Поради для мобільного SEO, що допоможуть користувачам знайти вас

25.07.2019
Mobile SEO tips to help your audience find you
Автор:

Нехай найкращі сайті чудово шукаються в Google! З метою допомогти вам у пошуковій оптимізації, ми ділимося з вами статтями про SEO і дизайн, SEO для інтернет-магазинів та іншими. Однак, є дуже важливий напрямок, що заслуговує на особливу увагу — мобільне SEO. Тож сьогодні ми пропонуємо вам корисні поради для мобільного SEO.

Чому мобільне SEO важливе?

Коли йдеться про важливість мобільної оптимізації, декілька фактів пояснять ситуацію краще за тисячу слів:

  • Згідно з даними Statista, частка мобільного трафіку сайтів у всьому світі зросла з 0,7% у 2009 до 52,2% у 2018.
  • Також за інформацією Statista, кількість користувачів мобільного пошуку до 2020 року досягне 221 мільйона лише у США.
  • За даними Google, майже 2 із 3 онлайн-покупок протягом новорічних свят були здійснені зі смартфонів.

Ну і, звісно, усі SEO-експерти знають, що Google 2018 року оголосив перехід на індексування за принципом “mobile-first”. Це означає, що тепер саме мобільна версія сторінки береться за основу при індексації та ранжування. Тож мобільне SEO важливе не тільки для мобільної аудиторії — воно здатне вплинути на пошукові позиції вашого сайту загалом.

Враховуючи все це, ваш сайт повинен використовувати найкращі рекомендації для мобільної SEO-оптимізації. Отже, починаємо просто зараз розглядати поради для мобільного SEO.

Корисні поради для мобільного SEO

Мобільна конфігурація

У вас є 3 варіанти представити сайт на мобільних пристроях:

  • Респонсивний веб-дизайн. Всі елементи сторінки підлаштовуються під конкретний мобільний пристрій. URL-адреса вашого сайту залишається єдиною для всіх пристроїв.
  • Динамічний показ. Подібно до респонсивного дизайну, динамічний показ використовує тільки одну URL-адресу, але різні варіанти коду HTML та CSS для різних пристроїв.
  • Окремі домени. В цьому випадку ваш сайт має різні версії для десктоп- та мобільних пристроїв.

Google чітко рекомендує респонсивний веб-дизайн, хоча підтримує всі 3 опції. Їх просто потрібно правильно налаштувати, і в цьому вам готові допомогти наші експерти з веб-розробки та SEO.

Якісний контент для мобільної аудиторії

Яку б з вищезгаданих мобільних конфігурацій ви не обрали, потрібно подбати про наступне. Переконайтесь, що показуєте мобільним користувачам саме контент, який ви хочете, щоб індексував Google. Про це розповіла в інтерв’ю пошуковий експерт Maile Ohye, яка пропрацювала в Google 12 років.

Досягти цього легко, якщо у вас респонсивний дизайн. Але якщо ви використовуєте окрему мобільну версію для сайту, потрібно подбати про мобільний контент. Не забувайте вчасно його оновлювати, уникати редіректів на десктоп-версію, «урізаних» версій контенту і так далі. 

How to optimize for mobile-first

Однак, потрібно дотримуватись золотої середини. Якщо, скажімо, у вас на сайті є дуже великі статті, необов’язково показувати ідентичні версії мобільним користувачам, адже їм повинно бути зручно читати. Підійдуть скорочені варіанти, якщо вони містять достатньо інформації. Також важливе гарне форматування за допомогою списків, підзаголовків і так далі.

Оптимізація тайтлів та описів

Створюючи цінний контент, потрібно пам’ятати про мета-описи до нього. Мобільні пристрої мають набагато менше екранного простору. Тож тайтли і описи сторінок повинні бути максимально стислими, при цьому залишаючись релевантними, наповненими змістом та оптимізованими за допомогою пошукових слів.

Оптимізація швидкодії сайту

Згідно з оголошенням Google, з липня 2018 року швидкість офіційно вважається фактором ранжування для мобільного пошуку. Експерти Google пояснюють це тим фактом, що люди прагнуть якнайшвидше знаходити з мобільного пристрою те, що шукають.

Це означає, що усі сучасні сайти повинні прискоритись — тут без варіантів. Є багато сервісів для перевірки швидкодії сайту — Google PageSpeed Insights, Test My Site та інші. Наша команда з підтримки допоможе вам підвищити швидкість сайту в усіх аспектах, які з нею пов’язані.

Впровадження AMP

AMP (Accelerated Mobile Pages або прискорені мобільні сторінки) — це проект за підтримки Google, а також відповідний кодинг-стандарт. Він допомагає веб-сторінкам миттєво завантажуватись на мобільних пристроях завдяки більш легкій версії HTML.

Тож заради мобільної оптимізації варто подумати про впровадження стандарту AMP, а наша команда розробників вам допоможе. По-перше, як зазначалося вище, швидкість впливає на ранжування, а по-друге, Google активно просуває AMP. 

Покращення мобільного UX 

Також потрібно подбати про зручність користування сайтом на мобільних пристроях. Це включає в себе:

  • читабельні шрифти
  • великі клікабельні кнопки заклику до дії
  • пропорційно зменшені картинки
  • зручне поле для пошуку
  • зручну та оптимізовану під мобільні пристрої навігацію
  • відсутність поп-апів
  • достатню відстань між клікабельними елементами

і так далі. 

Оптимізація під голосовий пошук

Голосовий пошук дуже популярний на мобільних пристроях. Просто казати “OK, Google” у смартфон і отримувати інформацію — дійсно дуже зручно. Тож обов’язково оптимізуйте сайт під голосовий пошук. Серед важливих моментів у цьому напрямку наступні:

  • оптимізація контенту під розширені сніпети Google
  • забезпечення високої швидкості сайту
  • використання довших пошукових запитів
  • природній стиль тексту в формі питань-відповідей
  • оптимізація під місцевий пошук

Оптимізація під місцевий пошук

Цей пункт заслуговує на окрему увагу. Мобільні пристрої часто використовують для місцевого пошуку, особливо місцевих послуг, закладів і товарів. Ваш сайт має бути до цього підготовлений. Серед корисних порад — такі:

  • зареєструвати компанію в Google My Business (з гарними зображеннями та описами)
  • забезпечити детальну контактну інформацію з регулярним оновленням
  • заслужити хороші відгуки користувачів :)
  • оптимізувати контент під місцеві пошукові запити
  • використовувати мікророзмітку (дивіться детальніше далі)

Використання мікророзмітки

Мікророзмітка Schema.org для різних видів контенту допомагає пошуковим системам краще його ранжувати та представляти в потрібному вигляді. Ваш контент має можливість потрапити в розширені сніпети, картки, «каруселі» і так далі. Використання мікророзмітки є важливою частиною оптимізації під місцевий пошук і мобільного SEO загалом.

Відмова від блокування CSS, JavaScript та зображень

Були часи, коли мобільні пристрої не підтримували JavaScript і CSS, тож вебмайстри блокували їх. Однак, сьогодні дуже рекомендується, щоб Google міг бачити усі ресурси ваших сторінок (CSS, JS, картинки і т.д.).

Це допомагає йому розуміти їхню будову, бачити, чи вони є дружніми до мобільних пристроїв, і відображати їх в пошукових результатах.

Застосуйте поради з мобільного SEO до вашого сайту

Вищенаведені поради лише коротко охоплюють рекомендації з мобільного SEO. Зверніться до нашої компанї з веб-розробки, в які є і розробники, і дизайнери, і SEO-експерти. Ми оптимізуємо ваш сайт під мобільний пошук в усіх можливих аспектах!

Голосів: 1 Рейтинг: 5

Також по темі

1

Вижміть найкраще з Google Analytics за допомогою нашого простого гайду, як розпочати роботу з цим сервісом.

2

Голосовий пошук — це нова тенденція, яка вже стала частиною нашого повсякденного життя. Команда...

3

З вами таке траплялося? Відкриваєте звіт “Помилки Сканування” у пошуковій консолі Google і бачите сотні 400-их, 404-их та 500-их помилок? Давайте розберемося, чому так важливо слідкувати,...

4

Сьогодні SEO грає за новими правилами, і Google бере до уваги те, наскільки корисними сайти є для відвідувачів. Таким чином, на пошукову видачу впливають...

5

Ми навели список найважливіших показників Google Analytics, які потрібно регулярно відлідковувати.

Subscribe to our blog updates