Візьміть презентацію з собою:
<iframe src="https://prezi.com/f8lwwj16pxra/copy-of-untitled-prezi/" width="100%"></iframe> <p>Source: <a href="//internetdevels.ua/blog/how-to-outsource-web-development">InternetDevels.ua</a></p> |
Потрібен веб-розробник, щоб створити сайт, додаток чи щось таке, але не хочеться наймати на постійно роботу цілу веб-студію? У XXI столітті більшість компаній таку проблему вирішують через аутсорсинг. Спробуємо допомогти вам у цій статті порадами, як вибрати найкращу команду через аутсорсинг.
Для початку давайте з’ясуємо, хто є хто серед веб-розробників. Адже, шукаючи працівників зовні, люди часто хочуть отримати все в одній особі, а потім не розуміють, чого їм пропонують платити за велику команду. По суті, всього є три спеціалізації серед веб-розробників:
- веб-дизайнери, які відповідають за зовнішній вигляд продукту — його дизайн,
- веб-розробники, котрі прописують код відповідно до дизайну,
- інтернет-маркетологи, або ж SEO-експерти, які оптимізують продукт і контент до пошуковиків.
Залежно від складності, ці ролі можуть виконуватися командою від 1 до 9 осіб, але оптимальним є розмір 3-5.
Як почати аутсорсинг
Ваш проект розпочинається задовго до того, як ви відкриєте браузер, шукаючи команду, — у вашій голові. Отже, вам потрібно чітко розібратися, що ви маєте і чого хочете. А цей процес включає:
- Визначення нинішніх ресурсів компанії: у вас є вебсайт? сторінки у соцмережах? інфографіка чи якісні фото, які можна використати у новому вебсайті чи додатку?
- Усвідомлення мети: вам потрібен хтось, хто просто зробить сайт-візитівку? каталог продукції? цілий додаток? Це важливо. Те ж стосується контенту веб-продукту й інформації, яка має на ньому відображатися. Для нового продукту важливою є специфікація.
- Вибір CMS. Кожен девелопер переконуватиме вас, що платформа, на якій він працює, — найкраща. Але будьте обережними: деякі програмісти створюють власну мову програмування, на якій не кодить жодна інша людина у світі. Найпопулярнішими CMS є: Drupal, WordPress, Joomla, TextPattern і т.п.
- Припущення щодо функціоналу і дизайну, або ж “user stories”, як їх інакше називають. Звісно, розробники вам запропонують свій варіант, але краще зорієнтуватися з самого початку, що потрібно саме вам.
Де аутсорсити
Визначилися, що вам треба? Можна починати шукати найкращий розробників для найму. Найлегше — запитати своїх знайомих, особливо якщо вони самі аусорсили працівників. Нетворкінг досі залишається одним із найважливіших способів знайти гарного працівника.
Але працює це не завше. Тож варто прогуглити компанії або ж скористуватися спеціальними вебсайтами, які пропонують послуги багатьох веб-розробників. По суті, найкращими є розробники зі Східної Європи, особливо українці — вони якраз є золотою серединою між ціною і якістю.
Для прикладу, існують такі платформи аутсорсингу веб-працівників: Upwork, Freelance, Elance, Dev, Brainstorage, де ви можете знайти гарних програмістів або ж найняти Друпал-розробника.
Що варто взяти до уваги
- Портфоліо. Коли ви аутсорсите веб розробників, це одна з найважливіших ознак, які визначають вміння працівника.
- Відгуки. Переважно сайти для аутсорсингу мають опції для профайлів, оцінок і коментарів. Перегляньте відгуки і навіть спробуйте сконтактувати людей, із якими працювала цікава для вас команда.
- Будьте певні, що ви домовилися про найкращу ціну і термін виконання проекту, а також задокументували свій договір із працівником. Оскільки ви маєте справу з аутсорсингом, важливо визначити всі умови співпраці, аби потім не отримати кота у мішку.
- Уточніть перелік робіт, що їх виконуватиме команда. Переважно це включає дизайн, верстку, код, наповнення контенту і SEO. Ви також можете замовити додаткові опції, наприклад, копірайтинг.
- Переконайтеся, що команда створює адаптивний вебсайт. Якщо він не відображається однаково добре на всіх девайсах, вам доведеться його скоро переробляти.
Словом, не обов’язково мати веб-розробників серед своїх постійних працівників, якщо вам всього лиш потрібен вебсайт: найкращий спосіб знайти когось для одиничної роботи — аутсорсинг. Якщо ви чітко розумієте, чого хочете й очікуєте, ви можете обрати найкраще рішення для своєї компанії. Але будьте уважними і читайте відгуки.