Труднощі, з якими стикаються цифрові маркетингові агентства

03.02.2017
Труднощі, з якими стикаються цифрові маркетингові агентства
Автор:

Якщо ви працюєте у сфері цифрового маркетингу, яка має складну і багатокомпонентну структуру, то ви, вочевидь, стикалися з деякими важкими аспектами в своїй роботі. Можливо, ви читали про нас на drupal.org. Якщо ж ні, то варто дізнатися, що цифрові маркетингові агентства також входять до нашого списку клієнтів, яким ми готові допомогти, і маємо достатній досвід такої співпраці. Ця стаття може стати вам у нагоді. Ми знаємо ваші бажання, потреби, проблеми і як з ними впоратися. Зараз ми згадаємо найбільш поширені труднощі, з якими стикаються цифрові маркетингові агентства. Читайте нижче, щоб перевірити, чи трапляються у вас такі ж самі та з'ясувати, як ми можемо вам допомогти.

Труднощі, з якими стикаються цифрові маркетингові агентства, коли вони шукають:

Найкращі таланти

Від залучення кандидатів і до оцінювання їхніх знань і вмінь, процес пошуку ідеального працівника може тривати місяцями або й більше. Роботодавці шукають людей з різними і навіть протилежними наборами навичок, і технічних і творчих водночас. Також, зростання кількості людей, які працюють віддалено спричинило збільшення людей з поганою трудовою етикою і слабка готовність навчатися новому. Непостійність фрілансерів є ненадійною.

Рішення

Співпрацюйте з веб-компаніями, адже вони дорожать своєю репутацією, піклуються про її підтримку і, таким чином, є більш відповідальними, на відміну від фрілансерів. Ще одна причина полягає в тому, що ви отримаєте цілу команду з різних талантів під одним дахом. Наприклад, ми можемо запропонувати вам професійну допомогу наших розробників, UI/UX-дизайнерів, QA тестерів, спеціалістів з SEO та багато іншого. Робота в команді, яка передбачає проведення нарад, дискусій, обговорень, обмін ідеями та досвідом, забезпечує плідні результати. Більше того, коли один розробник потребує вихідного дня, його легко може замінити колега, адже організація — це єдиний організм. В її пріорітетах є виконання отриманих завдань не залежно від обставин. Чим масштабніша веб-агенція, тим вона більш зацікавлена в тому, щоб клієнти та партнери залишилися задоволеними, адже, знову ж таки, відгуки клієнтів впливають на репутацію, створювану роками.

Шукаючи таланти, ви, ймовірно, також враховуєте і рентабельність інвестиції (ROI) та свій бюджет. Шукайте компанію, яка пропонує невисокі ціни разом з високою якістю програмування. Як це можливо? Читайте в нашій статті поряд з іншими причинами доручити розробку сайту українським аутсорсинговим компаніям. Також зверніть увагу на деякі статистичні дані про Україну як аутсорс-партнера. Якщо ви тільки розпочали власну справу, ми можемо назвати 9 причин аутсорсити стартап.

Ще один варіант, окрім фрілансерів і аутсорсингу — це найняти штатного працівника. Однак, цифрові маркетингові агенції, як правило, не можуть забезпечити їм повсякденну зайнятість, оскільки розробка веб-сайтів та додатків не є основною функцією і ціллю цифрового маркетингу, а лише складовою загального процесу просування продуктів і послуг клієнтів. Також, деякі законодавчі питання можуть спричинити додаткові труднощі.

Тож, здається, найкращий варіант в пошуку талантів — найняти аутсорсингову компанію з веб-розробки та підтримки сайтів.

100% зосередженість на завданні

Нелегко знайти людей, котрі б цілковито розуміли специфіку вашої організації, поважали ваші цінності та пріоритети і могли б адаптуватися під них. Звісно, ви можете зібрати команду розробників у своєму місті чи країні, і розмістити її у своєму офісі, але у такому разі ризикуватимете зіткнутися з тими ж проблемами стосовно штатних робітників, які згадувалися вище. Чи взагалі можливо аутсорсити і при цьому отримувати відчуття, ніби ви працюєте з людьми, які є повноцінною частиною вашої основної команди?

Рішення

Виділена персональна команда розробників. Це модель співпраці, коли веб-компанія на тривалий термін виділяє команду, яка працює виключно над вашими проектами. Це забезпечує максимальне зосередження на завданні. Протягом цього періоду вони мають змогу зібрати ґрунтовні знання про стратегію, пріорітети вашого агентства і отримати глибоке розуміння ваших бізнес-цілей. Це допомагає команді досягти вищої ефективності робочого процесу і прискорити життєвий цикл проекту.

Орієнтування в сучасних тенденціях

Ми живемо в еру технологій, що стрімко розвиваються. Вміння встигати за трендами дуже важливе. Власне, воно визначає, чи здатні ви вистояти конкуренцію. Однак, постійно тримати руку на пульсі нелегко.

Якщо ви цифровий маркетолог, то ви повинні відслідковувати тренди реклами, масмедіа, соцмедіа, веб-дизайну і багато іншого. Ви повинні бути в курсі про те, що нового з'являється на цифровому ринку. Наприклад, які нові критерії були включені для алгоритмів пошукових систем, які нові інструменти для веб-аналітики стали доступними і так далі, адже вам варто знати, які нові можливості нададуть ці новинки вам і вашим клієнтам, як отримати максимум переваг. Найбільш обтяжливим для маркетологів є слідкування за змінами у комп'ютерних програмах, модулях, плагінах з усіма їх версіями оновлень, доповнення та розширень.

Рішення

Люди, які добре розбираються в особливостях програмних та інформаційних технологій та їх трендах — це веб-розробники. Якщо ви наймаєте команду таких спеціалістів, вони допоможуть вам у технічних питаннях, що дозволить обрати правильні технології для досягнення маркетингових цілей та інтегрувати їх у проекти клієнтів.

Професійні веб-шопи завжди зацікавлені у впровадженні сучасних рішень. Вони постійно моніторять та аналізують тренди, що домінують і домінували минулого року та роблять прогнози на майбутній рік. Наприклад, ми робили підсумци щодо трендів веб-дизайну 2015 та передбачали тренди електронної комерції 2017. Ми також публікуємо багато постів, присвячених кожній новинці окремо, описуючи її в деталях. Майже кожна веб-компанія веде блог на своєму офіційному сайті, тому що це важливо для підвищення обізнаності людей про тенденції, і щоб пізніше втілити їх в життя.

Працюючи протягом тривалого часу, серйозні агенції з веб-розробки регулярно аналізують технології, які вони впровадили, роблять висновки, базуючись на власному досвіді, ведуть статистику, фіксують досягнення, формують цілі та завдання на майбутнє, публікують звіти, прагнучи до досконалості і безперервного розвитку. Ви можете переглянути, для прикладу, наші підсумки 2015 та 2016 років.

Отож, звісно, щоб охопити геть усі питання, труднощі і проблеми, можна писати безкінечно, тому ми виділили головні. Поділіться з нами тим, що вас хвилює, і ми запропонуємо вашому агентству цифрового маркетингу рішення, відповідно до ваших цілей, цінностей та сучасних тенденцій. Наша команда чекає початку партнерської співпраці.

Голосів: 1 Рейтинг: 5

Також по темі

1

Кошики або візочки в інтернет-магазині — як їх на назви, суть у них одна. Завдяки ним покупці можуть переглянути товари, які вони обрали і перейти до оплати. Серед найкращих практик...

2

Отож, який спосіб донести контент через мобільні пристрої є найбільш доцільним для вашого бізнесу? Сайт чи додаток? Порівняймо два варіанти, щоб прийняти оптимальне рішення.

3

Уже немає потреби носити з собою товстий гаманець і думати, що чим він товстіший, тим ширші можливості. Тоненький мобільний пристрій здатен на значно більше, коли йдеться про платежі! Він може...

4

Обираючи між фізичними та інтернет-магазинами, значна кількість людей у ​​всьому світі надасть перевагу другому варіанту — сидіти в м’якенькому кріслі у себе вдома, не нудячись у черзі. Тож, їхня...

5

Нам дуже сподобалось розповідати про плюси використання Drupal разом з AngularJS у веб-розробці (Drupal...

Subscribe to our blog updates