Показники, які варто відслідковувати в Google Analytics Зараз більшість компаній та комерційних організацій мають власні сайти. Серед них є справжні витвори мистецтва. Вони сучасні, привабливі та зручні в навігації. Однак, не варто судити про сайт за його «обгорткою». Навіть якщо у вас унікальний та сучасний веб-дизайн, це не гарантує бажаних прибутків. Щоб сайт був дійсно успішним, потрібно серйозно зайнятися його аналітикою. Хоча багато хто недооцінює її важливість, веб-аналітика допомагає покращити роботу сайту вже в найближчому майбутньому.
Без сумніву, Google Analytics є одним з найбільш ефективних інструментів для розуміння вашої аудиторії та її смаків. Використавши цю інформацію, ви можете визначити, що на сайті необхідно оптимізувати для кращої роботи та залучення більшої кількості клієнтів. Нижче наведено список найважливіших показників Google Analytics, які потрібно регулярно відлідковувати.
Основні показники Google Analytics, за якими слід стежити на сайті
Відвідувачі
Цей показник дає вам уявлення про те, скільки людей заходить на ваш сайт, тобто загальну кількість відвідувачів. Такі цифри є важливими, адже вони вказують на ефективність вашої маркетингової стратегії.
Середня тривалість перебування на сайті
Це один з найважливіших показників Google Analytics, який допомагає дізнатись, скільки часу людина проводить на сайті. Ваша основна мета — збільшити показник тривалості перебування на сайті завдяки цікавому та корисному контенту. Більш тривалі сеанси означають, що користувачі більше зацікавлені. Окрім того, середня тривалість перебування на сайті дає неабияку перевагу для SEO. Google враховує цей показник при ранжуванні вашого сайту на сторінці результатів пошуку.
Показники відмов
Показники відмов — це відсоток людей, які переглядають лише одну сторінку на вашому сайті та залишають її, не натискаючи на інші сторінки. Ця інформація не говорить вам про причини, чому відвідувачі йдуть. Однак найбільш поширеними факторами, що впливають на цей показник є такі: повільне завантаження сторінок, незручна навігація, погане перше враження тощо. Зверніть на їх увагу, коли вживатимете дій для зниження показників відмов. Слід також зазначити, що високий показник відмов не завжди є тривожним сигналом (наприклад, ваш відвідувач може знайти саме те, що йому потрібно, на одній сторінці). У всякому разі, це важливо, якщо показники відмов впливають на ваш трафік.
Конверсії
Показники конверсій в Google Analytics — це ще один важливий фактор, який може суттєво вплинути на ваші прибутки. Дані показують, наскільки добре ви переконуєте відвідувачів зробити бажану дію. У вас можуть бути різні цілі на вашому веб-сайті (продаж, підписка на розсилку, поширення в соціальних мережах та багато іншого). Коефіцієнт конверсії вказує на те, як часто і наскільки ці цілі досягнуті. Чим він вищий, тим краще!
Джерело трафіку
Дані про те, звідки йде ваш трафік, є ще одним важливим показником. Знову ж таки, цю інформацю ви можете отримати за допомогою Google Analytics. Ви можете точно побачити, як відвідувачі знаходять ваш сайт (через пошукові системи, через посилання на іншому сайті, через посилання в соціальних мережах або ж вони вводять URL-адресу вашого сайту в адресному рядку браузера). Кожне джерело має важливе значення. Вам слід виокремити найбільш і найменш популярні серед них і, відповідно, вживати відповідних заходів для збільшення трафіку.
Топ-сторінки
Варто також знати, які сторінки отримують найбільший трафік. Звіт про контент дає короткий огляд найбільш відвідуваних сторінок та розділів на сайті. Це дає змогу оцінити ефективність контенту та дізнатись більше про інтереси ваших відвідувачів. Якщо у вас є такі важливі дані, ви знаєте, що подобається аудиторіі та можете надавати більше подібного контенту.
Місцезнаходження відвідувачів
Чи знаєте ви, звідки більшість ваших користувачів? В Google Analytics ви можете легко дізнатись такі дані по країнам, містам тощо. Ця інформація може стати в нагоді при розробці маркетингових стратегій або у випадку, якщо у вас виникли серйозні сумніви щодо того, чи потрібно робити ваш сайт багатомовним.
Пристрої, з яких заходять відвідувачі
Зараз дуже популярним стало користуватись планшетами, смартфонами та іншими мобільними пристроями. В розділі «Огляд» Google Analytics ви побачите кількість відвідувачів, які заходять до вас через один з трьох видів пристроїв: десктоп, планшет чи мобільні. Крім того, важливим фактором є також інформація про бренд телефону або планшету, оскільки різні девайси мають дещо різні розміри екрана та характеристики браузера. Переконайтеся, що сайт добре працює на всіх основних мобільних пристроях. Ваш веб-ресурс повинен бути повністю респонсивним для забезпечення оптимального UX.
Здається, що за допомогою інструментів Google Analytics, ви можете знати абсолютно все про своїх відвідувачів. В будь-якому випадку, необхідно відслідковувати принаймні деякі показники сайту. Ці надзвичайно важливі дані можуть допомогти вам залучати більше трафіку та збільшити конверсії.
А взагалі, є так багато способів зробити ваш сайт дійсно успішним. Дізнайтеся про них прямо зараз, звернувшись до наших досвідчених професіоналів!