Вбудовуйте код презентації:
<iframe src="https://prezi.com/tq_23lrtpicp/presentation/?utm_campaign=share&utm_medium=copy#" width="100%"></iframe> <p>Source: <ahref="//internetdevels.ua.blog/must-haves-of-effective-landing-page">InternetDevels.ua</a></p> |
Ефективний лендінг є основою успішного онлайн маркетингу, проте процес створення першокласної лендінг-сторінки може бути досить нелегким і ставити серйозні виклики. Насправді існує багато способів як зробити таку сторінку більш ефективною, наприклад, звернутись до сервісу юзабіліті-послуг, уникати речей, які дратують користувачів, або просто привернути їхню увагу за допомогою зображень, і ще багато всіляких цікавих речей. Для тих, хто хоче спроектувати класну лендінг-сторінку, ми підготували список речей, без яких неможливо обійтися. Готові? Давайте розпочнемо з основ.
Заголовки і підзаголовки
Золоте правило усіх лендінгів - чіткі, змістовні та зрозумілі заголовки. Гарні та помітні назви повинні “пояснити” читачеві, про що саме ця сторінка, і викликати бажання залишитися на ній довше. Не забувайте, що заголовки повинні бути переконливими. Якщо вони привернуть увагу читачів, очевидно, що користувачі захочуть читати інформацію на лендінг-сторінці далі. Підзаголовки повинні підкреслювати зміст основних заголовків і захоплювати читачів, щоб їм було цікавіше і зрозуміліше читати подану інформацію.
Текст
Текст, який ви збираєтеся розмістити на лендінг-сторінці, не повинен заплутати користувачів, і тим більше, позбавити бажання продовжувати читати далі. Візьміть до уваги наступні 3 пункти:
- Подавайте інформацію у вигляді маркованих списків.
- Тексти повинні бути лаконічними.
- Виділяйте найважливішу інформацію.
Якщо ви будете використовувати ці поради на практиці, ви зможете розробити середовище, де користувачам буде легко знайти та прочитати потрібні їм дані.
Фoрми
Ставте питання, які допоможуть вам отримати необхідну інформацію для розробки маркетингової стратегії. Створіть лише декілька полів, наприклад, таких як ім’я, електронна адреса та телефон. Цього буде цілком достатньо. Також, не всі з них мають бути обов’язковими. Не слід запитувати особисті дані такого типу як: адреса, номер паспорту або кредитки. Зробіть так, щоб кожне обов’язкове поле трішки “підсвічувалось”, і якщо користувач його не заповнить, випливаюче вікно повинно вказати на цю помилку. Гарний кольоровий фон для ваших форм зробить їх більш помітними.
Cooperation Scheme
Дуже хорошою ідеєю є взяти за основу спілкування між вами та вашими покупцями. Для того, щоб зробити це правильно, виконайте наступні поради:
- Створіть блок-схему для пояснення основних моментів, як замовляти товари чи послуги.
- Дотримуйтесь правила “чим менше, тим краще”, і ні слова про оплату.
- Давайте вичерпні відповіді на часто запитувані питання.
Якщо ви дасте відповіді на запитання користувачів, вони відчують, що їхні потреби важливі для вас, і в майбутньому можуть стати вашими потенційними клієнтами.
Логотип
Усі компоненти дизайну повинні гармоніювати один з одним, а також з вашим брендом. Користувачі мають пам’ятати їх, коли відвідуватимуть вашу сторінку знову. Ідеально і ретельно створений логотип є обов’язковим для кожної лендінг-сторінки.
Переваги товарів і послуги
Клієнти не хочуть купувати “кота в мішку”, тому краще опишіть в деталях усі переваги вашого продукту. Перерахуйте плюси ваших товарів чи послуг, доповнюючи це відповідною візуалізацією. Правильний баланс іконок і зображень створить незабутнє враження, і як наслідок відвідувачі перейдуть за посиланням на вашу сторінку знову і, можливо, оберуть саме вашу пропозицію.
Заклик до дії
Фактично, реклама та продаж запропонованих вами товарів, е-мейл розсилка, підтримка зв’язку з клієнтами або просто пропозиція спробувати декілька з ваших продуктів – це основні причини для створення лендінг-сторінки. Тому, використовуйте чіткі фрази, звертайте увагу лише на основну ідею, виділяйте головні деталі, та зробіть привабливим розташування елементів. Пам’ятайте, ваша ціль - одна, відповідна дія користувача.
Оптимізація
Браєн Грос (Brian Groce), власник онлайн маркетингового бізнесу, стверджує, що ефективна лендінг-сторінка має бути високо оптимізованою, призначеною для людей і зрозумілою для пошукових систем. Лендінги створюються для людей, проте, вони повинні бути добре оптимізовані для пошукових систем. Цей факт є дійсно важливим, тому що це впливає на видимість сторінки в Інтернеті.
Лінки на соціальні мережі
Ще одна річ, про яку варто згадати, - це розміщення даних у трендових соціальних мережах, наприклад у Facebook, LinkedIn чи Twitter. Нехай відвічувачі розшарюють ваші відео, або ще краще – діляться вашої сторінкою. Крім того, рекомендації і поради користувачів соціальних мереж збільшать довіру до вашого бренду. Створіть помітні кнопки для того щоб, люди змогли легко їх побачити і поділитися контентом. Як результат, ви можете очікувати, що кількість відвідувачів лендінг-сторінки збільшиться.
Дизайн веб-сторінки
Будь-яка UX чи UI компанія турбується про відмінний дизайн інтерфейсу, тому що саме він відіграє ключову роль у загальному позитивному досвіді користувача у взаємодії з сайтом. Давайте розглянемо декілька порад щодо загального веб-дизайну. Рекомендовано, щоб кольори лендінгу не відрізнялися від тих, які були використані на основній сторінці та логотипі. Тому, не змінюйте палітри кольорів та шрифти, тоді клієнтам буде набагато легше впізнати ваш бренд. Ефективні кольори є невід’ємною частиною процесу оптимізації лендінг-сторінки. Включіть вашу уяву і додавайте гармонійні кольори та контрасти. Виконавши всі ці речі правильно, ви можете бути впевними, що ваша сторінка виглядає чудово і привабливо. І не забувайте про респонсивний дизайн для мобільних пристроїв і планшетів!
Підсумки
Сподіваємося, що ця інформативна стаття збагатила ваші знання у сфері розробки лендінгів, а також надихнула вас на створення своєї власної лендінг-сторінки. В Інтернеті є багато відповідної інформації на цю тему, тому продовжуйте шукати! І, що найбільш важливо, насолоджуйтесь проеткуванням лендінг-сторінки, і беріть від процесу найкраще! Відірвіться на повну!