Категорії

Адаптуйте дизайн інтернет-магазину для мобільних користувачів

04.10.2017
Адаптуйте дизайн інтернет-магазину для мобільних користувачів
Автор:

Сьогодні мобільність має велике значення і тому заслуговує на вашу увагу. Якщо хочете, щоб ваш бізнес вистояв конкуренцію, то повинні запитати себе: чи є ваш сайт дійсно адаптованим під мобільні пристрої? Чи потрібно зробити мобільний UX дизайн? Зараз ми хочемо зосередити увагу на електронній комерції, оскільки існує велика кількість сайтів, які продають в Інтернеті. Ми пропонували вам поради щодо юзабіліті сайтів електронної комерції, і тепер ми хочемо, щоб ваші інтернет-магазини ще й пристосували свій дизайн для мобільних користувачів.

Особливості дизайну, які покращать мобільний досвід покупок в інтернеті

Спрощений дизайн інтерфейсу

Безлад на веб-сторінках викликає плутанину в головах тих, хто це бачить. Ось чому не варто загромаджувати інтернет-магазини надмірними банерами, зайвими міжсторінковими посиланнями, рекламою тощо. Беручи до уваги також малі розміри мобільних екранів, краще не розпорошувати увагу користувачів на багато неважливих елементів інтерфейсу. Якщо ви хочете продати товари, то допоможіть покупцям зосередити увагу лише на цих товарах.

Легкі кліки для всіх пальців

На відміну від настільних комп'ютерів з мишею та курсором, мобільні пристрої зазвичай передбачають використання сенсорної панелі або сенсорного екрана. Отже, не забувайте, що мобільні користувачі мають як тонкі, так і широкі пальці. Також пам'ятайте, що одним великим пальцем або двома великими пальцями користуються більшість мобільних користувачів, ніж порівняно більш тонкими вказівними пальцями.

Забезпечте зручну фізичну взаємодію з мобільним користувацьким інтерфейсом для всіх відвідувачів сайту з різними звичками тримання гаджетів. Зробіть свої кнопки заклику до дії та гіперлінки достатньо великими і наблизьте їх до боків та нижньої частини екрану. Це забезпечить легку навігацію для всіх користувачів вашого сайту та вбереже їх від випадкового натиснення та виконання не намірених дій.

Пам'ятайте, що позитивний мобільний досвід — це той, який не вимагає зуму, збільшення, лише прокручування.

Пріоритетний контент

Не важливо, яке мобільне рішення ви обрали — адаптивний дизайн, мобільна версія вашого сайту або навіть додаток — найважливіший контент має бути у пріоритеті. В умовах невеликих розмірів екранів найнеобхідніші функції повинні бути легко знайдені та досягнуті для зручності використання. Цей пріоритетний контент включає пошуковий рядок, категорії продуктів, кошик, вхід в обліковий запис, реєстрація і контактні дані. Він може бути представлений у формі кнопок, піктограм, гіперпосилань, спливаючих вікон, випадаючого меню тощо. Важливо те, що цей контент повинен бути легко доступним з кожної вашої сторінки, щоб допомогти користувачам зручно шукати, реєструватися, звершувати покупку чи відправляти електронні повідомлення.

Зробіть опцію "покупка в один клік" помітною

Користувачі не люблять довгих процедур заповнення незліченних форм. Необхідність реєстрації відлякує тих, хто купує у вас вперше. Отже, не примушуйте нових відвідувачів сайту одразу ставати постійними клієнтами, коли вони ще не готові, і дозвольте користувачам здійснити покупку без реєстрації.

Однак, мати високий ризик того, що користувачі мобільних пристроїв не помітять "Купити без реєстрації" рівноцінно відсутності такої опції взагалі. Тому, зробіть її дизайн помітним (помітнішим, ніж кнопки лог-ін) та помістіть у верхню частину кожної сторінки. Знак безпеки додасть впевненості при першому контакті з вашим інтернет-магазином.

Завжди тестуйте, щоб знайти свій найкращий варіант

Ви можете прочитати багато загальних рекомендацій, базованих на чужому досвіді, але якщо хочете знайти більш конкретне рішення для конкретно вашої ситуації, то проведіть A/B тестування, щоб визначити, яка версія вашого веб-сайту для мобільної електронної торгівлі (або додатка) більш ефективна. Це схоже на опитування, оскільки допомагає дізнатись тисячі думок користувачів. Погодьтеся, що ніхто краще, ніж ваші користувачі не може знати, що ефективніше працюватиме для ваших користувачів. Навіть відносно незначні зміни у веб-дизайні можуть дати грандіозні результатів, що вплинуть на продажі.

Якщо вам потрібна професійна допомога щодо мобільного веб-дизайну чи сайту електронної комерції загалом, зв'яжіться з нами.

Голосів: 1 Рейтинг: 5

Також по темі

1

Будь-який сайт чи додаток має бути не тільки багатофункціональним, але й привабливим, тож він потребує роботи UX...

2

Давайте зануримося в світ шкідливих порад, поганих прикладів та мистецтва набридати користувачам за допомогою невдалого дизайну. Менше клієнтів — менше клопоту! Тож оцініть невдалі та надокучливі...

3

Є спеціальні Drupal-теми, що ідеально підходять для сайтів будівельних фірм. Вони допомагають будівельним компаніям легко та красиво презентувати свої пропозиції завдяки готовим шаблонам сторінок...

4

Згідно з найкращими традиціями респонсивного дизайну, сайт ідеально підлаштовується під екран будь-якого...

5

Більше чудових дизайн-трендів у спеціальних підбірках для вас! Минулого разу ми показували вам приклади сайтів з...

Давайте обговоримо ваш проект у всіх деталях

Шукаєте хороших Drupal-розробників? А ми тут! Яким би ви хотіли бачити проект своєї мрії? Зв’яжіться з нами і розкажіть про це. Із задоволенням втілимо вашу мрію в життя!

Приєднуйтесь до людей, які вже підписалися!

Хочете бути в курсі важливих і цікавих речей, що відбуваються? Ми інформуватимемо Вас про розвиток та нові події в Drupal, дизайні, тестуванні та ін.

Відпишіться у будь-який час