Оптимізуйте свою сторінку в Facebook для бізнесу!

10.02.2017
Make your Facebook page work for your business!
Автор:

Facebook — популярна соціальна мережа з численною аудиторією користувачів з усього світу, яка відкриває широкі можливості для бізнесу. Ми вже присвячували їй статті про відправлення запрошень друзям, про кроспостинг у публічні сторінки і про репостинг у Facebook. Якщо ви збираєтеся створити свою бізнес-сторінку у Facebook, яка представлятиме вашу компанію, то наш блог підкаже, на чому вам варто зосередити увагу на кожному кроці. У разі, якщо ви вже ведете таку сторінку, перевірте, чи ви врахували всі важливі для вашого бізнесу аспекти.

Поради щодо оптимізації бізнес-сторінки у Facebook:

Належна назва

Вибір назви для вашого FB сторінки є першим кроком. Кожен користувач, який захоче знайти вашу компанію в соцмережі, повинен зуміти легко це зробити. Тому бажано, щоб ви написати офіційну назву вашої організацїї, адже вона є унікальною і впізнаваною. Не додавайте зайвих слів чи загальних понять, особливо на початку. Пам'ятайте, що перше слово у назві сторінки Facebook є найбільш важливим в очах Google. Додавання релевантних ключових слів може також поставити під сумнів вашу легітимність і призвести до того, що ваша сторінка може позначитися, як спам. Тож, оберіть просту, чітку і точну назву.

Кастомний URL

За замовчуванням, Facebook генерує URL-адресу, яа є поєднанням випадкових символів, які неможливо прочитати чи запам'ятати. Ви можете налаштувати її під себе. Крім того, як ви знаєте, забезпечення впізнаваності назви компанії означає просування і успіх. Таким чином, кастомний URL — це відмінний шанс цьому посприяти, згадавши власний бренд і в заголовку сторінки і в URL-адресі. Крім того, завдяки персоналізації, вашу сторінку буде простіше знайти як у пошуці Facebook, так і в пошукових системах. Перевірте тут доступність цієї опції для вас.

Обкладинка і зображення профілю

Як ви знаєте, візуальний тип інформації має великий вплив на сприйняття людей. Тому, подумайте, які враження і асоціації ви хочете, щоб ваша сторінка Facebook викликала у тих, хто її переглядатиме. Обкладинка повинна мати відношення до вашого бренду. На ній ви можете розмістити фотографію вашого продукту або щасливих людей, які споживають вашу продукцію. Оскільки обкладку зазвичай змінюють частіше, ніж зображення профілю, то на вона є чудовим місцем для висвітлення ваших поточних кампаній, тимчасових продажів, знижок та інших акцій.

Зображення профілю знаходиться зліва в горі сторінки. Крім цього, її зменшена версія супроводжує назву сторінки при показі в результатах пошуку Facebook і при взаємодії з користувачами. Тому найдоцільніше помістити сюди офіційний логотип компанії. Це сприятиме впізнаваності бренду. Детальну інформацію щодо розмірів зображень профілю і обкладинки можете знайти тут.

Повнота профілю

Важливо, щоб ваш профіль був корисним і містив вичерпну інформацію. Він дає користувачам уявлення про те, власне, ким є ваша компанія, які продукти та послуги вона пропонує, і як це може бути корисним для її відвідувачів. Чим повнішим буде профіль, тим серйозніше ставлення це означатиме і ви виглядатиме більш професійно. Отже, переконайтеся, що ви заповнили всі розділи. Постійно слідкуйте за дотриманням актуальністі даних. Потурбуйтеся про узгодженість між всіма вашими аккаунтами в соціальних медіа і веб-сайтом, переконайтеся, що основні відомості співпадають.

Особлива увага розділу "Інформація"

"Інформація" — хороша нагода повідомити користувачам про переваги вашого бізнесу, а також про місця, де ще вони можуть вас знайти, наприклад, ваш офіційний сайт та сторінки інших соцмереж. Поряд з фізичною адресою, яка включає номер будинку, вулицю, місто, область, поштовий індекс, корисно було б прикріпити картку і вказати ваш графік роботи. Розмістіть свої телефонні номери і адреси електронної пошти. Важливо запропонувати клієнтам вибір засобів комунікації, щоб вони змогли обрати для себе найбільш зручний.

Продумана і докладно заповнена "Інформація" заощадить час і сили. Таким чином ви уникнете повторюваних запитань про вашу компанію щодо загальних відомостей і контактних даних, для всіх однакових і не конфіденційних. Користувачі можуть переглянути інфо та знайти необхідну інформацію без зайвих зусиль, не пишучи у приватні повідомлення, які краще підходять для обговорення конкретних питань, індивідуальних для випадку кожного клієнта.

Кнопка заклику до дії

Заклик до дій на вашій сторінці Facebook допоможе користувачам легко взаємодіяти з вами. Вона також може направити їх на ваш веб-сайт. Подумайте про свої бізнес-цілей і виберіть відповідну кнопку. Це може бути "Реєстрація", "Забронювати зараз", "Зв’яжіться з нами", "Використати додаток", "Грати гру", "Купити зараз" або "Дивитися відео". Дізнайтеся тут, як додати кнопку заклику до дії на сторінку FB.

Гармонійність профілю

Використовуючи стіну Facebook, ви можете сповіщувати про новини щодо ваших маркетингових кампаній і змін в асортименті товарів та послуг, а також поширювати інформацію про події з життя вашої організації. Також можете відшукати актуальні новини і запостити чи перепостити відомості про новинки у вашій сфері бізнесу чи винаходи науково-технічного прогресу, які мають відношення до вашої діяльності. Якщо ви хочете привітати своїх клієнтів із новорічними святами чи інших великими національними і релігійних святами, подумайте про належний спосіб зробити це. Не забувайте про професійні дні, як, наприклад, День програміста, або видатні дати в історії, пов'язані з вашим родом занять. Не публікуйте недоречний матеріал, який не має ніякого відношення до вашого бізнесу. Пам'ятайте також, що загальний настрій вашої сторінки Facebook повинен відповідати іміджу вашої компанії, її цінносттям і цілям, а також специфіці вашого бізнесу. Як гумористична, так і надто серйозна манера ведення сторінки може бути виправданою, якщо вона відповідає стратегії ведення бізнесу, який напряму представляє. Переконайтеся, щоб загальна атмосфера не створювала дисонансу.

Тож, бізнес-сторінка у Facebook є потужним інструментом для компанії, яку вона презентує. Дотримання порад, описаних вище, допоможе покращити впізнаваність вашого бренду і взаємодію з клієнтами. Якщо у вас є питання, можете задати нам сюди або знайти нас на Facebook чи в іншій соціальній мережі, як вам буде зручніше.

Голосів: 5 Рейтинг: 4

Також по темі

1

Якщо ви працюєте у сфері цифрового маркетингу, ця стаття може стати вам у нагоді. Ми знаємо ваші бажання, потреби, проблеми і як з ними впоратися. Зараз ми згадаємо найбільш поширені труднощі, з...

2

Кошики або візочки в інтернет-магазині — як їх на назви, суть у них одна. Завдяки ним покупці можуть переглянути товари, які вони обрали і перейти до оплати. Серед найкращих практик...

3

Отож, який спосіб донести контент через мобільні пристрої є найбільш доцільним для вашого бізнесу? Сайт чи додаток? Порівняймо два варіанти, щоб прийняти оптимальне рішення.

4

Уже немає потреби носити з собою товстий гаманець і думати, що чим він товстіший, тим ширші можливості. Тоненький мобільний пристрій здатен на значно більше, коли йдеться про платежі! Він може...

5

Обираючи між фізичними та інтернет-магазинами, значна кількість людей у ​​всьому світі надасть перевагу другому варіанту — сидіти в м’якенькому кріслі у себе вдома, не нудячись у черзі. Тож, їхня...

Subscribe to our blog updates