10 порад для розширення вашої Twitter-аудиторії

31.05.2016
10 порад для розширення вашої Twitter-аудиторії
Автор:

Ми говорили з вами про 7 чудових SMM-інструментів.
А зараз хочемо зупинитись на 1 з найпопулярніших
соціальних мереж — Твіттері.

Всі знають вислів “пташечка на хвості принесла”. Найнадійніша у світі маленька блакитна пташка доставляє близько 500 мільйонів новин на день! Адже саме така приблизна кількість твітів, які щодня створюють користувачі відомої соціальної мережі Twitter.

Кожне повідомлення у Twitter має обмеження у 140 символів. Але саме тут вступає в силу принцип “Стислість — сестра таланту”. Twitter стає все більш популярним серед відомих людей, а також компаній. Вони діляться тим, що у них новенького, а також просувають свої бренди і продукцію.

Тож не варто недооцінювати силу Твіттера! Дізнайтеся, як можна розширити свою аудиторію в цій соціальній мережі.

Використовуйте картинки: це привертає увагу читачів

Коротенький твіт без зображення має менше шансів бути поміченим. Яскраві та цікаві картинки — чудовий інструмент для привернення уваги. Більше того, можете використовувати картинки, щоб надати більше інформації, написавши потрібні фрази на них. Але це ще не все — більше в наступному пункті.

140 символів: як вкластися в них

Twitter дозволяє називати (тегувати) людей та місця прямо на картинках. Тому в тексті їх уже можна на називати. Це більше, ніж просто економія символів — це також чудовий спосіб залучити більше користувачів. Ще одна важлива порада для лаконічного тексту — скорочуйте посилання за допомогою сервісів на кшталт bitly.com.

Будьте ранніми пташками! Твітьте в реальному часі

Суть Твіттера — повідомлення в реальному часі, тож варто кувати залізо, поки воно гаряче, і надавати читачам свіжу інформацію. За прикладом далеко ходити не потрібно: коли ми відвідували DrupalCon у Новому Орлеані, Твіттер проявив себе як найпопулярніша соціальна мережа, в якій організатори та учасники постили про те, що відбувається, і запрошували читачів приєднуватись до конкретних заходів.

Моніторте і використовуйте хештеги

Twitter став першою соціальною мережею, що представила світу #хештеги, прекрасний інструмент для пошуку потрібної інформації. Тож аналізуйте хештеги, що використовуються відносно конкретних подій чи тем. Завдяки цьому більше людей стануть вашими “фоловерами” (підпишуться на вашу сторінку).

Нехай ваш профіль у Твіттері працює на вас

Ваше фото профілю та хедер (“шапка” сторінки) повинні бути привабливими, а інформація про вас — чіткою та вичерпною. Це підвищує шанси, що вас будуть “фоловити”.

Ваш Twitter і сайт: взаємне просування

Асболютно необхідно включити іконку Твіттера на свій сайт, а посилання на сайт - до профілю в Твіттері.

Birds of a feather...або “птиці одного польоту” ;)

Знайдіть людей, які є авторитетами у вашій галузі, а також компанії, які би ви хотіли бачити серед своїх підписників. Для початку підпишіться на них — і є шанс, що вони зроблять те саме у відповідь. Також гарна ідея — регулярно ставити “вподобайки” на їхні пости, згадувати їхні Твіттер-нікнейми (наприклад, @ВасяПетренко) і залучати їх до розмов.

Хочете успіху в соціальній мережі? Соціалізуйтеся!

А тепер ми підходимо до одного з найважливіших способів проявляти ввічливість на Твіттері та будувати стосунки. Вподобайки, відповіді і ретвіти (перепости на власній сторінці) приносять у цій справі величезну користь. Особливо коли хтось згадує вас, гарним тоном буде вподобати або ретвітнути це — хоча б з простим “спасибі”. Але не обовязково зупинятися на цьому — не пропустіть нагоду розвинути гарну бесіду.

Створюйте пости регулярно

Люди люблять читати щось нове — власне, за цим вони і йдуть у Твіттер. Сторінки, що неактивні протягом тривалого часу, мають високі шанси на втрату підписників. Тож завжди забезпечуйте свою аудиторію цікавими повідомленнями.

“Ні” — егоцентризму та нав’язливим продажам

Twitter — не місце для сконцентрованих лише на собі повідомлень та відвертих продажів. Це місце для розмов у дружньому тоні. Тож просувайте свої товари і послуги тонко, без фанатизму, і не в кожному повідомленні. Більше того, як і в реальному спілкуванні, не всі теми повинні “крутитися” навколо вас. Дослухайтесь до цього — і успіх не за горами! ;)

Голосів: 1 Рейтинг: 5

Також по темі

1

Достукатись до потенційних клієнтів і привернути їхню увагу можна за допомогою цікавого мультимедійного контенту. Існують онлай фото-, відео- та аудіоредактори, які допоможуть вам неочікувано...

2

Люди їдуть до великих міст за великими можливостями...Так звучить відомий стереотип, який ми із задоволенням розвінчаємо просто зараз :)

3

Якщо сайт падає, його репутація падає разом із ним. А сайтам хотілось б завжди бути в хорошій формі, щоб дані на них ніколи не губилися, а відвідувачі насолоджувались їх гарною роботою. Поговоримо...

4

Ми живемо в час, коли соціальні мережі правлять світом — їхні можливості з просування бізнесу не підлягають сумніву. Проте, SMM (робота з...

5

Почувши словосполучення «бодішоп», ви, мабуть, в першу чергу уявляєте магазин продуктів для догляду за тілом, наповнений мильними...

Subscribe to our blog updates