5 кроків до ефективнішого спілкування з клієнтами

02.03.2016
5 кроків до ефективнішого спілкування з клієнтами
Автор:

Незважаючи на те, наскільки досвідченою у сфері веб розробки є ваша компанія, ви все ще повинні звертати особливу увагу на якість послуг спілкування з клієнтами і постійно покращувати її. Якщо спілкування з замовниками у вашій компанії відбувається на найвищому рівні, цілком ймовірно, що це підвищить рівень продажів компанії, а також репутацію серед клієнтів.

Перший крок. Переконайтеся, що ваші працівники працюють на найвищому рівні

Отож, що є ключем до ефективнішого спілкування з замовниками? Перш за все, ваші працівники повинні бути в тонусі і працювати якнайкраще. Клієнти мають відчувати співпереживання та терпіння з вашого боку щодо питань, які в них виникають. Кожен замовник особливий, тому слід пам’ятати, що варто мати індивідуальний підхід до кожного клієнта. Також варто взяти до уваги те, що всі ваші відповіді повинні бути детальними, чіткими та легкими для розуміння. Незалежно від того задоволені, замовники продукцією чи ні, вони мають відчувати повагу та розуміння.

Другий крок. Індивідуальний підхід до клієнта

Спілкування з кожним клієнтом повинне бути індивідуальним – це є одним з найважливіших факторів, який потрібно враховувати. Замовники є різні, тому варто мати особливий підхід до кожного з них. Поширеною помилкою є ставлення до клієнта не як до особистості, а як до проекту чи навіть самої проблеми. Але якщо ви знайомі з історією замовника, його попередньою співпрацею з вашою компанією і можливими проблемами, які виникали в нього раніше, вам буде набагато легше з’ясувати, з якою метою він звертається до вас цього разу. Таким чином це дасть вам можливість відповісти на питання чи знайти вирішення проблеми клієнта більш ефективно і так, як йому найбільше до вподоби.

Третій крок. Поділіться інформацією про проект

Постійно інформуйте замовників щодо роботи над проектом. Перш за все, це буде справедливо, якщо ваші клієнти знатимуть, на якій стадії знаходиться проект, та які питання чи проблеми були вирішені. Звичайно, не слід перевантажувати замовника великою кількістю деталей, у яких він сам не зацікавлений. Проте, потрібно обов’язково постійно надавати клієнту повноцінну та відповідну інформацію щодо його питань.

Четвертий крок. Не недооцінюйте незадоволених клієнтів

Дуже часто компанії недооцінюють роль невдоволених клієнтів і не беруть до уваги їхні відгуки та запитання. Таке відношення може негативно вплинути на компанію, та її загальну репутацію серед цільової аудиторії. Компанія може використовувати відгуки замовника, щоб покращити якість послуг, які вона надає. Якщо частина прохань залишається без відповіді, інші замовники роблять висновок, що у цій компанії не приділяють належної уваги клієнтам. Також слід мати на увазі, що незалежно від питаннь чи відгуків клієнтів, ми повинні поважати їх та бути терплячими.

П’ятий крок. Збирайте та аналізуйте враження

Отже, найпростішою та найефективнішою порадою є: бути уважним, терплячим та активно відповідати клієнтам! Аналізуйте їхні потреби та враження від вашої компанії та послуг і реагуйте згідно одержаної інформації.

Прислухайтесь до цих порад, і ви побачите, як вони в подальшому впливатимуть на послуги та репутацію вашої компанії серед цільової аудиторії.

Голосів: 1 Рейтинг: 5

Також по темі

1

Привіт усім, хто досі сумнівається, що його бізнесу потрібен сайт! На те, чому ви досі не онлайн, може бути багато причин. Але вони не актуальні у 2016 році — тепер, коли всі присутні онлайн, без...

2

Продовжимо знайомитись із найпопулярнішою графовою базою даних Neo4j....

3

Це також інвестиція в те, що я називаю «новою Україною» — країною молодих, добре освічених українців, які жадають попрощатися з минулим і...

4

При створенні сайтів часто можна почути слова «фронтенд» і «бекенд». Вони втілюють у собі протилежну «філософію», але при цьому фронтенд і...

5

2015 рік був для нас багатим на події, досягнення, подорожі, відкриття...Однак, іноді цифри говорять красномовніше за слова. Безсумнівно,...

Subscribe to our blog updates