Як збільшити трафік на сайт за допомогою аналізу ключових слів конкурентів

04.03.2020
Discover Ways to Utilize Competitor Keywords to Boost Traffic & Conversions
Автор:

В онлайн-бізнесі важливо зрозуміти причини, через які маркетингові кампанії конкурентів на багато кроків випереджають ваші. Це допоможе вам ефективно налаштувати власну успішну стратегію. Говорячи про контент-маркетинг, виявлення ключових слів, які допомагають збільшити продажі, є запорукою остаточного успіху.

У одній із статей на сайті Forbes зазначено, що “шпигунство” за вашими конкурентами насправді є ефективним способом, який дозволяє слідкувати за їхніми стратегіями інтернет-маркетингу, ключовими словами, контентом, тощо. Постійно аналізуючи роботу конкурентів, ви зможете зрозуміти, чому вони досягають успіху в певних сферах, а також дізнаєтеся, у чому ви кращі за них. Володіючи такою інформацією, ви отримаєте конкурентну перевагу та зможете створити власну стратегію вдосконалення.

Сьогодні, SEO спеціалісти в InternetDevels пояснюють, як використовувати ключові слова конкурентів для збільшення трафіку та кількості конверсій на вашому сайті.

Як використовувати ключові слова конкурентів для збільшення власного трафіку

Аналіз ключових слів здається виснажливим і жахливо важким процесом. Проте, підбір найефективніших ключових слів відіграє вирішальну роль. Ваше головне завдання — це знайти “золоті ключові слова”. Ваш сайт зможе зайняти попові позиції. Це можна порівняти із відкриттям нової нафтової свердловини.

Існує багато різних способів пошуку ключових слів. Починаючи від пошуку слів вручну, до використання спеціальних сервісів, таких як Keyword Suggestion Tool або Планувальника ключових слів.

Давайте розглянемо результативні кроки, які допоможуть вам максимально ефективно використати ключові слова конкурентів.

Крок 1: Проаналізуйте платні ключові слова

Використовуйте ефективні механізми для визначення ваших топ-десяти  конкурентів, які є кращими за вас у вашій сфері. Вивчіть точні ключові слова, які використовують конкуренти у всіх рекламних кампаніях Google Ads.

Проаналізуйте історію їхніх оголошень та виберіть ключові фрази, які конкуренти використовували для успішної реалізації масштабних проектів. Зверніть увагу на відсутні, та часто вживані ключові слова, щоб збагатити вашу семантику  найефективнішими з них. Зверніться до SEO-працівників для отримання ідеальних SEO-рішень.

Крок 2: Оцініть органічну семантику

Оцініть ключові слова ваших конкурентів, які знаходяться в топі пошукових систем. Органічний пошук може здаватися повільнішим, проте він також ефективний.

  1. Створіть список усіх ваших головних конкурентів.
  2. Визначте найефективніші ключові слова.
  3. Створіть власний список своєї семантики. Сформуйте її із ключових слів ваших конкурентів.

Крок 3: Інтегруйте ключові слова, зібрані з органічної та рекламної семантики

Цей крок включає поєднання всієї цінної інформації, накопиченої за два попередні етапи. Треба зіставити зібрані платні КС із безкоштовними. Після цього ви можете включити їх до свого списку. Найефективнішими ключовими словами є ті, що зустрічаються як в платній, так і в органічній семантиці.

Як створити ефективний контент використовуючи інформацію конкурентів

Дані про конкурентів — це величезне море інформації, яке можна використати для покращення та оптимізації вже існуючих лендінгів. Цю інформацію можна використати, щоб створити нові посадкові сторінки для генерації лідів.

  • Використовуйте "Ключові слова конкурентів, які мають потенціал"

Ключові слова з низьким потенціалом — це ключові слова конкурентів, які недостатньо використовуються, але вони мають величезний потенціал і можуть дати чудові результати. Після того як ви переглянете ці ресурси та сторінки, створіть або вдоскональте подібний контент, оптимізований під ці конкретні ключові слова на вашому веб-сайті.

  • Використовуйте низькочастотні ключові слова

Низькочастотні ключові слова є також важливими для вас; оскільки вони мають середній і низький рівень конкурентності. Ці ключові слова можуть стати основою для вашого росту.

Як використовувати контент конкурентів, щоб досягти досконалості в SEO

SEO — це складний процес, де не можна допускати помилок, бо вони можуть дуже дорого коштувати. У цій бурхливій сфері дані отримані з будь-яких органічних та платних джерел варто цінувати та використовувати.

  • Пропускайте ключові слова, які не працювали у ваших конкурентів

Google Ads — це один із головних каналів доходу в Інтернеті. Тим не менш, це неточна техніка. Спочатку буде досить важко дізнатися, яка з ваших рекламних кампаній принесе великі прибутки.

Безумовно, доцільно проглянути історію оголошень, які розміщують конкуренти. Перевірити, які ключові слова вони використовували та викидали в процесі. Ви побачите вилучені слова, які не давали належних результатів, і зможете уникнути їх у власних кампаніях.

Варто пам’ятати, що ці дані покажуть вам лише ті тенденції, яких дотримуються ваші конкуренти, а вони теж не завжди приймають правильні рішення. Зрозуміло, що це хороший показник, особливо якщо ви можете зібрати достатньо даних для встановлення топових тенденцій.

  • Уникайте ключових слів з низьким рейтингом

Переглядаючи ключові слова, які здаються вам корисними, знайдіть сторінки ваших конкурентів, які були оптимізовані під конкретне ключове слово, але не отримали високого рейтингу по пошуковій видачі. Зазвичай це означає, що алгоритм рейтингу Google інтерпретував наміри користувача не так як маркетингова команда, і не оцінив це належним чином. Знайдіть ті ключові слова, для яких був створений такий контент, та не використовуйте їх, щоб не допустити такої ж помилки.

  • Групи ефективних ключових слів

За допомогою знань, зібраних у ваших конкурентів, ви зможете визначити кілька золотих ключових слів які підійдуть вашій кампанії, та отримаєте нові ідеї, щоб покращити кінцеві показники та удосконалити свою кампанію. Однак, застосовуючи цю стратегію, завжди пам'ятайте, що це не єдина істина.

Веб-сайти ваших конкурентів також можуть страждати від поганої структури, порушення ключових слів та інших проблем, які в кінцевому результаті можуть зашкодити вашій особистій стратегії. Групування ключових слів може творити чудеса при створенні надійної стратегії, більш стійкої до відмов і найоптимізованішої для отримання хороших результатів.

Способи оптимізації ключових слів ваших конкурентів для збільшення трафіку:

  1. Візьміть усю семантику ваших конкурентів, яку ви накопичили дотепер, коли робили "вилазки" на територію конкурентів.
  2. Спробуйте скопіювати весь список ключових слів в ефективний інструмент угруповання, а потім запустіть групування.
  3. Почніть аналіз кластерів для вивчення пошукових запитів, що відповідають 10 кращим URL-адресам того ж веб-сайту. Ви можете розглянути можливість використання цієї інформації для розробки вдосконаленої версії контенту.
  4. Групувальник ключових слів SE Ranking допомагає перевірити точний обсяг пошуку за ключовими словами, який допоможе вам визначити найефективніший спосіб їх використання на сторінках веб-сайту.

Висновок

Обговорені вище методи та підказки були надані фахівцями цієї галузі, і вони можуть послужити для вас цінною інформацією. Зауважте, що ви завжди можете зв’язатися з InternetDevels, якщо вам потрібна допомога щодо вашої SEO стратегії, або якщо вам потрібна допомога в дослідженні ключових слів конкурентів.

Голосів: 1 Рейтинг: 5

Також по темі

1

Команда веб-розробників InternetDevels пояснює, як покращити рейтинг вашого сайту у 2020 році за допомогою SEO.

2

Команда InternetDevels пояснює, що таке пошукова оптимізація сайту, а також ділиться основними SEO порадами для початківців!

3

Нехай найкращі сайті чудово шукаються в Google! З метою допомогти вам у пошуковій оптимізації, ми ділимося з вами статтями про SEO і дизайн, SEO для інтернет-магазинів та іншими. Однак, є дуже...

4

Вижміть найкраще з Google Analytics за допомогою нашого простого гайду, як розпочати роботу з цим сервісом.

5

Голосовий пошук — це нова тенденція, яка вже стала частиною нашого повсякденного життя. Команда...

Subscribe to our blog updates