Фактори ранжування в Google

08.10.2014
Фактори seo ранжування Google 2014
Автор:

У 2014 році компанія SearchMetrics провела цікаве дослідження, у якому проаналізувала фактори ранжування в списку видачі Google. Загалом до уваги було взято 300 тисяч URL-адрес, що виводилися на ТОПових позиціях видачі пошукової системи google.com. Усі фактори ранжування, як і минулого року, показані з використанням коефіцієнта рангової кореляції Спірмена і розділені на п'ять типів: поведінкові фактори, соціальні сигнали, посилання, технічні характеристики, контент. Сам рейтинг наведено нижче:

Фактори seo ранжування Google 2014 інфографіка

Як видно на графіку, коефіцієнт кліків по сніппету займає перше місце серед усіх проаналізованих факторів. На почесному другому місці знаходиться релевантність термінів. Попри те, що для соціального сегменту значення кореляційних коефіцієнтів цього року дещо знизилися, наступні позиції все ж займають соціальні сигнали з Google, Facebook, Pinterest і Twitter. Проте тут варто враховувати деякі культурні розбіжності. Наприклад, сервіси Pinterest i Twitter не надто популярні у країнах СНД та Китаї, адже там є свої “топові” соцмережі. Тому у цих регіонах вони не відіграють важливої ролі для рейтингу видачі Google.

Актуальною залишилися також кількість і, звичайно, якість зворотніх посилань. Істотними чинниками є і ключові слова (у Заголовку, Описі, внутрішніх і зовнішніх посиланнях, тілі документу, H2). Такі характеристики, як довжина URL, кількість слів у анкорних текстах, HTML структура, кількість символів у текстах, також мають вплив на рейтинг сайту. Також не варто забувати про якісний контент, адже він дуже важливий для отримання високих позицій у SEO рейтингу.

Окрім того, важливими факторами, які впливають на ранжування сайту в пошуковій видачі визнано користувацькі сигнали, а саме час, проведений на сайті, та показник відмов. Тож треба потурбуватися також про зручність користування сайтом, щоб забезпечити позитивний вплив поведінкових факторів на ранжування сайту в Google.

До факторів, які негативно впливають на ранжування сайтів, віднесли велику кількість реклами, особливо Google AdSense, і довжину заголовка. Знову ж таки, досить несподіваним стало те, що ключове слово в H1 належить до чинників, які не впливають на ранжування. Проте, зважаючи на наш досвід, ми не можемо з цим погодитися і з упевненістю стверджуємо, що H1 все ж є дуже важливим.

Таким чином, власне оптимізація сторінки наразі не є найважливішим фактором для формування рейтингу видачі Google. Проте, варто враховувати таке: якщо оптимізація сторінки не відповідає затвердженому рівню, позиції сайту у списку видачі суттєво знизяться. І, безумовно, в контексті найефективніших методів просування сайтів надзвичайно важливим є процес SMM. Слід також пам'ятати, що комплексне використання усіх цих факторів ранжування підвищить позиції вашого сайту в рейтингу пошукової видачі.

І наостанок, давайте згадаємо, що впливало на ранжування сайту минулого, 2013, року:

seo ранжування Google 2014 інфографіка

Голосів: 1 Рейтинг: 5

Також по темі

1

Переоптимізація веб сторінок часто призводить до того, що сайти втрачають свої позиції у видачі. Уникнути цього можна скориставшись нашими порадами.

2

Унікальність контенту суттєво впливає на результати ранжування сайту пошуковиками. Якщо ви не надто креативні, щоб генерувати тексти самостійно, скористайтеся нашими порадами.

3

Більше ніж 100 годин контенту щохвилини завантажуються на YouTube. Ми розповімо, як оптимізувати відео, щоб воно було першим не тільки в Ютубі, а й у видачі Google.

4

Нещодавно ми представили "золотий" список SEO модулів, рекомендованих для успішної пошукової оптимізації...

5

Нова заява від Яндекса здивувала багатьох людей, пов'язаних із SEO. Найбільший пошуковик Росії збирається значно змінити свій алгоритм ранжування.

Subscribe to our blog updates