Люди завжди любили і будуть любити подорожі. Хоча туристична галузь дуже страждає через пандемію, світ починає знову відкриватися, а подорожі — відновлюватись. Крім того, завжди є особливі ніши, такі як місцевий туризм або навіть віртуальний туризм, що не залежать від закриття чи відкриття кордонів.
Той факт, що будь-якому бізнесу потрібен сайт, особливо актуальний для туристичної галузі сьогодні. Зважаючи на те, що взаємодія з клієнтами зараз суттєво перемістилася в онлайн-режим, традиційні туристичні офіси навряд чи зможуть втриматись на плаву. Тож саме час створити професійний туристичний сайт — а саме, темою нашого блогу буде туристичний маркетплейс.
Що таке туристичний маркетплейс?
Туристичний маркетплейс — це платформа, яка поєднує провайдерів туристичних послуг та їхніх клієнтів. Провайдери розміщують свої туристичні пакети, екскурсійні тури, пропозиції на замовлення готелів і так далі. Клієнти переглядають маркетплейс і обирають те, що їх цікавить.
Приклади туристичних маркетплейсів
Expedia
Expedia — великий агрегатор туристичних пропозицій. Серед них — замовлення готелів (з детальними відгуками), автомобілів, авіаквитків, турів вихідного дня і так далі. Expedia Group включає в себе сайти Expedia.com, CarRentals.com, HomeAway і Hotels.com.
TourRadar
TourRadar — туристичний маркетплейс із можливостями онлайн-бронюванння, що спеціалізується на турах тривалістю у декілька днів. Клієнти мають можливість шукати, порівнювати і замовляти понад 40,000 турів в усі куточки світу.
Airbnb
Airbnb дозволяє людям розміщувати пропозиції здачі свого житла для мандрівників. Сервіс демонструє житлові об'єкти, допомагаючи господарям і гостям знаходити одне одного. Airbnb бере комісію від бронювання.
Peek
Peek — онлайн-сервіс для пошуку і замовлення різних туристичних активностей. Peek співпрацює з виноробнями, музеями та іншими об'єктами для дозвілля туристів, пропонуючи понад 500 вибраних пропозицій. Сервіс допомагає туристичним операторам обирати оптимальні варіанти дозвілля для клієнтів.
Orbitz
Orbitz збирає на своїй платформі авіаквитки, готелі, турпакети, варіанти дозвілля, прокат авто і багато іншого. Мандрівники можуть робити вибір за дуже детальними фільтрами і замовляти в режимі онлайн.
Viator
Viator — туристичний маркетплейс із безліччю варіантів для активного дозвілля. Він працює з туроператорами, щоб забезпечити мандрівників цікавими можливостями на кшталт екскурсійних турів, поїздок на 1 день, турів на гелікоптерах, квитків на виставки і так далі.
Musement
Musement — маркетплейс, на якому представлені музеї, виставки, мистецькі події, різноманітні атракції, розважальні події і тури в різні куточки світу. Квитки можна замовляти в режимі онлайн.
GetYourGuide
GetYourGuide допомагає клієнтам знаходити, порівнювати і замовляти тури, різноманітні туристичні активності, квитки на атракції в різних частинах світу.
Як побудувати туристичний маркетплейс: основні кроки
Як ми бачимо, туристичні маркетплейси можуть відрізнятися, фокусуючись на конкретних туристичних ідеях. Ви можете створити туристичний маркетплейс, базуючись на вашій власній. Однак, давайте поглянемо, що поєднує більшість із них, що типово і важливо для туристичних маркетплейсів.
Вибір функціональних можливостей туристичного маркетплейсу
Потужний пошук і детальні фільтри
Туристичні маркетплейси пропонують дуже потужні можливості щодо пошуку. Зручне пошукове поле з автозаповненням, детальні фільтри і сортування та добре організовані категорії в меню допомагають клієнтам знаходити те, що вони шукають. Це може базуватися на локаціях, датах, цінах, рейтингах, ключових словах та інших факторах.
Оптимізація під мобільні пристрої
Природньо, що мандрівники є дуже мобільними людьми, схильними шукати і бронювати об'єкти на ходу. Ви можете створити додатки на iOs та Android для маркетплейсу. Однак, в будь-якому випадку основний сайт повинен ідеально відображатись на мобільних пристроях для усіх користувачів, які не користуватимуться додатком. Респонсивний веб-дизайн є найкращою технікою для досягнення цього.
Популярні тури
Клієнти, які не мають сформованих ідей про відпустку або дозвілля, потребуватимуть трохи більше натхнення — і ви зможете його їм дати за допомогою спеціального блоку на головній сторінці сайту з турами, які можна назвати популярними, рекомендованими і так далі.
Локальні можливості “біля мене”
Туристичному маркетплейсу потрібен особливий блок з пропозиціями, що географічно найближчі до користувача. Це додає сайту персоналізації, покращує можливості з місцевого пошуку і підвищує шанс на конверсію.
Віртуальні можливості
Подорожі можуть бути віртуальними і при цьому захопливими. Цей тренд є відповіддю на потреби часу, тож варто подумати про включення таких пропозицій до свого маркетплейсу. Це можуть бути онлайн-тури до різних міст, атракцій, музеїв, а також безліч віртуальних уроків.
Привабливі зображення
Як ви мали змогу помітити на прикладах, привабливі зображення займають ключову позицію на сайтах туристичних маркетплейсів. Вони зустрічаються на кожному кроці подорожі користувача по сайту — в каруселях і слайдшоу, в переліках пропозицій, на головному банері і так далі.
Онлайн-оплата
Щоб забезпечити клієнтів надійними опціями з онлайн-оплати, здійсніть інтеграцію з відомими провайдерами. Переконайтесь, що на сайті все чітко з цінами і немає прихованих комісій.
Рейтинги і відгуки
Дозволяючи клієнтам писати відгуки і ставити оцінки, ви будуєте спільноту на сайті маркетплейсу, створюєте відчуття довіри і надихаєте людей на рішення щодо замовлення.
Вибір платформи для створення сайту
Сьогодні бюджети не дуже багато дозволяють, тож вам, звісно, хочеться знайти спосіб заощадити на створенні сайту. Однак, це не означає, що вам доведеться задовольнитися непрофесійним сайтом з примітивного онлайн-конструктора. Так звані сайти DIY (do-it-yourself) не зможуть забезпечити гнучкість у функціональних можливостях, гарні результати в SEO, унікальний дизайн для вашого бренду, свободу в налаштуванні, безпеку і так далі.
Золотою серединою між створенням простого сайту типу "DIY" і кастомною веб-розробкою з нуля буде створення сайту на основі потужної системи керування контентом (CMS). Такі системи пропонують безкоштовні базові збірки необхідних плагінів для повноцінного сайту зі зручними адміністративними інтерфейсами, тож все, що по факту потрібно для запуску стандартного сайту — це доменне імя і hosting. Однак, щоб сайт працював згідно з вашими побажаннями, його функціональні можливості можна безмежно розширювати тисячами додаткових плагінів, а гарний вигляд забезпечується респонсивними темами. Скрізь, де готових рішень недостатньо, можна створити що завгодно за допомогою кастомного коду.
Наша компанія з веб-розробки спеціалізується на CMS бізнес-класу, таких як Drupal і WordPress. Кожна з них підійде, аби створити туристичний маркетплейс чи будь-який інший тип туристичного сайту. В якості прикладу можете переглянути колекцію чудових туристичних сайтів на Drupal.
Створість туристичний маркетплейс, як Expedia, GetYourGuide чи будь-який інший
Коли вам потрібно створити туристичний маркетплейс і зробити веб-розробку доступною, вам також знадобиться правильна команда розробників. Це повинна бути веб-агенція, в якої в пріоритеті — зниження витрат і швидка робота. І ви її знайшли — зверніться до команди InternetDevels!