Отже, ви прикрасили будинок, накрили стіл смачними стравами, навіть найняли музикантів...а гості не приходять. Жаль! Те саме може статися і з вашим сайтом. Куди поділися відвідувачі? Низький трафік - велика проблема для будь-якого сайту. Давайте розглянемо, що змушує людей ігнорувати ваш сайт і що можна зробити для покращення ситуації.
1. Застаріла інформація
Коли ви востаннє оновлювали інформацію на сайті? Ви коли-небудь взагалі робили це? Якщо ви цього навіть не пригадуєте, то не дивно, що ваш сайт лишився позаду фаворитів, а ваші відвідувачі перейшли на інше джерело інформації. Всім подобається свіженький контент - як людям, так і пошуковим системам.
2. Незручність для людей
Успішним називають сайт, створений перш за все для відвідувача. Чому Google успішний? Тому що він створений в інтересах користувача, виходячи з його потреб. А якщо користувачу все подобається, то й компанія матиме прибутки. Дотримуючись найкращих практик UX (user experience design), можна зробити сайт по-справжньому зручним для людей. Всі недоліки можна знайти і виправити.
Найбільш незручні речі на сайті для користувачів:
- неможливо дочекатися завантаження сторінки;
- немає номерів телефонів і адрес техпідтримки;
- без дозволу відвідувача вмикається музика, запускається відео;
- нескінченна кількість вікон, що спливають.
Відсутність у текстах заклику до дії теж впливає на позитивні характеристики сайту. Якщо буде написано все по-простому: “купуй дешево”, “міняй швидко”, “два + два = чотири” і все в цьому ж дусі, користувач швидко піде, так і не зацікавившись покупкою.
3. Відсутність оптимізації під мобільні пристрої
Всі серйозні компанії уже давно оптимізували свої сайти під смартфони, планшети та інші гаджети, адже люди все частіше і частіше використовують саме їх для пошуку в інтернеті. Сайт, що чудово відображається на стаціонарному комп’ютері, може мати незручний вигляд на мобільному пристрої. Користувачам потрібно багато скролити, їм важко читати текст, клікати на посилання і знаходити потрібну інформацію. Ось тут вони і кажуть “прощавай” такому недружньому сайту.
4. Відсутність оптимізації під пошукові системи (SEO)
Оптимізація під пошукові системи працює ефективно, хто б там що не казав. Але якщо ви хочете, щоб ваш сайт добре шукався, зверняться до експертів, які проведуть оптимізацію правильно. Наповнюйте сайт актуальною інформацією. Ключові слова - це лише крапля в морі. Просування повинно бути багатогранним. Просувайте сайт у соціальних мережах, рекламуйте свою продукцію. Гра варта свічок!
5. Незрозумілі URL-и
Погано, якщо URL сторінки складається з безлічі символів. Хоча для людей це може бути не важливо, їм цікавий насамперед сам сайт. Але при пошуку такі нагромаджені адреси змушують пристрої підвисати при відкритті, а у деяких випадках і зависати, змушуючи користувача перезапускати браузер.
6. Биті посилання
Помилка 404: сторінка не знайдена - справжній кошмар. Посилання має вести користувача на ту сторінку, на яку він хотів потрапити. При вигляді помилки більшість відвідувачів закриє сторінку і буде шукати інший ресурс. Найбільш терплячі натиснуть «назад» і будуть далі переглядати сайт, але таких мало. Та й приємно знайти те, що зацікавило, на одному сайті.
7. Незацікавленість статистичними даними
Аналіз статистики - дуже важливий пункт. Для цього існують такі корисні ресурси, як Google Analytics і Яндекс.Метрика, які можуть надати всю інформацію про відвідуваність сайту або навіть ефективність кожної сторінки окремо. Користуючись такими даними, можна виправити щось, зробити сайт кращим, підійти з якісно нової сторони до розуміння певної проблеми неефективності тексту, сторінки або сайту в цілому.
Зробити сайт ідеальним місцем для відвідувачів - справа непроста. Тож якщо вам потрібна допомога у цьому, завжди звертайтеся до наших експертів. Нехай ваші гості насолоджуються перебуванням у вас, і їх стає з кожним днем усе більше!