Багато сайтів нещодавно зіткнулися з проблемою істотного зниження органічного трафіку, або й взагалі “випали” з видачі пошукової системи. Нічого дивного в цьому немає, адже близько місяця тому Google анонсував чергове оновлення алгоритму Google Panda 4.1.
Для звичайних людей панда — це мила тваринка, яка викликає тільки позитивні емоції. А для СЕО-експертів — це головний біль, якого не так легко позбутись. Нагадаємо, що алгоритм Google Panda був випущений у 2011 році і спрямований на боротьбу з неякісним контентом. У своєму оголошенні П'єр Фар зазначив, що в оновленому алгоритмі Google Panda 4.1 були додані нові сигнали, які допоможуть точніше ідентифікувати неякісний контент. Це може призвести до того, що молодим сайтам з хорошим контентом вдасться потіснити гігантів в пошуковій видачі. В англомовному сегменті від нововведення постраждали сайти медичної тематики, а також ігрові та новинарські портали. Більш точний список веб-ресурсів, яким не пощастило, можете переглянути тут. Також в зоні ризику знаходяться сайти з неунікальним контентом, а саме: сайти віршів, пісень, фільмів, музики, неліцензійного програмного забезпечення тощо.
Проаналізувавши портали, які потрапили під новий алгоритм Google Panda 4.1, було виокремлено основні фактори, які зумовили потрапляння сайтів під фільтр. Отже, за що саме “карає” оновлена Google Panda 4.1?
- Запозичений контент;
- Малий обсяг контенту на сторінці (до 100 слів);
- Текст на зображеннях, який зумовлює нестачу тексту на сторінках;
- Наявність порожніх сторінок в індексі;
- Відсутність редиректів;
- Ігнорування "Рекомендацій для вебмайстрів".
Якщо ваш сайт втратив позиції в ранжуванні за останній місяць, тоді цілком імовірно, що причиною цього є саме неякісний контент. В такому разі радимо вам скористатися рекомендаціями Метта Каттса щодо покращення текстів на сайті.
Ми також підготували для вас декілька простих, але дуже корисних порад, які допоможуть уникнути потрапляння під фільтр Google Panda 4.1:
- регулярно додавайте корисні статті на свій сайт;
- пишіть унікальний опис товарів (для людей, а не для роботів. Описи повинні мати обсяг не менше 1000-1500 знаків);
Якщо дотримуватись вищезгаданих рекомендацій, то ніякий фільтр, в тому числі і Google Panda вам не страшний. Більш детальний огляд цього питання, а також аналіз помилок, які могли привести ваш сайт під фільтр, читайте в одній із наших наступних статтей.
P.S. А поки ми слідкували за ситуацією після оновлення алгоритму Google Panda 4.1, Google не спав і офіційно запустив новий алгоритм Penguin 3.0. Які саме сайти потрапили під цей жорстокий фільтр і за що “карає” алгоритм Пінгвін 3.0, читайте в наступних блогах. Слідкуйте за нашими оновленнями і будьте обережні зі "звіринцем" Гугла.