Категорії

Тренди електронної комерції 2017 року

03.01.2017
Тренди електронної комерції 2017 року
Автор:

Обираючи між фізичними та інтернет-магазинами, значна кількість людей у ​​всьому світі надасть перевагу другому варіанту — сидіти в м’якенькому кріслі у себе вдома, не нудячись у черзі. Шопінг в електронних магазинах — це зручність та економія часу. Тож, їхня популярність продовжуватиме зростати і в 2017 році. Якщо ви хочете розпочати продаж через інтернет, Drupal є найкращим рішенням для сайтів електронної комерції. Ми вже розглядали найпоширеніші помилки, які виникають на сайтах такого типу і виділили 20 порад щодо юзабіліті для інтернет-магазинів. Сьогодні ми маємо намір спрогнозувати основні тенденції цього року, щоб ви оптимізували свій сайт в 2017.

Мобільні пристрої на першому місці чи ні?

Майже половина всього інтернет-трафіку припадає на мобільні пристрої. Власники смартфонів звикли до зручності безконтактних платежів. Наприклад, американська кавова компанія Starbucks збільшила свої доходи на 12% завдяки 22% своїх клієнтів, які оплачували покупки через мобільний додаток.

Швидкість завантаження сторінок і пошук нових шляхів її збільшення залишатиметься в пріоритеті і цього року. З 2010 цей фактор включений в алгоритм ранжирування пошукової системи Google. Продовжуючи піклуватись про забезпечення кращого користувацького досвіду, компанія Google оголосила в 2015 році свій проект прискорених мобільних сторінок (AMP). Він спрямований на підвищення ефективності мобільного вебу шляхом видалення непотрібних кодів, плагінів і реклами з веб-сторінок. Сайти, які використовують AMP, ранжуються в мобільній видачі вище. Вони позначені символом «блискавки» при відображенні на сторінці результатів пошуку на екранах мобільних пристроїв.

Отже, якщо ваш сайт досі не має AMP чи респонсивного дизайну, або ви до сих пір не створили додаток, тоді поспішайте.

Проте, не варто сприймати користувачів мобільних пристроїв і користувачів персональних комп'ютерів як різних людей. Середня сім'я має до семи приладів, підключених до мережі інтернет. Компанія Wolfgang Digital отримала парадоксальні результати дослідження. На мобільні телефони та планшети припадає 59% трафіку і лише 38% доходу тоді, як персональні копм’ютери домінували у рейтингах продажів і конверсій, складаючи 67% пристроїв, з яких користувачі здійснювали покупки. При цьому загальний трафік десктопів був нижчим, ніж мобільних пристроїв і складав 41%. Причина такої несподіваної статистики у тому, що клієнти шукають товари та послуги на своїх смартфонах, приймають рішення щодо покупки, і після цього переходять до копм’ютера вже для безпосереднього її здійснення.

Споживач у центрі уваги

Дуже важливо розмістити вашу інформацію в інтернеті так, щоб вона опинилася в потрібному місці в потрібний час та була поміченою потенційними клієнтами. Веб-аналітика допоможе вам визначити свою цільову аудиторію. Є багато програм, що пов'язують дані про відвідувача вашого сайту з даними про нього ж з інших його аккаунтів на інших сайтах. Ключовим компонентом успіху мобільного додатку Starbucks є збір даних про поведінку його користувачів. Це дозволяє робити персоналізовані пропозиції тих продуктів, які клієнти вже купували. Таким чином, постійна орієнтація на споживача і будування маркетингових стратегій згідно з його потребами і вподобаннями буде трендом електронної комерції 2017 року, який допоможе компаніям бути ближчими до своїх клієнтів.

Експансія соцмереж

Соціальні мережі продовжуватимуть впливати на стиль нашого життя, у тому числі і на шопінг. Вони зараз широко використовуються не лише для спілкування між людьми, але й як потужна платформа для розвитку комерції. Досить скоро для здійснення покупки не обов’язково буде переходити на інші сайти зі своїх аккаунтів Facebook, ВКонтакте, Instagram, Pinterest тощо. Отже, перевірте присутність у вашому інтернет-магазині кнопок для переходу у соцмережі, а також оптимальність використання торгових можливостей соціальних платформ.

Чатбот

Чатбот — це програма штучного інтелекту, розроблена для імітації розмови. Він приймає введення тексту користувачем, порівнює його з базою даних і генерує відповідь. 2016 року ця технологія знайшла широке застосування у сфері маркетингу, адже використовувати її вигідніше, ніж наймати людину для цієї ж роботи. Чатботи можуть, наприклад, запитувати користувачів про їхні уподобання і надавати персоналізовані варіанти продуктів. У вересні 2016 Facebook доповнив свій месенджер функцією шопінгу в додатку. Це дозволяє ботам повністю завершувати процес покупки замість клієнтів. Імовірно, це скоро стане нормою. Більшість чатботів виконують лише деякі елементарні завдання, тому діапазон їх можливостей розширюватиметься в майбутньому, щоб покращити користувацький досвід.

Вибір способів оплати

Електронні гаманці поступово витісняють банківські платіжні картки. Багато людей почувають себе некомфортно, даючи номери своїх кредиток. Інтернет-магазини завоюють ширшу аудиторію, пропонуючи варіанти оплати, такі, як MasterPass від MasterCard, V.me від Visa, Google Wallet, Bitcoin, ApplePay і, звичайно ж, PayPal.

З приходом нового 2017 року саме час оновити сайт. Доручіть підтримку свого інтернет-магазину нашій команді, яка забезпечить його сучасний вигляд та ефективну роботу.

Голосів: 1 Рейтинг: 5

Також по темі

1

Нам дуже сподобалось розповідати про плюси використання Drupal разом з AngularJS у веб-розробці (...

2

Організація заходів — справжнє мистецтво, і важливим штрихом до вашого шедевру буде створення сайту, що...

3

Менші екрани — більше клопотів? Хоча з цим твердженням погодиться більшість розробників, «творити» для мобільної аудиторії дійсно варто зусиль! Добре, що є корисні інструменти, які роблять...

4

«Дайте мені, будь ласка, свою електронну адресу» — таке прохання залюбки озвучив би будь-який маркетолог до своєї...

5

Створення програмного забезпечення у вигляді мікросервісів шалено набирає популярність на противагу монолітному підходу. Тож розробник ви чи власник бізнесу, маєте свій додаток чи лише плануєте...

Давайте обговоримо ваш проект у всіх деталях

Шукаєте хороших Drupal-розробників? А ми тут! Яким би ви хотіли бачити проект своєї мрії? Зв’яжіться з нами і розкажіть про це. Із задоволенням втілимо вашу мрію в життя!

Приєднуйтесь до людей, які вже підписалися!

Хочете бути в курсі важливих і цікавих речей, що відбуваються? Ми інформуватимемо Вас про розвиток та нові події в Drupal, дизайні, тестуванні та ін.

Відпишіться у будь-який час