникнути.

Subscribe to our blog updates