Якщо в користувачів є питання, це чудово — адже це показує їхній інтерес. Забезпечення чітких та інформативних відповідей на вашому сайті дасть вам безліч переваг. У блозі ми поговоримо детальніше про те, чому варто включити FAQ (Frequently Asked Questions, або питання-відповіді) до вашої контент-стратегії.
Але це ще не все. Блог буде особливо цікавий тим, у кого сайт побудований на Друпалі або хто саме підшуковує хорошу CMS. Ми подивимось, як розділ FAQ створюється за допомогою чудового Drupal-модуля — FAQ Field. Пояснення буде супроводжуватись відео.
Переваги розділа або сторінки FAQ (+ приклади)
FAQ у будь-якій формі залежно від особливостей сайту (словничок термінів, часті питання з відповідями, блок інструкціій і так далі) може дати вам наступні переваги:
- Розділ або сторінка FAQ заощаджує час ваших працівників на відповіді щодо товарів, послуг, умов співпраці, роботи сайту і так далі.
- Питання-відповіді підвищують юзабіліті сайту, допомагаючи людям швидко досягати цілей.
- Подібний контент додає авторитету вашому бренду, показуючи, що ви дбаєте про відвідувачів, готові ділитися корисною інформацією і є експертами в галузі.
- Секція питань-відповідей надає логічну структуру вашим сторінкам і може бути представлена в різних формах (акордеон-меню, перелік анкорних посилань і т.д.)
- Представивши на сайті часті питання користувачів так, як вони задають їх у Google, можна суттєво підвищити пошуковий трафік.
- FAQ також є ідеальним способом потрапити в сніпети Google’а — текстові фрагменти над усіма пошуковими результатами. Це ключовий крок в оптимізації сайту під голосовий пошук.
- Часті питання-відповіді допоможуть підштовхнути клієнтів до покупки і розвіяти якісь розповсюджені сумніви щодо продуктів, представляючи ваше бачення і ваші пояснення.
Drupal-модуль FAQ Field для створення розділу FAQ
Один із найпростіших способів створити розділ FAQ на Drupal-сайті — застосувати модуль FAQ field. Давайте розглянемо його можливості.
Поле FAQ для вашого контенту
Коли модуль встановлено і увімкнено, він дає вам можливість додавати поле FAQ до контент-типу (статті, блогу, товару, фотогалареї і т.д.). Тоді під кожною одиницню контенту буде секція FAQ.
Модуль FAQ field можна порівняти з іншим Drupal-модулем у цій сфері — модулем FAQ. Останній додає контент-тип FAQ, тоді як перший додає лише поле.
Варіант із полем дає вам додаткову гнучкість, адже дозволяє приєднувати питання-відповіді до вже наявних контент-типів, або ж до специфічних на кшталт товарів інтернет-магазину.
Вибір варіантів дизайну FAQ
Модуль FAQ field дозволяє обирати дизайн у вкладці "Manage display" контент-типу:
- HTML-список визначень
- jQuery-акордеон
- анкорний HTML-список
- звичайний текст (доступний для темізації)
За замовчування розділ FAQ — це jQuery-акордеон, в якому відкрите перше питання:
Можна також зробити, щоб усі питання були за замовчуванням закриті, а для відкриття потрібна була якась дія (найчастіше — клік). Для цього навпроти опції jQuery-акордеон у "Manage display" є коліщатко для налаштування. Оберіть “None” для "Default active" і відмітьте галочкою “fully collapsible.”
А тепер бачимо інший варіант — якщо замість jQuery-акордеону обрати анкорний HTM-список (який може бути звичайним або нумерованим):
Інші корисні можливості модуля включають налаштування висоти FAQ та анімації. А щоб питання-відповіді було легко шукати, модуль можна застосувати разом із модулями на кшталт Search API.
Щоб доповнити нашу розповідь, ми створити відео про роботу Drupal-модуля FAQ field.
Доручіть професіоналам створити розділ FAQ на вашому сайті!
Ми показали простий, або гарний спосіб створення розділу FAQ на сайті. Зв'яжіться з нашою командою з Drupal-розробки — і ми створимо для вас сторінку або розділ FAQ згідно з вашими побажаннями!