ІТ-конференції влітку — це і чудовий досвід, і випробування одночасно. Слухаючи класних доповідачів, ви раптом ловите себе на тому, що мрієте про тихий плескіт хвиль та уявляєте, як сонце лагідно торкається вашої шкіри….
А якби це було реально? Не питання! Щоб втілити цю картинку в життя, компанія InternetDevels створила IT Sales&Marketing Summit на озері Світязь! Саме тут тренування “сірої речовини” та обмін досвідом ідеально поєднується з казковим відчуттям такої бажаної та довгоочікуваної відпустки.
Перший ІТ-захід на найглибшому озері України
Обираючи місце проведення нашого дводенного IT Sales&Marketing Summit, ми вирішили запросити гостей до нашого волинського “скарбу”, одного з семи офіційно визнаних див України та її найглибшого озера. Навіть ті учасники, які жили в інших куточках країни, не змогли протистояти спокусливій пропозиції та приїхали на Світязь, незважаючи на далеку дорогу. І не пошкодували про це!
“Я побував у раю”, написав один з чудових доповідачів заходу, Женя Розинський, на своїй Facebook-сторінці. Тож запрошуємо до історії про райський куточок! ;)
Уже починаючи з реєстрації все було незвично та оригінально. Дерев’яна альтанка замість холу в готелі, літній бриз та зелені дерева! Це створювало особливу, затишну та натхненну атмосферу для наших гостей та доповідачів, відомих гуру маркетингу та продажів, які постійно прибували і знайомитись між собою (або ж радо вітатися зі старими друзями).
Промова засновника InternetDevels Левікса в затишному конференц-залі з дерев’яними стінами поклала початок великому сейлзово-маркетинговому дійству.
На додачу до теплої погоди, “гарячою” була також програма першого дня Саміту. Доповіді були поділені на 2 потоки: перший — для спеціалістів з продажу, а другий — для бажаючих зануритися в маркетинг (поки ще не настав довгоочікуваний момент зануритися в Світязь).
Перша частина аудиторії, сидячи на свіжому повітрі в оточенні літніх ароматів, слухала про важливі для будь-якого експерта з продажів речі. А саме: як отримувати більше клієнтів на платформах на кшталт Upwork, як налагоджувати міцні стосунки з клієнтами та як будувати “машину продажів” — під керівництвом Ігоря Павлова, Ігора Лужанського та Олега Михайлишина.
А натхненні маркетологи дізнавалися секрети підкорення американської аудиторії, просування ІТ-послуг та використання всіх можливостей соціальних мереж — за допомогою Миколи Рекеди, Марини Бриль та Юлії Чебан.
Заключна доповідь (чи, краще сказати, цікава дискусія про те, як “достукатися до американських клієнтів”) від бізнес-аналітика Жені Розинського об’єднала обидві групи і завершила перший день нашого IT Sales&Marketing Summit.
Завершила, та не зовсім. Вечірка на свіжому повітрі обіцяла бути незабутньою — і свою обіцянку виконала. Посеред дружніх розмов, смачних страв та веселих танців, в альтанці несподівано з’явилося відро раків. Щоб ще раз нагадати всім: зараз літо, насолоджуймося ним! І саме це всі робили з величезним задоволенням.
З часом вечірка перемістилася на пляж, і найстійкіші спеціалісти з маркетингу та продажів мали можливість побачити світанок на озері Світязь. Слова тут зайві — лише фото.
Доброго ранку, райський куточок! Наступного дня і ті, хто спав усю ніч як дитя, і ті, хто зустрічав світязький світанок, були сповнені енергії та натхнення. На них чекав насичений день — з практичними майстер-класами на IT Sales&Marketing Summit.
Аудиторія більше не ділилася, і всі разом відкривали важливі секрети маркетингу та продажів. Вони стосувалися написання листів та відповідей на них з глибоким розумінням клієнта, створення успішного контент-плану, а також уникнення підводних каменів у складних переговорах. Доповідачами були Максим Іцкович, Юлія Чебан (здавалося, що чарівний експерт з маркетингу абсолютно не втомилася бути спікером два дні поспіль) та Максим Коляда.
Ще одним невтомним спікером виявився Женя Розинський, який запропонував слухачам насичену сесію з питань-відповідей. Аудиторія найбільше хотіла дізнатися, як досягти кращого розуміння іноземних клієнтів.
Подивившись на жести Левікса на церемонії закриття, ви можете легко зрозуміти його посил. Ми зробили це, і попереду на нас чекає все найкраще!
Шкода, що на заключному фото не всі учасники — багатьох озеро причарувало і не відпустило. Але вони, звісно, були подумки з нами і в цей час думали про таргетинг та онбординг :)
Дякуємо, неймовірні доповідачі та слухачі, за те що були з нами ці 2 сонячні дні! Давайте зробимо такі зустрічі гарною традицією. Будемо щасливі бачити вас знову!
Читайте також:
BetWinCon: як ми провели конференцію для переможців на Upwork