Хороший кошик інтернет-магазину: яким він повинен бути?

31.01.2017
Хороший кошик інтернет-магазину: яким він повинен бути?
Автор:

Кошики або візочки в інтернет-магазині покликані дати покупцям можливість переглянути товари, які вони обрали, одуматись прийняти рішення про покупку і перейти до оплати. Порівняно з кошиками в традиційних магазинах, інтернет-кошики можуть набагато сильніше вплинути на остаточне рішення. Тому, серед найкращих практик юзабіліті інтернет-магазинів, важливе місце належить мистецтву створення зручних кошиків, які спонукають покупця до завершення покупки.

Додайте в свій "кошик" кілька гарних порад на цю тему просто зараз — в якості подарунка ;) Сподіваємось, вони будуть корисними для вас!

Поради щодо дизайну кошика інтернет-магазину

Головне, що повинен показувати кошик — це товари, які користувач збирається купити (бажано з фото), скільки це коштуватиме і якими повинні бути його наступні кроки. Проте, це далеко не все. Давайте заглибимося в додаткові деталі.

Не потрібно квестів з пошуку кошика

Це може прозвучати як щось очевидне, але багато комерційних сайтів ігнорують цей факт. Уявіть, що ви обрали товари в традиційному магазині і додали їх до кошика. Аж раптом кошик безслідно зникає. Агов! Можливо, це якийсь квест? Але що, якщо ви саме не були в настрої для квесту "знайди кошик"?

Дуже схожа картинка в багатьох інтернет-магазинах. Користувач додає щось до кошика і не бачить жодних змін на сторінці, не може знайти кошик і, що найважливіше, його ніщо не спонукає на нього переходити.

Міні-кошики і повнорозмірні кошики

Є дві основні форми кошика інтернет-магазину. Міні-кошики розташовуються збоку сайту або у правому верхньому кутку і включать в себе найнеобхіднішу інформацію, тоді як повнорозмірні кошики займають усю сторінку і показують більше важливих деталей. Найкраща практика — поєднувати обидва, пропонуючи лінк з міні-кошика на повнорозмірний. Чудово, коли міні-кошик, наприклад, в формі помітної і виділеної кольором іконки, супроводжує користувача по всіх сторінках під час продовження шопінгу і при цьому демонструє товари, які він уже встиг обрати.

Чіткі опції "перейти до оплати" і "продовжити покупки"

Кошик — остання сторінка перед етапом оплати, тож потрібно обов'язково запросити покупця перейти туди. Саме в цьому і полягає основна мета комерційного сайту. Однак, покупцям також варто запропонувати продовжити покупки. Тож ідеальний варіант — включити обидві опції, зробивши їх помітними і такими, які неможливо пропустити. В деяких магазинах сильний акцент робиться на те, щоб перевести покупця на сторінку оплати, забравши його зі сторінок каталогу. Це має сенс, якщо ви продаєте дорогі чи ексклюзивні речі, які купуються по одній. 

Вартість, чітка вартість і жодної додаткової вартості

Перш ніж користувач перейде до оплати, потрібно чітко йому показати вартість покупки і з чого вона складається: вартість товару, вартість доставки, знижки (якщо такі є) і, звісно, загальну суму. Включіть все і не додавайте нічого на наступних кроках, адже будь-які приховані доплати можуть підірвати довіру покупця, яка набагато важливіша за гроші.

Оплата і безпека

Хоча б повнорозмірний, якщо не міні-кошик, повинен включати в себе методи оплати і гарантії безпеки — як варіант, у вигляді іконок систем оплати і безпеки. 

Шрифти та інформаційна ієрархія

Інформація у кошику інтернет-магазину повинна бути представлена в легкому для читання і розуміння вигляді. Використовуйте чіткі, різноманітні шрифти, а також кольори та інші елементи дизайну, щоб логічно виділити певні елементи тексту залежно від їх важливості. 

Зберігання товарів

Суттєва відмінність інтернет-торгівлі від традиційних магазинів — це можливість зберігати товари в кошику і повертатися до них пізніше. Деякі магазини не надають такої можливості. Крім того, є практика встановлення ліміту часу, протягом якого кошик зберігає товари, що покликане підштовхувати людей до швидшої покупки. Однак, деякі магазини зберігають вміст кошика (за допомогою cookies), щоб він був завжди доступний покупцям і вони могли прийняти рішення з часом. Такий підхід виглядає більш дружнім до користувача.  

Перехресні продажі

Чому б не скористатися можливістю запропонувати схожі товари поряд із кошиком? "Клієнти також обрали", "вас також може зацікавити" — все це покликане спонукати клієнта купити ще щось.

Дякуємо, що читали ці поради з дизайну кошика інтернет-магазину. А тепер, в якості бонусу, додамо в ваш кошик нашу пропозицію ;) Ми готові вдосконалити або створити з нуля будь-який функціонал комерційного сайту, або ж розробити повністю новий інтернет-магазин за всіма правила юзабіліті. І оскільки в кошику повинен бути хороший call-to-action — запрошуємо вас зв'язатися з нами просто зараз ;)

Нехай ваш інтернет-магазин буде наповнений щасливими покупцями, а їхні кошики — вашими товарами!

Голосів: 1 Рейтинг: 5

Також по темі

1

Отож, який спосіб донести контент через мобільні пристрої є найбільш доцільним для вашого бізнесу? Сайт чи додаток? Порівняймо два варіанти, щоб прийняти оптимальне рішення.

2

Уже немає потреби носити з собою товстий гаманець і думати, що чим він товстіший, тим ширші можливості. Тоненький мобільний пристрій здатен на значно більше, коли йдеться про платежі! Він може...

3

Обираючи між фізичними та інтернет-магазинами, значна кількість людей у ​​всьому світі надасть перевагу другому варіанту — сидіти в м’якенькому кріслі у себе вдома, не нудячись у черзі. Тож, їхня...

4

Нам дуже сподобалось розповідати про плюси використання Drupal разом з AngularJS у веб-розробці (Drupal...

5

Організація заходів — справжнє мистецтво, і важливим штрихом до вашого шедевру буде створення сайту, що...

Subscribe to our blog updates