Тренди веб дизайну для B2B сайтів

22.08.2018
Тренди веб дизайну для B2B сайтів
Автор:

Дизайн веб-сайту для B2B не є легким завданням. У ніші ринку B2B перше враження справді важливе. Ось чому для того, щоб вести прибутковий бізнес, необхідно звернути увагу на зовнішній вигляд сайту. Тому, дотримання останніх тенденцій веб-дизайну великою перевагою для вашого сайту.

Ми переконані, що ви багато чули про веб-дизайн для B2B сайтів і задавалися питанням, як створити успішний B2B веб-сайт. У цій статті ми зупинимося на тому, що таке веб-дизайн для B2B та розповімо про головні тенденції 2018 року. Ми також наведемо декілька прикладів веб-дизайну для B2B.

Що таке дизайн b2b?

Ми вже описували яка різниця між бізнес-моделями B2B, B2C, C2C і C2B, і говорили про те, що кожен веб-сайт, присвячений будь-якій моделі, має свої відмінні риси. Мета веб-сайту B2B – встановити зв'язок з клієнтом, який представляє інший бізнес. Ось чому сайт повинен бути лаконічним, простим та легким у використанні.

Топ тренди для веб дизайну B2B сайтів у 2018

Належний зовнішній вигляд

Незважаючи на те, що сфера дизайну залишає багато місця для творчості, основним правилом розробки B2B веб-дизайну є дотримання професійного тону. Важливо правильно підібрати кольори, що відповідатимуть вашому брендбуку, використовувати професійні шрифти та організувати сайт так, щоб він був зрозумілим користувачам.

Приклад:

Цей веб-сайт B2B має нескладну структуру та невагомий дизайн. Колірне рішення було обмежене двома основними кольорами, що створює професійний вигляд.

Проста навігація сайтом

Якщо ви не знаєте, як розробити успішний веб-сайт B2B – почніть зі створення простої навігації. Відвідувачі хочуть легко знаходити те, що шукають, і без зайвих зусиль переходити зі сторінки на сторінку. У такому випадку є більша ймовірність того, що вони виконають на сайті якусь дію, а не потонуть серед численних сторінок поки шукають інформацію.

Приклад:

На цьому веб-сайті було створено динамічне бічне меню, яке рухається під час прокрутки. Це не дає користувачам загубитися на сайті. Відвідувачі можуть перейти на будь-яку сторінку, не повертаючись до головної.

Довгі сторінки

Довга сторінка прокручування дозволяє відвідувачам не плутати з величезною кількістю сторінок і отримати те, що вони хочуть, як тільки вони опиняться на вашому веб-сайті. Серед переваг односторінкового сайту є також те, що, будучи правильно розробленим, збільшується ймовірність того, що відвідувач зробить покупку при прокручуванні.

Приклад:

Ці сайти розроблені за принципом landing page. Замість того, щоб переходити на різні сторінки, ви прокручуєте вниз і крок за кроком переглядаєте все, що пропонує веб-сайт.

Якісні фото

Унікальні фотографії, зроблені професіоналами, безумовно, допомагають веб-сайту виділятися з-поміж інших. Зрозуміло, що вони мають бути відмінної якості. Для дизайну B2B веб сайтів особливо важливо бути впізнаваним. Саме тому, тренд застосування професійних фотографій замість стокових є виправданим. Приклад:

На цьому сайті власники використовують власні фотографії, що відображають процес їхньої роботи. Реальні місця, реальні обличчя – це спосіб вирізнятись, бути ближчим до людей і викликати довіру!

Яскрава анімація

Особливою популярністю в 2018 році є “жива” картинка, яка рухається під час прокрутки. Анімація, якщо вона правильно виконана, є беззаперечним способом привернути увагу відвідувачів. У іншому випадку, перевантажений анімацією сайт виглядатиме громіздким і перешкоджатиме покупкам.

Приклад:

Веб-сайт застосував динамічні зображення. Анімація робить його як яскравішим і живим. Сайти з “рухом” є більш привабливими, ніж статичні.

Зрозуміла мова

Завуальовані фрази та речення заплутують відвідувачів, оскільки вони не розуміють, як повинні діяти, і, як наслідок, покидають сайт. Цей пункт має вирішальне значення для B2B веб-дизайну, оскільки штовхає до дій, які необхідно виконати на сайті. Якщо людина не здогадується, що відбувається – місія не виконана.

Приклад:

На цьому веб-сайті використана проста мова. Відразу зрозуміло, що це за компанія, чим вона займається, які кроки слід зробити далі. Вони не використовують витончені слова та складні речення, які можуть налякати відвідувачів. Таким чином, все так простіше простішого!

Чіткі заклики до дії (CTA)

Користувачі хочуть точно знати що робити робити на сайті далі. Постійний пошук як з вами зв’язатись може викликати обурення. Як наслідок, потенційний клієнт залишає ваш веб-сайт. Відчуваєте важливість видимих CTA для дизайну B2B веб-сайту?

Приклад:

Ідеальним рішенням є виділення CTA кнопок яскравим кольором, як це зробили на цьому сайті. Очевидно, де слід натиснути і чого чекати. Цей метод є найбільш підходящим для дизайну успішного B2B веб-сайту.

Висновок

Ведення B2B-бізнесу неможливе без належно розробленого веб-сайту. У цій статті ми описали головні тренди веб-дизайну для B2B сайтів, які варто використати. Якщо вам необхідно розробити B2B веб-сайт, ви можете доручити це агентству з веб-дизайну для B2B. Ми втілимо в життя будь-яку ідею щодо веб-дизайну чи веб-розробки сайту. Не зволікайте і зв'яжіться з нами!

Голосів: 1 Рейтинг: 5

Також по темі

1

Якщо ви відкрили бізнес в Інтернеті, його успіх великою мірою залежить від роботи сайту. Оскільки конкуренція між різними брендами є великою, це означає, що ваш веб-ресурс повинен відповідати усім...

2

Експерти одностайні в тому, що простота — запорука успіху, коли йдеться про хорошу...

3

Можна обрати одну із готових безкоштовних тем для Drupal 8 на основі Bootstrap. Ви їх також зможете потім кастомізувати на свій смак — самостійно або з допомогою...

4

Чому ви повинні проводити тестування юзабіліті та покращувати користувацький досвід? Які причини того, що вам варто намагатися зробити свій веб-продукт дружнім для користувачів? Чому UX дизайн...

5

Візьміть цікавий контент і гарний дизайн у рівних частинах та обережно їх змішайте. Приблизно так могла б виглядати формула створення найбільш переконливого посилу до користувачів вашого сайту....

Subscribe to our blog updates