Ви задоволені використанням платформ інтернет-банкінгу?
Теоретично, набагато легше здійснювати банківські операції з дому або на ходу, ніж їхати кудись і чекати в черзі. На практиці, все не так просто. Складне планування, десятки різних секцій на панелі управління і ще десятки підгруп на шляху до історії транзакцій. Звучить знайомо? Навігація по більшості банківських вебсайтів викликає розчарування і відчуття марнування часу.
UX дизайнери в InternetDevels вирішили поділитися їхніми поглядами на те, яким має бути UX дизайн онлайн-банкінгу. Дізнайся про наш підхід до успішних дизайнерських рішень для фінансових компаній.
Чому UX дизайн важливий для фінансових сервісів?
Люди не люблять мати справу з банківськими операціями, тому що вони не розуміють як функціонують банки. Середньостатистичний банк пропонує так багато сервісів, що клієнти губляться серед усіх можливих опцій. Насправді, вони використовують тільки декотрі функції. Інтернет-банкінг повинен бути більш зрозумілим та клієнтоорієнтованим.
Якщо клієнт не задоволений платформою, якщо UX дизайн викликає труднощі користування, він покине вебсайт і більше не повернеться назад. Набагато легше використовувати інший сервіс інтернет-банкінгу, ніж марнувати час, намагаючись здійснити транзакцію. Саме у таких ситуаціях вирішальну роль грає UX дизайн.
Приємне користування інтернет-банкінгом можливе лише завдяки хорошому UX. Наші веб розробники намагаються вдосконалити розуміння клієнтів про фінансові онлайн сервіси створюючи зрозумілий та інтуїтивний дизайн.
Як ми підвищуємо рівень UX дизайну інтернет-банкінгу?
1. Проведимо UX дослідження.
Перше, з чого повинна починати будь-яка фінансова компанія — це дослідження болючих місць користувачів при взаємодії з інтернет-банкінгом. UX дизайн має орієнтуватися на потреби та поведінку користувачів. Будь-який онлайн сервіс має бути простим, зрозумілим та інтуїтивним для клієнтів.
2. Генеруємо UX інтернет-банкінгу.
Після того, як ви визначили основні болючі точки, потреби та інтереси клієнтів, саме час почати генерування ідеального UX онлайн-банкінгу. Створіть план, як саме користувачі будуть взаємодіяти з продуктом аби задовольнити всі потреби. Після цього, переність усі свої ідеї на прототип продукту. Прототипи допомагають протестувати функціональність та зручність використання. Після отримання відгуків і коригування помилок, які могли з’явитися, ви можете починати розробку користувацького інтерфейсу.
3. Створюємо дизайну для інтернет-банкінгу.
Подумайте, які вкладки шукають ваші потенційні клієнти. Зробіть доступ до них легким. Уникайте усіх додаткових секцій та підгруп. Процес здійснення будь-якої фінансової операції має бути простим та інтуїтивним. Створіть готові шаблони для кращого UX.
4. Переконуємося у правильному плануванні.
Усі елементи дизайну мають розміщуватися відповідно до їхнього пріоритету для UX. Використовуйте різні засоби візуалізації, такі як розмір шрифту, колір та форма аби допомогти користувачам слідувати банківським операціям інтуїтивно. Не забудьте згрупувати елементи за відповідністю.
5. Розробляємо UX дизайн інтернет-банкінгу для мобільних пристроїв.
Ще одна річ, про яку варто згадати — це UX дизайн онлайн-банкінгу для мобільних пристроїв. Клієнти повинні мати змогу отримати доступ до платформи через будь-який пристрій. Більшість людей користуються смартфонами замість комп’ютерів для мобільного банкінгу.
Наше бачення UX дизайну інтернет-банкінгу
- Навігація по сайту має бути зрозумілою та інтуїтивною.
- Необхідні покрокові інструкції, що описують здійснення банківських операцій.
- Контакти мають бути на видному місці.
- Посилання мають відкриватися у новій вкладці.
- Приділити особливу увагу кольору, контрасту, тексту та темі дизайну.
- Створити карту сайту.
- Зробити сайт доступним для пошуку.
- Оптимізація картинок.
Звичайно, це не повний список опцій, що необхідні для успішного UX дизайну інтернет-банкінгу. Однак, ми виділили найголовніше. Зв’яжіться з нами для рішення, що приносить справжні результати.
Як команда InternetDevels співпрацює з клієнтами?
Усі наші проекти проводяться під повним контролем замовника. Ми постійно спілкуємося через скайп, таск трекер, емейл та інші онлайн сервіси. Прогрес проекту відслідковується клієнтом, що дає йому змогу залишати відгуки та коментарі. Окрім того, замовник має доступ до дизайну та концептів і може брати участь у процесі розробки.
Наша співпраця включає в себе щоденні перевірки та звіти для того, щоб клієнт мав повний контроль над нашими UX послугами. Ми створюємо позитивний фінансовий UX і переконуємося, що наші клієнти втілюють найкращі практики UX дизайну інтернет-банкінгу в життя.
Збільшіть довіру до вашого інтернет-банкінгу
Ми заохочуємо вас дотримуватися цих порад і створювати найкращі рішення для ваших клієнтів. Сподіваємося, ви використаєте ці поради щодо UX дизайну. Ми завжди поряд, якщо вам необхідна допомога чи підтримка.
В InternetDevels, ми можемо вирішити будь-які задачі пов’язані з UX дизайном інтернет-банкінгу. Ви з нами? Пишіть нам, аби скористатися нашими послугами.