Досвідчений інтернет-користувач, при відвідуванні інтернет-магазину, досить легко визначається із чим він має справу - дешевим коробковим рішенням чи професійним шопом з глибинним опрацюванням.
Призначення магазину - сподобатися клієнту, адже саме він, у кінцевому результаті, повинен зробити замовлення та здійснити платіж. Проте, за відсутності довіри з боку потенційного споживача, можна вважати, магазин свою функцію не виконує.
Розглянемо кілька проблем сайту, які здатні викликати недовіру, і навіть відторгнення споживачем.
1) Шаблонність низької якості
Приклад:
За приклади взяті старі сайти з якогось англомовного virtuemart каталогу. Але на наших теренах наявні й більш красномовні зразки, проте, поки не будемо їх наводити.
2) Вітрина - це важливо.
Один з ключових моментів - картка товару. Часто в шопах картка товару зроблена "як було в коробці". Але картка товару повинна бути пропрацьована саме під конкретний вид товару, з урахуванням всіх можливих параметрів, вона повинна бути скомпонована так, щоб ... продавати!
3) Замовлення - це важливо.
Процес замовлення не продуманий і, на цьому кроці, магазин втрачає найголовніше - тих, хто таки наважився зробити замовлення.
В процесі замовлення повинна бути юзабельна послідовність кроків. Повинні бути фішки. Це - самий відповідальний момент. Невідпрацьовані форми, у кілька кроків, заплутаність відіб'ють бажання у того, хто вже фактично розпочав процес розміщення замовлення.
ПРИЧИНИ
Отже, для всього сказаного вище є одна причина - коробкуватість продукту, відсутність участі дизайнера, юзабіліста, програміста, що призводить до того, що магазин не заточений під бренд, товар, специфіку бізнесу.
РІШЕННЯ
Для реалізації успішного і пропрацьованого рішення потрібна участь команди фахівців, які відпрацюють поставлені завдання і створять Рішення.