Окей, ви налаштували Google Analytics на своєму веб-сайті та знаєте як перевірити деякі ключові показники: кількість користувачів, які відвідали вашу платформу, та скільки часу вони провели на ній. Але що ще потрібно знати, аби розпочати користування інструментами аналітики?
Сьогодні команда InternetDevels розставить усе на свої місця. Вижміть найкраще з цього сервісу за допомогою нашого простого гайду, як розпочати роботу в Google Analytics.
Чому Google Analytics?
За допомогою інструментів Google Analytics ви можете дізнатися більше про своїх клієнтів і отримати корисну інформацію для покращення контенту. Як наслідок, ви збільшите трафік, а також конверсію.
5 важливих звітів Google Analytics
Після входу в інформаційну панель Google Analytics скористайтеся цим переліком основних показників, які потрібно відстежувати, щоб зрозуміти поведінку споживачів і покращити UX сайту.
Звіт по ключових словах
Звіт по ключових словах відображає найпопулярніші ключові слова, за якими переходять на ваш веб-сайт, а також унікальних відвідувачів, конверсії та час завантаження сторінки. Ці дані допомагають визначити, які ключові слова найкраще підходять для вас, і які з них потребують оптимізації.
Звіт про переходи
Звіт про переходи показує платформи, через які користувачі потрапляють на ваш веб-сайт, натиснувши посилання. Тут також можна побачити обсяг трафіку, залученість та конверсії, які допоможуть визначити, наскільки ефективні ці сайти для вашого бізнесу.
Звіт про відмови та показник виходу
Якщо користувач потрапляє на одну із веб-сторінок і залишає її, не йдучи далі, це відмова.
Показник виходу — це відсоток відвідувачів, які роздивляються більше ніж одну сторінку на вашому веб-сайті.
Звіт про відмови і показник виходу допомагають знаходити сторінки з низьким рівнем взаємодії та визначати проблеми з UX.
Звіт по навігації
Звіт по навігації може розповісти вам багато про те, як відвідувачі поводяться на вашому веб-сайті. Цей звіт показує, як відвідувачі потрапляють на певну сторінку і куди вони натискають після переходу на цю сторінку.
Звіт про конверсії
Конверсія - це дія, яку користувач здійснює на вашому сайті. Цей тип звіту є важливим показником, оскільки він відображає ефективність вашої кампанії та допомагає оцінювати конверсії. Це також дає вам уявлення про те, які сторінки краще рекламувати.
Червоні прапори Google Analytics
Існує три важливі речі, на які потрібно звернути увагу під час аналізу звітів Google Analytics:
- Високий показник відмов
- Низька кількість відвідувачів
- Низький час перебування на сайті
Причини цих проблем можуть бути різними. У більшості випадків винуватцями є низька швидкість завантаження і неправильні ключові слова. Якщо ви не задоволені звітами Google Analytics, потрібно негайно оптимізувати сайт.
По-перше, зверніться до агентства веб-розробки для аудиту веб-сайту. Команда професіоналів визначить, що заважає вашій платформі отримувати високий трафік і конверсії, а також усуне всі помилки.
Також перегляньте ці статті щодо оптимізації веб-сайту:
Як збільшити швидкість завантаження сторінки в 2019 році
Як зменшити показник відмов на веб-сайті
Google Analytics — це просто!
Як ви бачите, Google Analytics пропонує численні варіанти, і цей список можна розширити. Проте, ми надали вам список основних звітів, які не можна ігнорувати.
Використовуйте чеклист, щоб не забувати перевіряти важливі звіти Google Analytics і завжди відстежувати внесені вами покращення. Команда в InternetDevels завжди на зв’язку, якщо вам потрібна допомога щодо інструментів аналітики.