Транспортно-логістичні компанії потребують потужного представлення в інтернеті, щоб бути конкурентними на ринку. Тож вони дуже виграють від професійного сайту, який здатен поширювати інформацію про їхні послуги, підвищувати задоволеність користувачів і збільшувати продуктивність сервісу.
В інтернеті можна знайти багато безкоштовних шаблонів логістичних сайтів, але кастомна веб-розробка є набагато кращою за подібні рішення. Давайте подивимося, що необхідно для того, щоб створити сайт логістичної компанії.
Типи сайтів логістичних компаній
Можна відзначити такі основні типи сайтів логістичних компаній:
- сайти компаній, які здійснюють перевезення вантажів самостійно, тож вони представляють їхні послуги
- логістичні маркетплейси, що з'єднують операторів логістичних послуг із клієнтами (виробниками товарів, підприємствами роздрібної торгівлі і т.д.)
Дизайн сайтів логістичних компаній: корисні опції
Тож від якої функціональності отримають користь сайти транспортно-логістичних компаній? Все залежить від типу бізнесу, які ми описували вище, але в будь-якому випадку є дуже рекомендовані опції.
Відстеження замовлення в реальному часі
Для клієнтів дуже важливо тримати руку на пульсі і знати, де знаходиться відправлення. Тож важливість відстеження замовлення на сайті логістичної компанії важко переоцінити. Клієнту лише потрібно ввести ID відправлення у спеціальне поле. На сайтах провідних провайдерів логістичних послуг така можливість є. Вона не тільки додає зручності і знижує стрес, але й також може попередити випадкові затримки чи помилки, і таким чином врятувати вашу репутацію.
Обрахунок вартості і прогноз часу
Вчасна доставка є надзвичайно важливою для підприємств, у яких від цього залежать робочі процеси, а також для індивідуальних покупців, що замовляють логістичні послуги в сегменті B2C (business to customer). Тож, згідно з найкращими практиками дизайну логістичних сайтів, потрібно інформувати клієнтів про час, коли очікується доставка. Обрахунок вартості доставки (залежно від ваги, відстані, країни та інших факторів, які ви використовуєте в своїй бізнес-моделі) є ще простішим і передбачуванішим.
Онлайн-замовлення
Дизайн найкращих логістичних компаній передбачає можливість розмістити замовлення в режимі 24/7, з будь-якого пристрою і за допомогою простої форми. Вам знадобиться централізована адмін-панель з усіма замовленнями та оплатами, що значно підвищить сервісну ефективність.
Безпечні онлайн-платежі
Це чудово, коли в клієнтів є можливість оплатити послуги логістичної компанії просто на сайті. Онлайн-комерція є дуже гарним помічником для логістики. Тож однією з корисних ідей для сайту транспортно-логістичної компанії є інтеграція з надійними провайдерами онлайн-оплати. Щоб привернути більше клієнтів, варто розширити перелік способів оплати.
Чат підтримки
На додачу до відстеження замовлення, часто виникає потреба поговорити з живою людиною, аби вирішити проблему чи задати питання про особливості процесу доставки, оформлення документації і так далі. Тож живі чати і зручні контактні форми важливі для логістичних сайтів.
Відгуки та оцінки
Потенційним клієнтам треба знати, що вони передають свій вантаж в надійні руки. Тому відгуки, оцінки, нагороди, сертифікати і тому подібні елементи, що підсилюють вашу репутацію, варто розмістити на головній сторінці сайту транспортно-логістичної компанії.
Профілі провайдерів і порівняння
Така можливість актуальна, якщо у вас логістичний маркетплейс. Провайдери послуг повинні мати можливість зареєструвати свій профіль з деталями про послуги, ціни, рухомий склад і так далі. Розміщуючи замовлення, клієнт буде радий можливості порівняти вартість, прогноз часу доставки та інші умови.
Доступ з мобільних пристроїв
Важливо створити сайт логістичної компанії, який буде зручно переглядати і використовувати з будь-якого пристрою. Кнопки, форми, можливість відстеження замовлення — все повинно бути зручно розташоване на екрані і легко клікабельне. Можна окремо створити мобільний додаток для транспортно-логістичної компанії, але варто врахувати, що багато користувачів на буде його встановлювати через недостатні можливості мобільного пристрою або просто тому, що додатки є незвичними для них.
Юзабіліті для нетехнічних користувачів
Якщо ви хочете, щоб ваша логістична компанія стала вибором номер 1, потрібно, щоб вона була зручною для всіх. Користувачам, які не знайомі з онлайн-замовленнями або рідко користуються інтернетом, може бути складно зробити потрібні кроки на сайті. Тому ці кроки мають бути максимально чітко сформульованими та інтуїтивно зрозумілими. Прості інтерфейси, правильний порядок елементів, помітні кнопки, чіткі заклики до дії та багато інших технік UX & UI дизайну допоможуть це забезпечити.
Веб-доступність
Сайт логістичної компанії має створюватися з думкою про веб-доступність. Клієнтам з особливими потребами повинно бути легко користуватися сайтом. Чи можливо розмістити і відстежити замовлення, використовуючи лише клавіатуру? Чи правильна валідація помилок у формах? Чи присутня чітка семантична розмітка, щоб скрін-рідери легко читали сайт? Всі ці та інші питання веб-доступності потребують особивої уваги.
Створіть сайт логістичної компанії!
Якщо ви зацікавились у послугах дизайну та розробки сайту для транспортно-логістичної компанії, ви прийшли за правильною адресою. Логістичні компанії знають цінність часу та грошей, і те саме можна впевнено сказати про нашу команду з веб-розробки. Ми запропонуємо вам вигідне рішення і швидкий результат. Зв'яжіться з нами, щоб створити сайт логістичної компанії згідно з найкращими практиками!