Drupal-модулі для маркетингу і аналітики інтернет-магазинів

17.11.2017
Drupal-модулі для маркетингу і аналітики інтернет-магазинів
Автор:

Навіть в часи, коли в якості грошей застосовувались мушлі чи камені, найуспішнішими продавцями були ті, що покладалися на... маркетинг і аналітику! Адже навіть тоді важливо було переконувати людей купувати товари, а також визначати, що користується попитом. Сьогодні, в часи інтернет-магазинів і таких платформ, як Drupal, що ідеальні для комерції, маркетинг і аналітика не втратили своєї важливості. А от інструменти для них суттєво вдосконалились. Сьогодні такі спеціальні Drupal-модулі будуть представлені у нашій підбірці.

Деякі чудові Drupal-модулі для інтернет-комерції

Можна подбати про чудову юзабіліті інтернет-магазину, забезпечити йому бездоганний вигляд на мобільних телефонах, та й взагалі зробити свій магазин ідеальним від кошика і до оплати (надихнувшись прикладами відомих інтернет-магазинів на Друпалі). Але навіть цього недостатньо.

А от модулі для маркетингу і аналітики стануть завершальним елементом у «пазлі» успіху вашого інтернет-магазину!

Давайте розглянемо декілька з них просто зараз. Ви знайдете тут модулі для Drupal-магазинів, побудованих як на Ubercart, так і на Drupal Commerce.

Ubercart Early Bird Discount

Надихніть своїх клієнтів вашого інтернет-магазину стати «ранніми пташками», які можуть «упіймати» найкращі знижки! Ось модуль для Друпал-магазинів на Ubercart, з яким ви зможете створювати знижки, вказавши конкретну дату завершення їхньої дії і розмір знижки у валюті чи у відсотках.

Commerce Wishlist

За допомогою цього зручного інструмента для магазинів на Drupal Commerce ви можете створити список бажань у своєму інтернет-магазині. Він забезпечує кнопку «Додати до списку бажань» для ваших товарів, створює легкий у налаштуванні список бажань, дозволяє користувачам швидко перекидати товари звідти у кошик для покупок і т.д.

Ubercart Recommender

Рекомендуємо вам звернути увагу на цей модуль для Ubercart, який дозволить вам надавати рекомендації для клієнтів. Є два типи рекомендацій: на основі історії покупок цього клієнта і на основі того, що «також обрали» інші клієнти. Модуль працює з Views і пропонує дуже гнучкі налаштування.

Commerce Recommender

А ось аналогічний модуль для Drupal Commerce. Він також дає рекомендації на основі покупок. Якщо користувач не має історії покупок, то ніщо не відображається в першому типі рекомендацій. Для таких випадків варто розглянути також модуль Browsing History Recommender який використовує історію переглядів, а не покупок.

Commerce Google Analytics

Модуль Commerce Google Analytics дозволить вам передавати дані по замовленнях у Google Analytics. Використовуючи Rules, ви визначаєте, які дані надсилати. Інтеграція з GA Push є однією з найцікавіших додаткових «родзинок» модуля.

Who Bought What|Ubercart

Отримайте безцінну інформацію для маркетингових кампаній, дізнавшись, «Хто що купив» (“Who bought what”). Цей особливий інструмент надасть вам зручний список, в якому містяться імена покупців, суми покупок та інша інформація.

Commerce MailChimp

А ось зручний спосіб відстежувати статистику з email-кампаній, які ви проводите за допомогою MailChimp. Модуль Commerce MailChimp пропонує інтеграцію з популярним інструментом MailChimp eCommerce360.

Commerce Campaign Monitor

А ось модуль, який легко підключить ваш сайт Drupal Commerce до Campaign Monitor і дасть можливість користувачам підписуватись на вашу розсилку після оплати в інтернет-магазині.

Mailjet

Без жодних зусиль надсилайте таргетовані маркетингові листи своїм клієнтам (про незавершену покупку і т.д.) за допомогою Mailjet. Крім того, ви зможете відслідковувати продажі від кожної такої розсилки.

MailUp Newsletter Module

Цей інструмент забезпечить інтеграцію між вашим Drupal-магазином та платформою для email-маркетингу MailUp. Серед його можливостей — підписка на численні розсилки, додаткові опції для підписки, автоматична передача даних і синхронізація між Drupal і MailUp та багато іншого.

Commerce Reporting

До вашої уваги потужна система для звітності у всього лише одному модулі. Вона забезпечить вам зручні таблиці з даними про продажі, товари, покупців, методи оплати і так далі. Ви зможете керувати усіма звітами на одній панельці, експортувати їх у CSV-файли і так далі.

Commerce Conversion Tracking

Легко відстежуйте конверсії у вашому інтернет-магазині через Google Analytics, Clicky або іншу систему, використовуючи модуль Commerce Conversion Tracking.

Висновок

Це лише деякі чудові Drupal-модулі для маркетингу і аналітики в інтернет-комерції. Крім того, можна створити кастомні модулі спеціально для ваших потреб, які будуть працювати в точності так, як бажаєте ви.

Для створення кастомних модулів або ж побудови сучасного інтернет-магазину з нуля на Drupal, звертайтесь до наших розробників.

Насолоджуйтесь епохою інтернет-комерції!

Голосів: 1 Рейтинг: 5

Також по темі

2

Друпал — це грандіозна платформа, яка має величезну спільноту та величезну кількість сайтів, побудованих завдяки їй. Що ж допомагає Drupal витримати конкуренцію? Ми пояснювали...

3

Цілком виправдано, що багато найбільших компаній використовують Drupal для керування своїми сайтами, оскільки платформа успішно процвітає на ринку та є на крок попереду своїх опонентів з точки...

4

Вітання усім! Таке враження, що «8» — щасливе число, а 8/2017 — щасливий місяць для всіх друпалістів. Очевидно, черпаючи додаткову енергію з серпневого сонця, Drupal-спільнота створила безліч...

5

Коли справа стосується створення власного бізнесу, дуже важливо створити і стабільно функціонуючий сайт. Які параметри сервера потрібно відстежувати, щоб ваш сайт працював як новий годинник?...

Subscribe to our blog updates