Коли йдеться про відстеження поведінки клієнтів на сайті, отримання детальної статистики та оптимізацію маркетингової кампанії, важко уявити кращого віртуального помічника, ніж Google Analytics. Онлайн-маркетологи, SEO-спеціалісти та власники сайтів підтвердять це. Частина з них використовує безкоштовну версію Google Analytics, частина — преміум-версію з більшою кількістю сервісів.
Сьогодні пошуковий гігант пішов далі і представив нове рішення для преміум-сегменту. Потужний набір сервісів для маркетингової аналітики та інтеграції даних називається Google Analytics 360 Suite.
Як обіцяють розробники, новий інструмент дасть онлайн-маркетологам набагато більше можливостей швидко реагувати на потреби клієнтів. Сильний акцент зроблений на інтеграцію даних між різними сервісами. В Google стверджують, що врахували всі побажання та пропозиції клієнтів, і тепер працювати з веб-аналітикою буде зручно, як ніколи раніше.
Google Analytics 360 Suite являє собою "мікс” сервісів. Він включає в себе вдосконалені версії продуктів, створених впродовж останніх кількох років, а також — абсолютно нові рішення. Новинки поки доступні в режимі “limited beta”.
Давайте подивимось, які продукти включені до Google Analytics 360 Suite
Google Audience Center 360 (новинка, бета)
Це платформа керування даними, яка “з коробки” інтегрована з DoubleClick і AdWords, завдяки чому працювати з цими рекламними службами набагато зручніше. Audience Center 360 також можна використовувати зі сторонніми провайдерами даних та іншими системами DSP (demand-side platforms).
Google Optimize 360 (новинка, бета)
А ось і справжній інструмент для А/Б тестування та персоналізації. З ним ви зможете показувати відвідувачам різні версії сайту і визначати, яка краще спрацьовує з конкретною аудиторією. Таким чином, ви можете забезпечити вищий рівень юзабіліті і запропонувати клієнтам те, що вони хочуть. На відміну від свого “предка”, Google Experiments, Google Optimize 360 робить всю роботу з А/Б тестування від А до Я (в даному випадку — від А до Б :).
Google Data Studio 360 (новинка, бета)
Це продукт для аналізу та візуалізації даних. Він створює цікаві інтерактивні звіти, збираючи дані з усіх продуктів Google Analytics 360, а також з інших джерел. Там є вбудована можливість спільної роботи в реальному часі. Розробники кажуть, що вона побудована на тій самій технології, що і Google Docs.
Google Tag Manager 360
Google Tag Manager 360 базується на системі керування тегами в Google Analytics, але тепер це окремий, повноцінний продукт. Він пропонує спрощений спосіб збору інформації, такої як код сайту, а також потужні API. Ви зможете легко керувати тегами, не маючи жодних технічних знань.
Google Analytics 360, раніше відомий як Google Analytics Premium
Це насправді оновлений Google Analytics Premium, хоча Google обіцяє протягом наступних місяців додати до нього нові “цікавинки”. Місія Google Analytics 360 — ефективно аналізувати дані. Продукт інтегрований з рекламними сервісами Google.
Google Attribution 360, раніше відомий як Adometry
А ось ще один оновлений сервіс...або, як стверджує Google, повністю “перебудований” варіант відомого Adometry. Він дасть вам можливість правильно розподіляти рекламний бюджет, адже продукт аналізує показники результативності по всіх каналах, пристроях і системах.
Google обіцяє більше інформації та детальні описи нового набору Google Analytics 360 Suite у найближчому майбутньому. І це майбутнє виглядає дуже привабливим для всіх, хто розуміється на хорошій маркетинговій аналітиці!