Категорії

«Тиснемо» з повагою: поради щодо створення ефективних сквіз-пейджів

06.12.2016
«Тиснемо» з повагою: поради щодо створення ефективних сквіз-пейджів
Автор:

«Дайте мені, будь ласка, свою електронну адресу» — таке прохання залюбки озвучив би будь-який маркетолог до своєї цільової аудиторії. Адже всі маркетологи розуміють важливість хорошої бази підписників. А от як до цього прохання ставляться потенційні клієнти — чи поспішають ділитися своєю «електронкою»? Розуміти їх — дуже важливо при створенні ефективних сквіз-пейджів, також відомих як сторінки захоплення контактів.

Сторінки захоплення контактів: що і як захоплюємо?

Сквіз-пейджі відомі як тип лендінг-сторінок, основна мета яких — спонукати користувача внести свою електронну адресу в форму. Англійське слово “squeeze” означає «витискати», а вираз “squeeze smth of sb” — брати у когось щось, що він неохоче віддає. Тож вираз передбачає певний “тиск” на людину, але багато залежить від того, як ви це зробите — чи з достатньою повагою, розумінням і привабливим поданням інформації.

Потрібно виходити з того, що сторінки захоплення контактів, прямо скажемо, не викликають захоплення в клієнтів. За замовчуванням це для них — спам. Вони вільні в будь-який момент покинути сайт, якщо ви не переконаєте їх лишитися. Отже, починаємо переконувати!

Запропонуйте щось по-справжньому цікаве

Поки пальці ваших відвідувачів не почали жадібно шукати кнопку “close”, поспішіть запропонувати у сквіз-сторінці дещо справді привабливе і цінне, для чого дійсно потрібна електронна адреса.

Пообіцяйте надіслати сертифікат на подарунок, книгу в електронному форматі, колекцію буклетів, новий каталог, безкоштовний доступ до сервісу, поради від експертів, промокод, пропозиції на знижки, навчальний курс або інший матеріал, який, на вашу думку, буде корисним та приємним. Хороша ідея — поділити інформацію на частинки, щоб у вас було ще більше «побачень» з вашими любими підписниками.

Завжди виконуйте свою загрозу обіцянку і дійсно надсилайте це. Для цього можна налаштувати автовідповідач.

Зробіть сквіз-пейджі привабливішими, використовуючи:

  • приємні для очей кольори
  • гарні зображення, що викликають позитивні емоції
  • відео (в процесі перегляду, користувач матиме трохи часу на інші дії — зокрема, на підписку)
  • чіткий та зрозумілий текст, структурований за допомогою підпунктів, якщо це допоможе передати значення
  • кастомізовані кнопки заклику до дії з акцентом на тому, ЩО користувач отримає: («Так, будь ласка, надішліть мені книгу» замість «підписатися»)
  • кнопки соціальних мереж з кількістю людей, які вподобали / перепостили / завантажили матеріал (для збільшення цього показника просувайте сторінку в соцмережах)
  • згадка про можливість легко / в один клік відписатися

Мінімальна кількість полів: не задавайте багато питань

Важко боротися зі спокусою дізнатися більше про свою аудиторію. Але на етапі підписки вам достатньо знати лише електронну адресу. Часто сквіз-пейджі запитують також ім’я, але чи варто? Якщо менше вимагати від користувача, він з більшою ймовірністю погодиться. А вимоги ввести телефон чи, ще гірше, поштову адресу, часто взагалі виглядають недоречно.

Ви можете задовольнити свою цікавість пізніше. Наприклад, на наступній сторінці, де ви дякуєте за підписку, можна включити декілька додаткових питань, відповіді на які зробити необов’язковими.

Типи сквіз-сторінок: попапи і ввідні сторінки

Зупинимось на найпопулярніших типах сторінок збору контактів. Це — сквіз-попапи та ввідні сторінки.

Сквіз-попап — мабуть, найбільш зухвалий та ризикований варіант з високими шансами на відмову. Адже він сприймається як перешкода, яку потрібно прибрати. Якщо такий попап виявиться недостатньо переконливим, щоб змусити користувачів поділитися електронною адресою, то принаймні вони повинні чітко бачити кнопку «закрити».

Ввідна сторінка пропонує більш м’який сценарій подій. Це привітальна сторінка, на яку перенаправляються користувачі, коли приходять на ваш сайт. Там також є форма підписки, як і в сквіз-попапі, але ніщо не блокує перегляд. Переконайтеся, що кнопку «ні, дякую, відправте мене на головну сторінку» добре видно, інакше розгублені користувачі можуть так і не потрапити власне на сайт.

Ніщо не заважає вам використовувати звичайну лендінг-сторінку в якості сквіз-пейджа. В цьому випадку «тиск» буде менший, але якщо ви запропонуєте дещо справді цінне, що відповідає потребам людей, то воно може чудово спрацювати. Наприклад, розповідаючи про щось, ви можете одразу запропонувати надіслати читачам корисний інструмент чи відеоурок на цю тему.

Свобода і правила чесної гри

Як ми з вами домовились на початку цієї статті, повага до клієнтів та розуміння їх — на першому місці. Чітко видимі кнопки «закрити» і «ні, дякую», про які згадували в попередньому пункті, — абсолютна необхідна річ. Вони знижують роздратованість і підкреслюють свободу вибору. Крім того, більше шансів, що закрита буде лише сквіз-сторінка, а не весь сайт.

Іноді кнопки «ні, дякую» звучать в стилі «Ні, дякую, я не хочу заробляти більше». Вам може здаватися, що ви подібним ходом перехитрили користувача і в нього рука не підніметься натиснути на негативне твердження. Не сумнівайтесь — підніметься! Всі бачать і розуміють подібні хитрощі і, швидше за все, натиснуть на цю кнопку, просто щоб вас позбутися, і при цьому будуть роздратовані.

Крім того, варто з обережністю підходити до того, який процес ви перериваєте сквіз-попапом. Вам було би приємно, наприклад, щоб вам показали половину відео, а решту пообіцяли надіслати на пошту? Відповідь напрошується сама собою.

Головне — не адреса за будь-яку ціну, а щасливий клієнт!

Ваша унікальна сквіз-сторінка

Ви можете створити сторінку захоплення контактів, використовуючи фактично будь-яку платформу чи інструмент на сайті. Є також різні генератори сквіз-пейджів у всесвітній мережі.

Якщо ви бажаєте, щоб для вас створили саме ту, привабливу та ефективну сквіз-сторінку, ми готові це зробити.

Розумійте своїх клієнтів, «виманюйте» електронні адреси з повагою, і насолоджуйтесь великою кількістю вдячних, зацікавлених та позитивно налаштованих підписників!

Голосів: 1 Рейтинг: 5

Також по темі

1

Створення програмного забезпечення у вигляді мікросервісів шалено набирає популярність на противагу монолітному підходу. Тож розробник ви чи власник бізнесу, маєте свій додаток чи лише плануєте...

2

Час для нової порції корисної інформації з проект-менеджменту від нашого експерта Іванни aka Vania ;) Ми вже дізнавалися більше про...

3

Якісно проведена робота фахівців QA вкрай важлива, оскільки вона дозволяє вам бути впевненим, що ваш веб-сайт буде мати такий функціонал, яким ви його задумали. Хочете дізнатися більше про роботу...

4

Звісно, наш улюблений Drupal вміє творити дива. Але іноді ефект ще більш більш чудовий від поєднання одного фреймворка з іншим. Адже буває, що дуети звучить навіть більш переконливо, ніж соло-...

5

Бути потужним, безпечним та функціональним — це “те, що лікар прописав” для будь-якого хорошого сайту! Тому Drupal — це “здорова” ідея і для медичних сайтів у тому числі. Сьогодні ми підібрали...

Давайте обговоримо ваш проект у всіх деталях

Шукаєте хороших Drupal-розробників? А ми тут! Яким би ви хотіли бачити проект своєї мрії? Зв’яжіться з нами і розкажіть про це. Із задоволенням втілимо вашу мрію в життя!

Приєднуйтесь до людей, які вже підписалися!

Хочете бути в курсі важливих і цікавих речей, що відбуваються? Ми інформуватимемо Вас про розвиток та нові події в Drupal, дизайні, тестуванні та ін.

Відпишіться у будь-який час