Категорії

Яндекс впроваджує зміни в алгоритм ранжування

06.03.2014
Автор:

Кілька місяців тому безліч інтернет користувачів активно обговорювали гучну заяву керівника пошукових сервісів Яндекса з приводу змін в алгоритмі ранжування цієї системи, а саме про скасування ранжування посилань. Деякі сео-оптимізатори почали панікувати з цього приводу, інші ж поставилися абсолютно спокійно або навіть зраділи такій зміні. Але на конференції Яндекс.Директа з'явилася нова заява, в якій йдеться про те, що ранжування посилань все ж буде скасовано, але це стосується тільки половини комерційних запитів. І судячи з цієї заяви, у виграші залишилися ті сео-оптимізатори, які ніяк не відреагували на новину. Багато хто вже не вірить у подібні обіцянки, але все ж краще бути готовим до можливих нововведень. У блозі ми розглянемо основні наслідки скасування ранжування посилань та ті заходи, яких необхідно дотриматись, щоб рейтинг вашого сайту не понизився.

Отже, панікувати з приводу введення цього алгоритму не варто, адже паніка ні до чого доброго не приведе. Та й впровадження цієї технології планується тільки в Московській області і тільки на половину комерційних запитів. Так що продовжуйте далі розвивати сайти та отримувати хороші результати.

Що може статися після такого нововведення, сказати поки складно, але вже можна висунути деякі припущення:

  • з ринку підуть ті люди, які займалися лише закупівлею посилань;
  • зникнуть сео-компанії, які надавали послуги по швидкому нарощуванню посилань;
  • зросте попит на контекстну рекламу;
  • низькоякісні посилання враховуватися не будуть (зараз, власне, вони теж дуже слабо враховуються);
  • більше уваги приділятиметься внутрішнім і зовнішнім факторам (текстовим, посилальним, поведінковим, комерційним, соціальним, внутрішнім факторам домену).
Розглянемо останній пункт детальніше, щоб визначити, що саме відноситься до всіх цих факторів:
  1. До текстових факторів відносять: тексти, унікальність вмісту сайту (контенту), точне входження ключових слів, орфографію та синтаксис, семантичне ядро текстів і т.д.
  2. До посилальних чинників відносять кількість і якість посилань, які ведуть на сайт.
  3. До поведінкових факторів відносять: кількість відвідувачів, зацікавленість користувачів, час перебування на сайті, кількість сторінок, число повернень на сайт, коефіцієнт відмов.
  4. До комерційних факторів відносять: авторитетність сайту, зручність сайту, рівень довіри.
  5. До соціальних чинників відносять посилання та трафік із соціальних мереж (останній на даний момент не має великого значення, оскільки отримав свій розвиток тільки з кінця 2013 року).
  6. До внутрішніх факторів домену відносять: вік сайту, URL сторінок та інше.
Наостанок перерахуємо основні дії, які дозволять вам не потрапити під фільтр у майбутньому:
  • потрібно подбати про якісні посилання;
  • відповідно, прибрати весь посилальний “непотріб”;
  • слід подумати про підвищення юзабіліті сайту;
  • а також прагнути до покращення всіх перерахованих вище факторів.

Все це в сукупності вплине не тільки на позиції сайту та трафік з пошуку, а й на конверсію.

Заява Яндекса про скасування ранжування посилань дуже гучна, але тільки час і практика покажуть, чи втілиться вона в життя. Ну а наша думка така, що посилання і далі працюватимуть, якщо обрати правильну стратегію нарощування посилальної маси.

Голосів: 1 Рейтинг: 5

Також по темі

1

Ми підібрали золотой список найважливіших модулів для Drupal 7, які життєво необхідні для SEO-оптимізації більшості сайтів. В цьому блозі ми наводимо перелік цих модулів та розказуємо чому вони...

Давайте обговоримо ваш проект у всіх деталях

Шукаєте хороших Drupal-розробників? А ми тут! Яким би ви хотіли бачити проект своєї мрії? Зв’яжіться з нами і розкажіть про це. Із задоволенням втілимо вашу мрію в життя!

Приєднуйтесь до людей, які вже підписалися!

Хочете бути в курсі важливих і цікавих речей, що відбуваються? Ми інформуватимемо Вас про розвиток та нові події в Drupal, дизайні, тестуванні та ін.

Відпишіться у будь-який час