Персоналізація інтернет-магазину як шлях до підвищення продажів Пропонувати правильний товар в правильний момент правильній людині — ось мистецтво комерції. Такий ефект може забезпечити персоналізація інтернет-магазину. Вона допомагає максимізувати продажі, підвищувати рівень юзабіліті інтернет-магазинів і так далі. Більше деталей про персоналізацію інтернет-магазину — в нашому пості.
Що таке персоналізація інтернет-магазину?
Персоналізація інтернет-магазину — набір технік для показу індивідуальних пропозицій різним покупцям. Це може бути внутрішній контент, спливні вікна, інформаційні блоки, позасайтовий маркетинг і багато іншого.
Індивідуалізація базується на визначеній технічно або запитаній відкрито інформації про користувачів:
- історія покупок
- історія переглянутих товарів
- випадки покинутого кошика
- час перебування на сайті
- перший візит чи повторювані візити
- особисті дані (наприклад, ім’я, вік, стать, день народження)
- географічне розташування/IP-адреса
- канал, з якого прибув клієнт
- специфічні контекстні фактори (наприклад, погода в локації користувача)
- поведінка інших користувачів
і багато іншого.
Чому персоналізація інтернет-магазину важлива?
Застосована правильно, з максимумом поваги і мінімумом втручання, персоналізація інтернет-магазину здатна принести багато користі бізнесу. Зокрема:
- Конверсії та прибутки зростають завдяки краще підібраним пропозиціям.
- Персоналізація підвищує юзабіліті, дозволяючи клієнтам швидко знаходити більш релевантні товари посеред «океану» інших.
- Індивідуальний підхід дає клієнтам відчути себе цінними і будує лояльність до бренду.
- Персоналізація підвищує середній час перебування на сайті, що, з-поміж інших переваг, дуже сприятливо для SEO.
Популярні стратегії персоналізації інтернет-магазину
Персоналізація на базі геоданих
Використовуючи географічне розташування клієнта, можна: запросити або перенаправити на версію сайту для конкретного регіону або мови показувати ціни у відповідній валюті (або пропонувати перемкнути на неї) вказувати час доставки до цієї країни конвертувати розмірну сітку в ту, що актуальна для цієї країни показувати першими ті товари, що найбільше купувалися з цієї країни і багато іншого.
Ще цікавіша техніка персоналізації — використовувати контекстні фактори на кшталт погоди і пропонувати відповідні товари. Це може супроводжуватись такими фразами, як «Привіт, ми знаємо, що в Лондоні дощ, але у нас є для вас чудові парасольки і плащі». В момент дощу клієнти дійсно думають про ці товари. До того ж, відчувають вашу турботу.
Показ переглянутих товарів
Звична для інтернет-магазинів ситуація, коли клієнти переглядають товари, вони їм подобаються, але готовності до покупки поки що немає. Для рішення про покупку може знадобитись другий погляд на переглянуті речі. Дуже зручно не шукати знову і знову річ, яка сподобалась.
Приклад: мультидоменний інтернет-магазин JYSK, створений нашою командою:
Пропозиції інших товарів
Ще один набір цікавих технік персоналізації стосується рекомендацій інших товарів. Вони можуть бути: з тієї самої категорії, ніж проглянуті товари з тієї самої колекції такі, що збігаються за кольором чи стилем такі, що підходять одне до одного за функціональністю і так далі.
Залежно від цінової категорії проглянутих товарів, можна також спробувати техніку “up-selling” і показати клієнту товари з дещо вищою ціною, ніж ті, що він проглядав.
Показ вибору інших покупців
Клієнти почуваються впевненіше, коли вони знають, що обирають інші. Тут є багато можливостей. Можна показувати:
- що переглядали інші покупці
- що вони переглядають зараз
- що вони врешті-решт купили
- скільки людей зараз переглядає конкретний товар
- скільки одиниць товару залишилось у зв’язку з такою шаленою популярністю
- які товари є бестселерами в категорії
Пропозиція знижки відвідувачам, що прийшли вперше
Чудова практика — заохочувати нових відвідувачів, показуючи їм купони зі знижкою на першу покупку. Натомість, ви можете попросити їхню електронну адресу та отримуєте шанс зібрати більше інформації для розширення клієнтської бази.
Персоналізовані привітання залогіненим користувачам
А ось проста, але потужна техніка персоналізація інтернет-магазину чи іншого сайту. Покупці відчують вашу гостинність завдяки індивідуальним привітанням на сайті з використанням імені. Це можна супруводжувати привітаннями зі святами та днями народження клієнтів.
Листи про покинутий кошик
Покидання кошика з товарами — частий феномен, але завжди є шанс на вдале завершення перерваної покупки. Одна із популярних позасайтових технік персоналізації інтернет-магазину — електронні листи зі змістом на кшталт «Ви лишили дещо в кошику». Дружелюбність, ненав’язливість та креативність у цих повідомленнях підвищують шанси на успіх.
Спробуйте персоналізацію з нашою командою
Щоб втілити всі ці та інші техніки персоналізації на вашому сайті, варто найняти розробників у галузі інтернет-комерції.
Наша веб-агенція готова зробити ваш магазин персоналізованим, використовуючи найкращі практики та інструменти персоналізації. Нехай розпочнеться велика та вдала персоналізація!