Якщо ви є власником онлайн магазину, але досі не додали розсилку новин на ваш сайт, то ви втратили половину своїх клієнтів. Електронний маркетинг все ще живий, здоровий і продовжує приносити великі переваги бізнесу, який його використовує. Але для того, щоб отримати всі ці переваги, ви повинні знати, як правильно додати розсилку новин на сайт вашого онлайн-магазину.
Навіщо збирати електронні адреси відвідувачів сайту, якщо ви не використовуєте їх ефективно? Нижче наші веб-розробники розкажуть вам, як додати розсилку новин на ваш онлайн магазин та його переваги.
Що таке розсилка новин?
Розсилка новин електронною поштою - ще один канал для спілкування з аудиторією. Простіше кажучи, це електронні листи, які ваша компанія надсилає, щоб м’яко підштовхнути потенційних клієнтів до дії та створити лояльних підписників.
Електронна розсилка новин може містити:
- корисні поради та підказки
- останні новинки
- щотижневі дайджести вашого контенту
- та багато іншого - немає обмежень на те, що можна включити в лист.
Основною метою надсилання електронних розсилок новин є:
- завжди бути в колі зору вашої аудиторією
- зацікавити їх вашими послугами та товарами
- показати їм переваги, які вони можуть отримати від вас
- підштовхнути їх до покупки
Щоб відвідувачі сайту отримували ці електронні листи, вони повинні підписатися на вашу розсилку новин. Саме тому, вам потрібно, додати електронну форму підписки на розсилку на ваш сайт електронної комерції.
Навіщо робити розсилку новин через електронну пошту?
Незважаючи на те, що розсилка новин електронною поштою, або електронний маркетинг не є новою маркетинговою стратегією, це все ще не втратило ефективності та приносить відмінні результати власникам бізнесу без великих вкладень, особливо в електронній комерції.
Короткий і чіткий список переваг розсилки новин:
- Розсилка новин електронною поштою окупається 4000%
- Розсилка новин допомагає вам швидко залучити нову аудиторію
- Розсилка новин пропонує індивідуальний підхід, який допомагає задовольнити потреби клієнтів
- Розсилка новин зміцнює довіру між вами і вашими клієнтами
- Розсилка новин показує, що ви є експертом у сфері якою займаєтеся завдяки інформації, якою ви ділитеся.
Вам слід почати розсилку новин через електронну пошту, для того щоб утримати відвідувачів вашого сайту. Інтернет дуже великий і містить багато інформації, сторінок, на ньому легко заблукати.
Як тільки користувачі увійдуть на ваш сайт, вони можуть більше не відвідати його, тому що втратять ваш сайт з поля зору серед всіх інших.
Розсилка новин - це маяк, який дозволить вашим відвідувачам легко залишатися на зв'язку і співпрацювати з вами. Без додавання розсилки на ваш сайт електронної комерції ви втрачаєте клієнтів.
Чим розсилки новин корисні для вебсайту електронної комерції?
Причини, чому електронний маркетинг важливий для онлайн-магазинів
- Це дуже ефективна маркетингова стратегія
Вам слід використовувати електронний маркетинг, щоб залучити ваших клієнтів і створити міцний зв’язок з ними.
Щонайменше 79 % електронних листів відкриваються юзерами, що є досить високим показником.
- Це рентабельно
Електронний маркетинг показує разючі результати з точки зору прибутковості. Він приносить найвищу рентабельність інвестицій у будь-якій формі маркетингу - 44 долари за кожен витрачений долар.
- Ви надсилаєте електронні листи тим, хто насправді зацікавлений
Високі показники прибутку від розсилки новин пов’язані з тим, що її читають ті, хто дійсно зацікавлений у вашій компанії. 72% людей вважають, що розсилка новин є найкращим каналом зв'язку.
- Ви можете виміряти ефективність
Результати додавання форми підписки на розсилку новин на ваш вебсайт електронної комерції легко відстежувати.
Ви можете отримати дані про:
- відсоток відкриття
- рівень конверсій
- рейтинг кліків
- показник відмов
- рівень спаму
- відсоток відписки
Це допоможе вам виправити вашу маркетингову стратегію та отримати бажані результати.
Щоб вести успішний та прибутковий бізнес електронної комерції, вам потрібно створити форму для підписки на розсилку новин на вашому сайті.
Як створити розсилку новин для сайту онлайн магазину?
Щоб створити розсилку новин для онлайн магазину, вам потрібно мати три компоненти:
- ваш сайт
- службу електронного маркетингу
- форму підписки на розсилку
Продовжуйте читати, щоб дізнатися, як успішно поєднати ці елементи та легко розпочати розсилку новин електронною поштою для розвитку бізнесу та бренду.
Як інтегрувати форму розсилки новин на ваш онлайн-магазин?
Ось основні кроки для інтеграції електронної форми підписки на розсилку на ваш сайт.
Крок 1. Виберіть службу електронного маркетингу
Найважливіше, що вам потрібно, щоб почати інтегрувати електронну пошту на ваш сайт електронної комерції, - це вибрати правильний сервіс електронного маркетингу. До цього слід поставитися серйозно, тому що це основа вашого успіху. Існує безліч сервісів електронного маркетингу, серед яких найпопулярніші:
Майже всі сервіси електронного маркетингу виконують одну і ту ж функцію. Відмінності в тому, з яким з них вам легше працювати, і його вартість. Кращим сервісом електронного маркетингу буде той, з яким вам зручно працювати і який вас не дратує. Але якщо ви не впевнені у виборі, то можете проконсультуватися у наших фахівців.
Крок 2: Створіть список всіх електронних адрес
Після того, як ви вибрали сервіс та зареєструвалися там, вам слід створити базу даних електронних адрес та згрупувати список усіх ваших контактів.
Кожен сервіс налаштовується по різному. Форма підписки автоматично інтегрується на ваш сайт.
Крок 3: Збирайте адреси електронної пошти відвідувачів вашого сайту
Для того, щоб розширити базу адрес електронної пошти, слід додати корисний та унікальний матеріал для завантаження на ваш сайт. Наприклад, ви можете додати інфографіку з корисними порадами або керівництвом щодо використання вашого продукту. Для завантаження цього цифрового продукту користувачі повинні будуть залишити свої адреси електронної пошти.
Крок 4: Додайте форму підписки на розсилку до вашого онлайн магазину
Найпростіший спосіб отримати електронну адресу юзера - це додати форму реєстрації на розсилку. Зазвичай кожен популярний сервіс електронного маркетингу має таку функцію. Якщо такої функції немає, тоді ви можете встановити форму за допомогою плагіна або модуля.
Є 3 варіанти розміщення форми підписки:
1. Спливаючі вікна
Спливаючі вікна - це форми, які можна відображати де завгодно на сайті. Ви можете налаштувати час, коли вони з’являються - це може бути, як тільки користувач відвідає ваш сайт, або коли він вже провів на ньому деякий час, або коли він має намір залишити магазин.
2. Бічна панель
На бічній панелі власники бізнесу найчастіше розміщують форму підписки на розсилку. Це свого роду класичний варіант.
3. Посередині вашої сторінки або публікації в блозі
Інший варіант - розмістити форму підписки на новини десь приблизно посередині вебсайту вашого блогу. Таким чином, ті, хто справді зацікавлений у вашому продукті та послугах, зможуть отримати ще більше вашого вмісту, підписавшись на розсилку новин.
Крок 5: Надішліть перші розсилки новин вашим підписникам
Гаразд, тепер все готово, щоб принести вам прибуток та нових клієнтів. Тепер все у ваших руках - створюйте переконливі електронні листи, які будуть приємними та легкими для читання!
Додайте розсилку новин на ваш сайт онлайн-магазину вже сьогодні
Встановлення розсилки новин на ваш сайт електронної комерції - це не тільки ще один спосіб залучити більше відвідувачів і перетворити їх в клієнтів. Це також можливість показати вашій аудиторії, що ви дійсно кращі і компетентні в тому, що робите.
Додайте форму підписки на розсилку новин на ваш сайт онлайн-магазину, щоб розповісти світові про вас, підвищити коефіцієнт конверсії і підвищити продуктивність веб-сайту електронної комерції. Щоб отримати допомогу з налаштуванням електронної розсилки, просто зв'яжіться з нашою компанією по веб-розробці.