Сфера торгівлі в наш час активно переміщується в інтернет тому, що це
масштабна територія, де продавці та покупці з усього світу можуть
знаходити один одного і робити замовлення в будь-який зручний час доби.
Можливо, ви вже навіть маєте власний сайт електронної комерції на Drupal.
Дропшіпінг (пряма доставка) є популярним способом торгівлі в інтернеті, який не вимагає початкових інвестицій ні в матеріали, інструменти і працю, необхідні для виробництва, ні в покупку готових товарів у виробника чи оптовика. Підприємці, які цим займаються фактично навіть не бачать самих продуктів і не потребують місця для їх зберігання на складі. Вони лише збирають замовлення і платежі від клієнтів, а потім передають їх постачальнику, який вже відправляє продукцію покупцеві напряму. Легко і мало ризику, чи не так? Отже, якщо ви вирішили розпочати такий бізнес і визначилися зі своєю нішою ринку і вибрали постачальника, тоді пора приступати до створення сайту дропшіппінгового інтернет-магазину.
Кроки до створення онлайн-магазину прямої доставки
Вибір платформи для дропшипінгового ресурсу
Спочатку необхідно обрати платформу для створення сайту на ній. Оскільки Drupal — це CMF з відкритим вихідним кодом, платформи, основані на Drupal, безкоштовні, отже, економічно вигідні для вас. Ubercart і Drupal Commerce є найбільш популярними з них і мають релізи для найновішої 8-ї версії Друпал.
Ubercart володіє всім, що потрібно для започаткування дропшіпінгу онлайн. Наприклад, він дозволяє легко створювати багато аналогічних товарів через спеціальні налаштування для кожного класу товарів. Акаунти клієнтів автоматично генерується на основі їхніх адрес електронної пошти. Протоколи активності дозволяють відстежувати всі зміни, внесені в замовлення. Розроблений для постійного вдосконалення, Ubercart є дуже гнучким і відкритим для нових прогресивних рішень.
Drupal Commerce є чудовою платформою, що дозволяє створювати не тільки сайти будь-якого масштабу, але додатки. Складаючись з модулів, він може легко кастомізуватися для задоволення ваших зростаючих потреб. Доступна інтеграція зі сторонніми системами, в тому числі платіжними. Зараз доступний Drupal Commerce 2.x, який встановлюється тільки за допомогою Composer і вимагає Drupal 8.3.0 або новішої версії. Це означає, що Drupal Commerce постійно активно підтримується і його поновлення спрямовані на модернізацію веб-ресурсів, покращення користувацького досвіду і збільшення продажів.
Вибір теми
Тема є першим, що впадатиме у вічі відвідувачам, коли вони бачитимуть сайт. Подбайте, щоб ваша тема була і красивою на вигляд, і зручною у навігації, щоб привабити користувачів і спонукати їх залишитися на вашому інтернет-магазині якомога довше.
Drupal пропонує різноманіття тем, безкоштовних для встановлення, легких у налаштуванні і адаптованих під мобільні пристрої. Перевірте нашу підбірку чудових респонсивних Drupal-тем 2016. Ви також можете створити підтему або зовсім нову кастомну тему, якщо забажаєте, але існує і достатньо готових безкоштовних, з яких можна вибрати щось на ваш смак.
Створення обов’язкових сторінок
Сторінки товарів є головною складовою частиною будь-якого веб-сайту онлайн-торгівлі і ваш сайт прямої доставки не є винятком тому, що продукція є головною причиною, чому відвідувачі заходитимуть на ваш сайт. Якщо ви хочете, щоб користувачі робили замовлення і покупки, спробуйте зробити ваші сторінки продуктів помітними, цікавими, такими, що запам'ятовуються, красивими та інформативними. Ці сторінки повинні, без сумніву, містити зображення товарів, їх ціни та базові характеристики.
Фотографії вибирайте високої якості, чіткі і відповідні до опису. До речі, ви можете використати Drupal-модуль Field image tooltips. Він дозволяє додавати велику картинку з декількома товарами і позначати на ній точки, при натисненні на які користувачам відкривається модальне вікно з детальнішою інформацією про вибраний об'єкт.
Описи до товарів можуть бути надані вашим постачальником. Тож, опирайтеся на них під час копірайтингу чи рерайтингу, але не копіпастіть повністю. Адже, якщо ви хочете виділятися з-поміж конкурентів і високо ранжуватися пошуковими системами, тоді не забувайте про цінність унікального контенту.
Іншими типами наповнення дропшіпінгового сайту можуть бути: огляди товарів, інструкції з використання, туторіали, форуми, опитування і т. д. відповідно до вашої контент-маркетингової стратегії.
Окрім сторінок товарів, створіть також «Про нас», «Контакти», «Відгуки», «Політика конфіденційності», «Питання і відповіді», «Бестселери», «Нові продукти» та інші сторінки, специфічні для вашої ніші ринку.
Створення обов’язкових опцій на сторінках
Кошик дозволяє користувачам вибирати і переглядати товари перед покупкою. Вам, як дропшіперу, необхідно буде збирати не тільки замовлення, а й платежі від клієнтів, щоб потім відправити їх до постачальника. Таким чином, ваш дропшіппінговий сайт повинен надати юзерам можливість оплачувати онлайн і, бажано, можливість вибирати спосіб оплати. Оскільки Drupal є дуже гнучкою CMF, він може легко інтегруватися з багатьма платіжними системами, в тому числі і з мобільними платіжними системами, адже більшість людей звикла оплачувати покупки з мобільних пристроїв. Ще одне мобільне рішення — респонсивний дизайн, який допоможе вашому сайту високо рейтингуватися при мобільному пошуці і бути SEO-дружнім. Зробити крок до мобільного світу разом з Друпал легко.
Пам'ятайте, що ви завжди можете покращувати ваш сайт після того, як він запуститься. Зв'яжіться з нашою командою досвідчених фахівців з Drupal, щоб розробити власний дропшіпінговий сайт, а також для його підтримки, оптимізації та підвищення безпеки.