Drupal 8 — це найновіша версія Drupal, до якої зараз привернено багато уваги серед спільноти Drupal. Уже вийшов його мінорний реліз Drupal 8.3.0. Кожна його особливість є цікавою і описаною нами в колекції статей про Друпал 8. У сьогоднішньому блозі Друпал 8 також буде в центрі уваги, однак, з аспекту SEO. Ми розглянемо, які модулі та які інші функції D8 призначені для оптимізації вашого веб-ресурсу для пошукових систем.
SEO-поради для вашого сайту на Drupal 8:
Скористайтеся перевагами модулів Drupal 8 для SEO
В одній з наших попередніх статей ми пропонували найважливіші SEO-модулі для Друпал 7, які майже всі випустили свої версії для Друпал 8, тож тепер можете використовувати їх і для свого сайту на Drupal 8.
Поки метатеги впливають на ранжування, модуль Metatag залишатиметься важливим, оскільки він автоматично генерує відповідні та унікальні назви, мета-описи та мета-ключові слова для кожної сторінки.
Якщо ви хочете, щоб пошукові системи сканували ваш сайт ефективніше і підтримували свої результати пошуку в актуальному стані, XML sitemap допоможе вам отримати бажану індексацію.
RobotsTxt створює файл robots.txt, за допомогою якого ви можете заборонити доступ пошуковим системам до певних сторінок вашого сайту. До прикладу, варто забороняти індексування сторінок з не унікальним контентом (плагіат, машинний переклад), особистих акаунтів користувачів, корзини в інтернет-магазині, форми для замовлення, форми зворотнього зв’язку чи будь-які інші форми з полями для заповнення тощо.
Зазвичай при пагінації, тобто на однотипних сторінках, пронумерованих по порядку, повторюються ті самі зображення, уривки текстів (описи в розділах товарів на сайтах електронної комерції), метатеги тощо. Ось чому пагінація дуже часто може стати причиною небажаного дублювання контенту. Це явище може призвести до зниження позицій серед результатів пошуку і, відповідно, до втрати органічного трафіку.
Ми хочемо, щоб ви звернули особливу увагу на один особливий модуль Drupal 8, який, будучи найбільш потужним, фактично нічого не робить, як сказав Роберт Ші з IBM. Це ваш розумний консультант і порадник модуль SEO Checklist, який радитиме, які модулі потрібно встановлювати, які налаштування робити та інші корисні речі. Він надає вам список завдань, посортованих по категоріях і фіксує їх виконання. Якщо ви володієте базовими знаннями та навичками з пошукової оптимізації, то модуль SEO Checklist допоможе вам оптимізувати власний сайт для пошукових систем.
Переконайтеся, що ваші URL-адреси чисті
Чисті URL-адреси високо оцінюються пошуковими системами. Переконайтеся, що ваші URL-адреси є зрозумілими та не містять слів, що не стосуються веб-сторінки, до якої вони належать.
Вам не доведеться створювати URL-адреси вручну, якщо ви використовуєте модуль Pathauto. Він автоматично генерує URL-адреси для різних типів контенту на основі шаблонів, які ви самі вказуєте і можете змінювати.
Якщо ви нещодавно переміщали свій контент в межах сайту, то скористайтеся модулем Redirect. Він дозволяє створити перенаправлення 301 «Переміщено назавжди», щоб переспрямувати відвідувачів вашого сайту зі застарілих та невідповідних URL-адрес до нових та актуальних.
Враховуйте hreflang для міжнародного SEO
Якщо ви ведете міжнародний бізнес, представлений в Інтернеті, тоді не слід ігнорувати міжнародне SEO. Дозвольте пошуковикам визначати, які країни є вашою ціллю і які мови треба використовувати.
Щоб відобразити правильну мову або регіональну URL-адресу для відповідної аудиторії на сторінці результатів пошуку, Google використовує атрибути hreflang, а саме rel="alternate", hreflang="x". Якщо ви хочете вставити ці атрибути у код вашого веб-сайту, використовуйте Alternate hreflang. Цей модуль додає теги hreflang на кожну сторінку автоматично.
Окрім модуля XML sitemap, згаданого вище, також хочемо відзначити модуль Simple XML sitemap, який буде корисним, якщо ви маєте багатомовну аудиторію та ведете еквівалентні версії ваших сторінок кількома мовами або кількома варіантами мов. Проста мапа сайту XML допомагає вам відповідати останнім стандартам Google, створивши карту сайту hreflang.
До речі, одним із вдосконалень Drupal 8 є те, що модулі, відповідальні за підтримку мови та перекладу, вже вбудовані в ядро, на відміну від D7. Крім того, згідно з Drupal 8 Multilingual Initiative (D8MI), Друпал 8 може бути встановленим на 94 мовах. Як ви знаєте, чим більше мов, тим більше клієнтів, яких можна охопити. Отже, якщо у вас є багатомовна аудиторія, D8 дає чудові можливості справлятися з нею.
Інтегруйтеся з Google Analytics з легкістю у Друпал 8
Хто краще, ніж Google — компанія, яка володіє найпотужнішою і найпопулярнішою однойменною пошуковою системою — знає все про пошукову оптимізацію? Хто, як не Google, може ґрунтовно проаналізувати та надати звіти, беручи до уваги які, ви зможете зробити свій сайт чи додаток більш Google-дружнім та SEO-дружнім?
Ми впевнені, що ви чули про найпоширеніший сервіс веб-аналітики від Google. Ви, можливо, навіть вже використовували Google Analytics, щоб відслідковувати і аналізувати трафік свого веб-ресурсу та отримувати звіти. Отож, про що ми хочемо повідомити вам зараз, так це про простий шлях до GA завдяки D8.
Інструмент Google Analytics надає вам фрагмент коду відстеження, який слід вставити у код кожної сторінки. Робити це вручну довго і виснажливо. Друпал 8 дарує свій модуль для спрощення цього процесу. В одному з наших попередніх статей ми детальніше показали, як інтегрувати Google Analytics з Drupal 8 у декілька простих кроків за допомогою модуля Google Analytics.
Якщо у вас є будь-які питання стосовно Друпал чи стосовно пошукової оптимізації вашого веб-сайту, будь ласка, звертайтеся до наших фахівців, котрі завжди готові допомогти.