Ви B2B бренд? Тоді ви знаєте, що B2B компаніям складніше знайти клієнта і на це є декілька причин. По-перше, воронка продажів довша і складніша. По-друге, ваші послуги зазвичай дорожчі, тому часто угоди зриваються на півдорозі, як риба з гачка.
Проте, пам'ятайте, що сторінка послуг B2B сайту є вашим основним інструментом продажів. Так що приділіть максимум уваги сервісній сторінці вашого B2B сайту. Самостійно створити сторінка послуг веб-сайту B2B непросто, тому наші Drupal розробники вирішили дати вам декілька порад. Якщо ви ще не створили її, то зробіть це після прочитання нашого блогу. Якщо вона у вас вже є, то переконайтеся, що вона відповідає всім вимогам з нашого контрольного списку.
Що таке сторінка послуг на B2B сайті?
На B2B сторінці послуг потенційні клієнти знаходять відповідь на питання:
Чим ви займаєтеся і чи підходите їм в якості партнерів?
Зокрема, сторінка послуг B2B вебсайту - це сторінка, яка чітко, привабливо і повністю передає, які послуги ви надаєте, і які існують переваги співпраці з вами.
Вона повинен переконати їх почати працювати з вами, а не з вашими конкурентами. Крім того, вона направляє потенційних клієнтів на самий низ воронки продажів, щоб вони підписали угоду про співпрацю.
Якою має бути сторінка послуг на вашому B2B сайті?
Перш ніж ми розповімо вам, як створити сторінку послуг на B2B сайті, ми хотіли б зробити примітку. Ваша сторінка послуг повинна викликати довіру і забезпечувати хорошу взаємодію з користувачем.
Ми покажемо вам, як створити сервісну сторінку для B2B сайту, яка буде конвертувати. Для цього вам слід дотримуватися чіткого списку необхідних елементів, тому що кількість клієнтів, які ви отримаєте, буде залежати від того, наскільки він зрозумілий і повний.
Що повинна мати сторінка послуг B2B сайту?
Крім загальних компонентів будь-якого типу сторінки, таких як футер і хедер, існує також особливі риси сервісної сторінки B2B сайту, які ми пропонуємо розглянути.
Короткий і точний заголовок
Заголовок повинен бути описовим, щоб усім було зрозуміло, що ви робите. Незалежно від того, звідки прийшли користувачі, навіть якщо вони випадково натрапили на вашу сторінку, вони повинні знати, де вони знаходяться і що вони можуть тут знайти. Заголовки повинні бути чіткими, конкретними та підтверджуватися фактами.
Це перша зустріч з людиною, яка запитує, чим ви заробляєте собі на життя. Ви ж не говорите: «Я виховую молоде покоління», а просто кажете: «Я вчитель».
Оптимізація за ключовими словами
Як можна вас знайти, якщо ви не використовуєте ключові слова?
Щоб з'явитися в пошукових запитах, зосередьтеся на ключових фразах, які потрібно використовувати для пошуку. Тоді на вашу сторінку сервісу потраплять навіть ті, хто не знає вашого бренду. Так що не сумнівайтеся — скористайтеся нашими порадами з пошукової оптимізації, щоб отримати більше результатів.
Додайте КС в URL-адреси, заголовки, підзаголовки та сам текст опису сервісів. Важливо не випускати це з уваги, як це все ще роблять власники інших сайтів.
Відповіді на популярні запитання
Додайте розділ з відповідями на найпопулярніші питання. Це допоможе вам уникнути зайвих телефонних дзвінків.
Чим менше питань залишиться в головах ваших потенційних клієнтів, тим більша ймовірність, що вони стануть вашими партнерами.
Хороші сервісні сторінки не залишають у користувачів ніяких питань про ваші послуги, вони просто підводять відвідувачів до підписання угоди. Якщо ваш сайт створений на Drupal, то ви можете додати розділ FAQ з допомогою FAQ field модуля.
Візуальна автентичність
Щоб ваша сторінка послуг B2B сайту була впізнавана усіма, подбайте про її візуальну автентичність, на яку користувачі звертають увагу.
- Придумайте цікавий логотип і розмістіть його у верхній частині сторінки.
- На підтвердження якості надайте фотографії ваших нагород
- Розкажіть відвідувачам про партнерські відносини та покажіть відгуки попередніх клієнтів.
Це ті елементи, які найбільше цікавлять потенційних B2B партнерів, і вони стануть основою довірчих відносин.
Чиста візуальна ієрархія
Ви також повинні пам'ятати про візуальну ієрархію. У вас є повний контроль над очима відвідувачів і тим, куди вони повинні дивитися далі.
Зробіть так, щоб вони плавно переходили від одного елемента до іншого. В цьому вам допоможуть текст, колір, різні розміри шрифтів, розміщення і білий простір.
Візуальна ієрархія повинна гарантувати, що все, що ви додаєте на B2B сервісну сторінку, буде прочитано і зрозуміло.
Послідовні підзаголовки
Ваші клієнти вирішать прочитати інформацію або просто перегорнути її на основі ваших підзаголовків.
Підзаголовки сторінки послуг B2B сайту повинні описувати те, що буде обговорюватися в наступному абзаці.
Якщо сформулювати їх випадковим чином, то в результаті конверсія буде 0%. Подбайте про написання якісних підзаголовків.
Короткі, описові абзаци
Важливо пам'ятати, що у вашому тексті повинні бути короткі абзаци (рекомендується не більше чотирьох речень).
Привернути увагу користувачів складно, але уявіть, що вони подумають, побачивши велику купу тексту, яка не розбита на абзаци. Ось підказка — піду но я далі.
Структуруйте і скорочуйте свої абзаци, оскільки читаються тільки короткі абзаци.
Реальні відгуки клієнтів
Ніщо не може замінити й не замінить чесні відгуки попередніх клієнтів про вашу B2B компанію.
Публікуйте огляди в різних форматах:
- відео
- текст
- аудіо
- або мікс
Це те, що не можна підробити — відгуки мають значення, тому що є прямим доказом. Ось чому люди люблять, довіряють і шукають розділ з відгуками на вашій сервісній сторінці.
Візуалізація всього, що ви кажете
Зображення, графіка, логотипи, діаграми та графіки більш привабливі для передачі інформації, ніж просто текст.
Використовуйте ці візуальні ефекти, щоб доповнити ваш текст. Ви хочете розповісти, про етапи, які потрібно пройти, перш ніж укласти договір? Покажіть це візуально, але не забудьте оптимізувати зображення для SEO.
Додайте фото вашої команди, щоб потенційні клієнти могли побачити справжні обличчя. Ви можете недооцінювати силу і вплив фото, але вони неймовірно корисні.
Спочатку увагу привертає візуальний компонент сервісної сторінки B2B сайту, а потім текст. Це допомагає зацікавити ваших відвідувачів. Використовуй це.
Кількісні результати продуктивності
Якщо ваші клієнти не хочуть писати відгуки, є ще один спосіб підтвердити ефективність і надійність вашої компанії — надати дані та статистику.
- Розкажіть відвідувачам, скільки років ви працюєте
- Скільки проєктів було реалізовано
- Зі скількома компаніями ви працювали
- Скільки з них залишилися задоволені співпрацею з вами
- Скільки у вас членів команди
Без конкретних цифр ваша інформація може описувати сервісну сторінку B2B-сайту будь-якої компанії.
Фінальний заклик до дії
Сторінка послуг вашого сайту повинна закінчуватися переконливим закликом до дії. Це те, що в кінцевому підсумку підштовхує відвідувача до того, щоб стати клієнтом.
Без CTA ваша сторінка буде неповною. Це все одно, що завершити телефонний дзвінок, перш ніж попрощатися.
Формулювання потужних закликів має бути не загальним, а конкретним. Просто «зв'яжіться з нами» недостатньо.
Примітка: вам не обов'язково розміщувати всі елементи на одній сторінці, ви повинні вибрати те, що є найбільш важливим для вас, і додати це в дизайн.
Кращі приклади сторінок послуг B2B-сайтів, які можуть вас надихнути
Ми створили для вас нову добірку успішних сторінок послуг B2B сайтів.
Unity Technologies
Unity Technologies відкриває нашу п'ятірку сервісних сторінок B2B сайтів. Вони чітко показали, чим займаються, додали достатню кількість закликів до дії, вказали на переваги, які ви можете отримати від співпраці з ними, і поділилися тим, як це може виглядати.
Formlabs
Сторінка послуг B2B-сайту Formlabs підтверджує, що всі перераховані вище елементи можуть бути успішно розміщені на одній сторінці. Вони чітко описали те, що пропонують, і створили ідеальну візуальну ієрархію, яка веде до кінця сторінки, де на клієнтів вже чекають конкретні CTA.
Docusign
Docusign демонструє кількісні результати та показує розділ з історіями успішних клієнтів. Сторінка послуг їх B2B сайту успішно використовує порожній простір. Короткі та описові абзаци зосереджені тільки на найголовнішому, що привертає до них ще більше клієнтів.
ServiceNow
ServiceNow вважається однією з кращих B2B-компаній у 2021 році — і не дарма. Їх сторінка послуг сайту має влучні заголовки та наступні підзаголовки, які привертають увагу користувача. Дизайн сайту B2B простий і приємний.
Сторінка послуг вашого B2B-сайту!
Ми щиро віримо, що ваш B2B-сайт повинен стати останнім в нашому списку. Тому давайте зробимо сторінку послуг вашого веб-сайту краще разом з компанією веб розробки Internetdevels.
Якщо сторінка служби вашого сайту B2B не зовсім відповідає наведеним вище пунктам, вам необхідно її покращити. В іншому випадку ви будете однією з тих компаній, які не приваблюють клієнтів і втрачають конверсію.