Якщо у вас є юридична фірма, ви однозначно виграєте від її гідного онлайн-представлення — добре побудованого корпоративного сайту. Для цього можна створити успішний сайт з нуля або оптимізувати той, що вже існує. В будь-якому з цих випадків, стаття буде вам цікавою, адже вона описує найкращі практики для сайту юридичної фірми, який приносить конверсії.
Тенденції в поведінці клієнтів під час пошуку юридичної фірми
Щоб побудувати сайт, який приносить конверсії, потрібно врахувати тенденції поведінки клієнтів. Загальні веб-тренди поширюються і на юридичні сайти. Клієнти шукають компанії онлайн, засновують свої рішення на відгуках, перевіряють респектабельний вигляд сайту, використовують мобільний телефон для пошуку і так далі.
Давайте також розглянемо специфічні цифри для юридичної галузі. Детальне дослідження від Research Intelligence Group датується ще 2012-м роком і показує, як поводяться клієнти у пошуках юридичних послуг. І, враховуючи загальні веб-тренди, більшість цих цифр, швидше за все, зросли ще у кілька разів на сьогодні. Отже:
- 60% дорослих інтернет-користувачів у США шукали юриста хоч раз у своєму житті.
- 76% із тих, хто це робив, використовували онлайн-ресурси.
- 35% із них відвідували сайти юридичних фірм
- 39% використовували пошукові системи.
- 26% використовували соціальні мережі.
- 29% читали юридичні блоги.
- 57% переглядали і порівнювали рейтинги і відгуки.
Що врахувати для створення успішного юридичного сайту?
Використовуйте ваше брендове лого і стиль
Ваша юридична фірма має бути впізнаваною усюди, де користувачі її побачать — в інтернеті або оффлаін. Тому важливо створювати дизайн юридичної фірми, використовуючи специфічні брендові елементи, такі як кольорі, шрифти, типографію, професійний логотип і так далі.
Чітко перелічуйте свої юридичні послуги
Користувачі повинні знати одразу, в яких саме галузях права ви спеціалізуєтесь та які послуги надаєте. Це дасть їм зрозуміти, чи ви підходите для їхньої конкретної ситуації. Ця інформація повинна бути ще на головній сторінці — звідти може вести посилання на сторінку з послугами або ж вони можуть описуватися прямо на головній.
Приділіть увагу SEO
Оскільки люди використовують пошук зі своїми юридичними питання, варто побудувати SEO-стратегію на найкращих практиках — оптимізувати контент під відповідні ключові слова, використовувати метатеги і ALT-описи для зображень, забезпечити внутрішнє перелінкування, створити XML-sitemap і так далі. Один із SEO-секретів у наступному пункті — якісний контент.
Якісний контент
Ми пам'ятаємо зі статистики, що люди часто використовують юридичні блоги для пошуку інформації. Дайте їм відповіді на їхні питання — і вони з більшою ймовірністю стануть вашими клієнтами, що прийшли з пошукових систем.
Для цього проаналізуйте їхні основні потреби, проблеми і цілі. Забезпечте відповіді на них у блогах, новинах, відео, FAQs і так далі. Контент повинен бути унікальним і професійним та не містити орфографічних помилок.
Дотримуйтесь простої архітектури
Люди, що приходять на сайт, повинні мати змогу швидко знайти потрібну інформацію. Тож для створення успішного юридичного сайту потрібно обрати просту архітектуру та інтуїтивно зрозумілу навігацію. Потрібно, щоб на всі важливі сторінки можна було легко перейти.
Хваліться досягненнями
Клієнти хочуть знати, що вам можна довірити справу. Будуйте свій авторитет, публікуючи інформацію про перемоги у судових справах, відгуки клієнтів та інші досягнення.
Представте своїх юристів
Сила особистості неймовірна. Щоб посилити довіру, додайте профілі юристів своєї фірми. На них повинні бути фото, короткі біографії, по можливості досягнення та перемоги і так далі.
Забезпечте легкий зв'язок із вами
Побудуйте сайт юридичної фірми з контактною інформацією на видному місці. Це включає фізичну адресу, телефон, електронну пошту та інші канали спілкування на кшталт Skype. Варто також створити контактну форму, за якою можна бути записатися на консультацію або задати питання. Форма має бути простою, без зайвих полів.
Додайте чат
Одним із способів зв'язатися з вами є живий чат. Цей тренд сьогодні дуже популярний. Що стосується спливних вікон з чатом, то до їх створення потрібно підходити обережно, адже вони можуть набридати клієнтам.
Забезпечте заклики до дії (CTA)
Додайте до сторінок юридичного сайту заклики до дії, що спонукатимуть клієнтів зробити певні кроки (зв'язатися з вами, замовити послуги, скачати брошуру, дізнатись більше і так далі). Зазвичай, це помітні кнопки з хорошим контрастом кольорів.
Оптимізуйте сайт під мобільні пристрої
Необхідно забезпечити, що сайт юридичної фірми добре відображався на всіх мобільних пристроях. Вигляд на мобільних повинен включати оптимізовані зображення, ваші основні месаджі, великі кнопки заклику до дії і так далі. Респонсивний веб-дизайн є популярною технікою на сьогодні, що дає можливість сторінкам сайту автоматично підлаштовуватись під екрани різних пристроїв.
Пришвидшіть сайт
Є безліч причин, чому швидкість сайту важлива для бізнесу, і юридичні фірми не є винятком. Хороша швидкість спонукає користувачів не покидати сайт, покращує SEO, підвищує задоволення клієнтів, зміцнює шанс на конверсії і так далі. Тож важливо подбати про оптимізацію швидкодії сайт юридичної фірми.
Давайте побудуємо сайт юридичної фірми для вас
Зацікавлені у створенні сайту юридичної фірми або оптимізацію того сайту, що вже у вас є? Зверніться до наших експертів з веб-розробки і давайте обговоримо ваш проект.